• Snova

Tatueringar är trashigt!

Jag tycker att de flesta tatueringar är trashiga, det ser billigt ut. Självklart finns det undantag även om de är få. Förstår att många inte delar min uppfattning dock.

Vad tycker du? Är det trashigt? Hur är en person som har tatueringar? Generalisering förstås men ändå - är det nåt "alla" har eller bara vissa kategorier? Är vissa tatueringar snyggare än andra?

snovas.blogspot.com/2009/10/trashiga-tatueringar.html

• Svar på tråden Tatueringar är trashigt!
  • 4familjen

jag tycker att det är snyggt, och det är min smak, alla tycker vi olika!

Jag tycker att en kille är snyggare om jag ser en snygg tatuering nånstans!

Jag har själv 6 tatueringar, men det skulle ingen kunna tro om dom ser mig, jag placerar dom relativt diskret!

jag har bla tatuerat in mina barns namn och födelsedatum, och sen olika saker som har haft betydelse.

anser inte att jag är en bättre/sämre människa på något sätt, precis som att jag inte tycker att någon som inte har någon tatuering är en bättre/sämre människa!

• Severus
    Grönögat skrev 2009-10-03 21:10:21 följande:
    Fan vad snyggt! Och du är också skitsnygg!
    Oj!! Tack för den=)
    Våga Vägra Östrogen
  • Mokan
    Severus skrev 2009-10-03 22:24:27 följande:
    Oj!! Tack för den=)
    Meh, nu blev man ju nyfiken och så ser man inga bilder! {#lang_emotions_undecided}
    Det här är en sidfot, det hör inte till mitt inlägg.
  • Severus
    Mokan skrev 2009-10-03 22:26:31 följande:
    Meh, nu blev man ju nyfiken och så ser man inga bilder!
    Inlägg 102
    Våga Vägra Östrogen
  • Mokan
    Severus skrev 2009-10-03 22:28:24 följande:
    Inlägg 102
    Aaah!
    Inte min smak av tatuering, men DU var fin iaf. {#lang_emotions_wink}
    Det här är en sidfot, det hör inte till mitt inlägg.
  • Severus
    Mokan skrev 2009-10-03 22:31:09 följande:
    Aaah!Inte min smak av tatuering, men DU var fin iaf.
    hihi, tack tack
    Våga Vägra Östrogen
  • snuttann1980

Jag tycker inte att det är tatuering eller inte som gör personen till den som den är,jag har 3 stjärnor i svanken 1 för vardera barn jag har med deras namn över för att dom är stjärnorna i mitt liv + att jag har mitt namn på innsidan av h handled.Jag tycker att var o en gör som dom vill.Inte konstigare att tatuera sig än att ta hål i öronen tycker jag.

• Tonx

Ja, det är trashigt och jag har tatueringar. Stora som fan, döskallar, pirater och mina barns namn. Fler ska de bli. Hur många som helst.
    Jag är trashig, and i love it!

• CeciliaBa

Jag har fyra tatueringar och hatar allihopa. Det knäppaste jag gjort i mitt liv...önskar jag kunde få det ogjort men ett fingerknäpp! Japp...trashigt!

• Lavish

Tycker det är skitsnyggt och coolt med tatueringar. Har dock själv inga eftersom jag aldrig kommit på vad jag skulle ha för ngt isf.

Svar på tråden Tatueringar är trashigt!