• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • Humlan0406

Hej på er!

Kom hem igår och är så förbannat nöjd. La in mentor high profile 450 och är kanonnöjd med resultatet, gjorde ett lyft oxå.
    Har visserligen rätt så ont men det är det värt, tur det finns smärtstillande :)
    Blev opad av Avni och han är en suverän kirurgi, fick ett kanonintryck av honom.
    Rekommenderar verkligen att åka till kosmetisk kirurgi, fast det är ett avstånd, bor i sthlm.

• Humlan0406
    Humlan0406 skrev 2009-10-23 09:15:09 följande:
    Hej på er!Kom hem igår och är så förbannat nöjd. La in mentor high profile 450 och är kanonnöjd med resultatet, gjorde ett lyft oxå.Har visserligen rätt så ont men det är det värt, tur det finns smärtstillande :)Blev opad av Avni och han är en suverän kirurgi, fick ett kanonintryck av honom.Rekommenderar verkligen att åka till kosmetisk kirurgi, fast det är ett avstånd, bor i sthlm.
    Måste ju säga att kupstorlek vet j inte ännu men stora är dom om jag jämför med innan. Hade en liten bkupa med slapp hud och satte den kupan över mina bröst igår och den nådde inte ens fram till halva bröstet men samtidigt så är jag väldigt svullen nu oxå! Men tippar på en d eller e kupa!
  • pluppfamiljen

Grattis humlan Vad kul. Kom i håg att vila också {#lang_emotions_kiss}

5 barns mamma
  • Humlan0406

Haha vila är nog det jag gör nu, är trött hela tiden och inte blir det bättre när jag tagit en kombination av ipren, panodil och dexofen. Seg blir man ;)
    Sen är jag så svullen i höger bröst, implantatet har inte inte pkt ner så jag måste massera och pressa ner varje gång. Detta gör så grymt ont men det hjälper, tack och lov :)

• pluppfamiljen

Oj själv åt jag citodon och alvedon och gick omkring som ett ufo i en månad och ändå sa lät det att en del är på benen efter 2 veckor efter en liten bukplastik. jag kunde faktist inte förstå hur grymt ont det skulle göra efteråt men helt ärligt! Det var sååå värt det! {#lang_emotions_sunny}

5 barns mamma
  • Anonym
    pluppfamiljen skrev 2009-10-23 20:04:01 följande:
    Oj själv åt jag citodon och alvedon och gick omkring som ett ufo i en månad och ändå sa lät det att en del är på benen efter 2 veckor efter en liten bukplastik. jag kunde faktist inte förstå hur grymt ont det skulle göra efteråt men helt ärligt! Det var sååå värt det!
    Hur länge sdean gjorde du op?Liten eller stor?Så du är nöjd?Stor skillnad??Du betalade hur mkt?Ändrat stl i kläder?
    Hahaha 100 frågor...
  • Tess01

Jag gjorde mina bröst för två år sedan :D La in 325 i varje och gjorde även lyft. Har 80 d i kupa.
    Är så himla nöjd.
    Jag började jobba efter två veckor direkt. men fick ta de lite lugnt med lyften och så på jobbet. Men de funkade bra .

• Humlan0406

sandy sandy skrev 2009-10-27 16:57:30 följande:

humlan; hur känns de nu ett par dagar efteråt? :)
    Jodå det känns riktigt bra, bara det att det kliar och stretar i stygnen. Är fortfarande lite öm men inte så farligt, äter inga smärtstillande nu iaf. Endast alvedon!
    Men är så supernöjd med storlek och form, nu är dom ju inte riktigt klara men det ser bra ut :)
    Den lilla nackdel är att implantatet i det vänstra sitter lite högre upp men det ör tydligen vanligt!

Längtar tills torsdag nästa vecka, då ska stygnen bort. Är ju iaf 60 stygn så jag förstår varför det kliar och nyper!
Svar på tråden Plastiktråden 2