Poppispinglorna 6
Poppispinglorna
Poppispinglorna
Har jag sagt att vi bokat stuga i Ullared nu? den 19-20/11 ska vi dit.. Så det blir väl julklapps handlig där då :) Perfekt..
Grejen är ju att när man kommer till ullared så försvinner liksom allt vett ur skallen. Iaf på mig
Jag blir förblindad av billighet och förköper mig på allt, för att det är så billigt
blir ju lätt så att det slinker med lite väl mkt leksaker, och gärna massa skit som jag egentligen inte ens skulle ha haft.
I år ska vi inte ha några leksaker, hur man nu ska få ut det till släkten. Via hotbrev kanske? Förslag någon?
Jag har rensat förrådet idag. Den som spar han har, kan man ju verkligen säga där... hittade kartongerna med mina gamla my little ponys, femlingarna, poly pocket. Herregud, detdär kommer ju aldrig mina ungar att leka med. Menmen, man får väl barnbarn nån gång
Äger även den kompletta serien Tvillingarna i sweet valley. Det är några böcker....
Nåja, har iallafall kastat säkert närmare 20par skor. Det suger fortfarande till i magen av ångest när jag tänker på det....
åå guud va drygt det är när man har en sambo som tror att 400-600kr är dyrt för ett par vinterskor.. och att vantar kostar 50kr.... *sucka*