• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • bebis08
    smarties skrev 2009-10-11 21:00:52 följande:
    Vad händer på tisdag på Galaxen?
    Det är kyrkvecka i Blge, så alla öppna förskolor samkör på Galaxen.
    Zilla & Totte från Talang kommer.
  • smarties
    bebis08 skrev 2009-10-11 21:56:55 följande:
    Det är kyrkvecka i Blge, så alla öppna förskolor samkör på Galaxen. Zilla & Totte från Talang kommer.
    Åhåå, det brukar ju vara jätteskoj! :)
  • Susstuss

Nirnaeth: Ja, en större bil är ett bra tips. Vi körde om er på vägen hem och det såg väldigt trångt ut där inne

• Nirnaeth
    Susstuss skrev 2009-10-12 16:12:31 följande:
    Nirnaeth: Ja, en större bil är ett bra tips. Vi körde om er på vägen hem och det såg väldigt trångt ut där inne
    Det var sjukt trångt! Jag kunde inte röra benen en milimeter, ena foten satt fastkilad mellan en massa grejer och bildörren
    Men var ni också 4 pers i bilen? Vi hade ju 8 kassar var, plus några till från Ikea senare, plus fyra väskor med packning..
    Fattar fortfarande hur fan det gick till..!
  • Michaela83

grattis theo på din 1 årsdag!

• Susstuss

Nirnaeth: Nej, vi har 3 pers. i varje bil (båda kombi) + takbox på den ena. Det blev IKEA för oss också, i Örebro.. så det var proppfullt i båda bilarna.

• tejp

hej flickor!
    Hur är det med alla? Va gör ni?

Vi har varit till ikea idag, och nu är jag helt sjuuukt trött!

• tejp

Haaaaallåååååå!

Denhär Pinglan får väl underhålla sin tråd själv idag då {#lang_emotions_tomte}

Idag har jag äntligen tagit tag i min sida här. Har tömt mitt galleri för att slippa vara en plusmedlem längre. Tycker det känns onödigt att slänga massa pengar på fl, när det enda jag går in här och gör är att läsa vår tråd och några andra.

Har även uppdaterat min presentation, motvilligt eftersom jag hellre hade stått kvar som 26år {#lang_emotions_wink}

Va gör ni andra idag då? {#lang_emotions_smile}

Passar på att använda alla smilys{#lang_emotions_dreamer} nu innan mitt plus går ut{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_apple}

Är det nån mer än jag som börjar få julklappsångest? Alltså i den bemärkningen PANIK över att det ska komma in ÄNNU MER leksaker hemma {#lang_emotions_yell}

Nu ska jag ge mig ut på förrådsrensning...

• smarties

Karro, jodå, därför har jag rensat ut under hela året.. ;)

Svar på tråden Poppispinglorna 6