• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • Anonym

knappt en månad kvar till min bröst operation. börjar bli nervös nu :D

ska ha 335ml. nån som skulle kunna skicka några länkar eller så på bröstoperationer där folk som inte har några bröst alls lagt in 335ml. skulle vilja se på ett ungefär hur stora dom blir då

• sandy sandy

på måndag är det dax... 325 ml. ska ja lägga in på plastikakademin i linköping, wish me luck :)

• Humlan0406

sandy sandy skrev 2009-10-30 13:24:26 följande:

på måndag är det dax... 325 ml. ska ja lägga in på plastikakademin i linköping, wish me luck :)
    Lycka till! Nervös ?:)
  • Humlan0406

sandy sandy skrev 2009-10-30 13:24:26 följande:

Lycka till! Nervös ?:)
  • pluppfamiljen

Jag gjorde en lite bukplastik för 30 tusen kronor på polarkliniken av DR Anders Nilsson i umeå, jag var vaken under nästan hela ingreppet eftersom de helst inte söver personer som är lite för tunga som jag är. Men bortnockad vart jag.

5 barns mamma
  • sandy sandy

aa, nu börjar man bli lite smånervös, åker vid 10-11 tiden imorn... e dock mest nervös för hur man ska må efteråt, å eftersom ja har en liten kille hemma, att det blir jobbigt...

• Söta Nasse

sandysandy
    lycka till imorgon. skönt sen när det är över.

• emilios mamma

Hej Flickor !!
    Jag har sen jag var 16år velat operera mina små bröst..
    Nu efter 3 barn och 10 år senare har jag rakt upp och ned bestämmt mig!
    Tog beslutet under frukosten i lördags :)

Varför vänta när jag velat så länge, dessutom ska vi gifta oss i april och nu vill jag
    ha min eftelängtade kropp !

Jag har kollat runt och tycker plastik akedamin verkar bra som sandy sandy tydligen gjort sina på igår :)

Kan ni annars rekommendera någon klinik i Sthlm?

Vet ni ungefär hur lång tid det tar mellan konsultation och op eller beror det helt på vilken klinik, köer osv?

Kul med en sån här tråd nu när man behöver både hjälp och stöd!
    Kram på er tjejer

• Söta Nasse

emilios mamma
    jag har hört mycket bra om strandkliniken

• sandy sandy

hej hej!

igår gjorde ja då min efterlängtade op. jag är otroligt nöjd med gunnar å mottagandet på kliniken. jag har dock sjukt ont just nu å mår inte alls särskilt bra, men de e ju bara första dagen, så hoppas på bättring fort!

ja prel bokade en op.tid i samband med att jag bokade konsult. sen fick jag efter konsult. bestämma om jag ville ha tiden kvar. men just för att slippa vänta för länge...

Svar på tråden Plastiktråden 2