• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • Anonym (boobie)
    Anonym skrev 2009-10-18 20:34:51 följande:
    Bokat tid nu för bukplastik...9.12.Ville ha det i dec pga jobb skäl.Usch,nervös för att det gör skitont efter....Ska bara kolla om det går att låna på halva beloppet.Ngn som gjort det?Lånat alltså....
    Jag lånar hälften. Sparat hälften. På Jak.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-10-18 20:34:51 följande:
    Bokat tid nu för bukplastik...9.12.Ville ha det i dec pga jobb skäl.Usch,nervös för att det gör skitont efter....Ska bara kolla om det går att låna på halva beloppet.Ngn som gjort det?Lånat alltså....
    Jag trodde det skulle göra mycket ondare än vad det gjorde!!

Jag lånade halva beloppet!
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-10-18 21:13:51 följande:
    Jag trodde det skulle göra mycket ondare än vad det gjorde!!Jag lånade halva beloppet!
    Ok!
    Vad var värst?Bra resultat?Snabbt att få lånet?
  • Anonym

Nu har det bara gått 3 veckor nu på tisdag men nu är jag rörlig & springer omkring:)
    Värst var 1 dygnet..jag svimmade 2ggr & så att jag fick ha dränaget i 6 dagar..det var drygt! Efter 2 veckor behövde jag inga värktabletter alls!

Ansökte om lånet & hade pengarna på kontot dagen efter.

Älskar redan resultatet:) trots att magen är helt blå;)

• Humlan0406

Ni som har opererat brösten eller lyft dom, hur snabbt kom ni tillbaka till vardagen och började jobba osv?

• Anonym (Mimmilo)

Någon som opererat näsan? Hur länge brukar man vara svullen efter det?

• pluppfamiljen

Hej jag såg att det var någon som var svullen efter en buk plastik efter 2 veckor... det är helt normalt! Jag opererades av Anders Nilsson på polarkliniken i umeå den 2 september och först nu har svullnaden börjat gå ner lite grann. Ändå gjorde jag bara en liten bukplastik och har tränat som en galning både innan och sen efter operationen var all grund kondition borta men jag är på godväg att komma igen nu och ett tips till alla som opererar sig är att yoga för att bli kompis med sin nya kropp. Och få lugn i själen. {#lang_emotions_sunny} Tänk att snart om några månader är det åter igen bikini dax och då går vi och mallar oss på stranden. {#lang_emotions_wink} Kraaam

5 barns mamma
  • Humlan0406

Nu sticker jag snart till Falköping, mitt tåg går 15. Imorgon är det dags, ska bli å skönt att få det gjort. Längtar så himla mkt men är ju så satans nervös!

• Söta Nasse

humlan
    lycka till nu. hoppas att smärtan går över fort. kom ihåg att röra på dig mycket efteråt.

• Anonym (Åsa)
    Humlan0406 skrev 2009-10-20 09:15:33 följande:
    Nu sticker jag snart till Falköping, mitt tåg går 15. Imorgon är det dags, ska bli å skönt att få det gjort. Längtar så himla mkt men är ju så satans nervös!
    Lycka till!!!
Svar på tråden Plastiktråden 2