• Snova

Tatueringar är trashigt!

Jag tycker att de flesta tatueringar är trashiga, det ser billigt ut. Självklart finns det undantag även om de är få. Förstår att många inte delar min uppfattning dock.

Vad tycker du? Är det trashigt? Hur är en person som har tatueringar? Generalisering förstås men ändå - är det nåt "alla" har eller bara vissa kategorier? Är vissa tatueringar snyggare än andra?

snovas.blogspot.com/2009/10/trashiga-tatueringar.html

• Svar på tråden Tatueringar är trashigt!
  • Tess26

Jag tycker d e sexigt med tattueringar!
    Han jag dejtar nu ha tattueringar hela armarna plus lite på bröstet och lite till!
    men han tycker det e kul!
    Jag har min barns första bokstav på min handled!
    Den 20 ska jag göra kristusmärket på högra handleden!
    KRAM!

• Kainsmamma
    LyckligtSlut skrev 2009-10-04 07:05:52 följande:
    Oj, är det verkligen bara jag i hela tråden som bara tatuerat mig för att det var lite kul, utan någon tanke? Ungefär som att ta på mig en snygg tröja? När folk frågar mig "Vad betyder den tatueringen" så måste jag hålla mig för skratt då jag vill säga "Ja, vad tror du? Kolla en blomma, ungefär". Allvarligt, snygga färger och jag gillar djur och blommor. Inget mer med det alls. Passar inte ens "min stil"...
    Alla mina tatueringar har inte heller någon speciell betydelse utom min sista som jag påbörjat och ska slutföra när jag fött barnet.
    Jag har stygn (lite frankenstein monster inspirerat) tatuerade på vänster arm och dem symboliserar min jobbiga uppväxt där jag mer eller mindre gick sönder som människa, men att jag nu lagar mig själv från grunden och försöker bli en hel människa igen som jag var en gång.
  • Severus
    Wintermute skrev 2009-10-04 09:11:38 följande:
    Ja, tatuering tycker jag inte gör en människa vackrare precis
    Jo, JAG är mycket vackrare/sexigare med min drake
    Våga Vägra Östrogen
  • Wintermute

Philips mamma skrev 2009-10-04 10:23:05 följande:

TS: Tatueringar är INTE trashigt, det är jävligt snyggt
    En smaksak
  • Mamma till Philip Nova Elliot
    Wintermute skrev 2009-10-04 10:38:11 följande:
    Philips mamma skrev 2009-10-04 10:23:05 följande: En smaksak
    Jo såklart men det är min åsikt. Tycker man inte om tatueringar så e de ju självlart att man inte går och gaddar sig. Lika mkt som jag bara fortsätter gadda mig
    ★*☆ Stolt mamma till Philip 021128, Nova 070810 & BF 4/5-10 ★*☆
  • Snajsan

smak sak. jag gillar tattos o skiter fullständigt i om du tycker jag ser trash ut

• Wintermute
    Moonis skrev 2009-10-04 09:41:37 följande:
    Beror på vad det är, var den sitter osv. Själv vill jag tatuera in mina barns namn vilket jag själv inte tycker ser illa ut. Kan även tycka att en stor tatuering på sidan vid rebenen och ner mot sidan av låret kan vara väldigt sexigt och snyggt. Ex. på vad jag tycker är icke trashiga tatueringar. media.photobucket.com/image/tatueringar/rawkz... content.glife.se/dynamic/member/imagecollecti... alisagonzalez.se/images/2008/spidey_tattoo_1_... lillaliam.se/foto/2008/6juli-08/6juli08-18.jp... wemakeittogether.devote.se/blogs/2221575/tatu... www.worldwidetattoostudios.com/swedish/tattoo...= www.worldwidetattoostudios.com/swedish/tattoo...= www.worldwidetattoostudios.com/swedish/tattoo...=
    Varför? kommer du inte ihåg vad dina barn heter? Men i mina ögon är dina exempel närmast "klotter". Istället kan man köpa en fin T-shirt. Om man tröttnar på trycket är det bara att byta T-shirt. Det är värre att byta skin.
  • Lördagkväll

jag gillar tatueringar och jag tycker inte att det är trashigt.. Däremot kan jag tycka att vissa motiv är helt åt helvete fel.. Jag menar hur snyggt är det med en playboykanin på bröstet när man e 55? Nej vissa saker ska man bara inte göra.. Men vi är alla olika som sagt var..

Jag ahr 6 st tatueringar och alla klassas som mellanstora-stora och jag har inte haft någon som helst tanke bakom dom, men jag älskar dom.. =) Speciellt mina drakar..
    Nästa tatuering blir en med mera historia bakom sig.. Och den ska också bli stor..

Svar på tråden Tatueringar är trashigt!