• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • emilios mamma

Sådär då är tid bokad..

Tänk jag beslutade mig i lördags och här sitter jag med op tid klar!!!

Jag bokade först på plastik akademin i Linköping super trevligt mottagande men lite för lång kö fick tid i slutet på jan där . Ska gift mig i april och behöver beställa min klänning snarast!

Så jag bokade på Strand kliniken ska på konsultation den 19:e nov och OP mig den 9:e dec...Kostade i princip lika mkt och det kändes bra där oxå!

Jaha så om 4:a veckor får jag äntligen det jag längtat efter så länge!

• Anonym (Åsa)
    Anonym skrev 2009-11-05 21:30:45 följande:
    Anonym (Åsa) skrev 2009-11-03 23:52:39 följande:
    Nöjd med resultatet?Stor skillnad??????=D
    Jag är supernöjd har en tillfällig bilddagbok om ni vill kika!

linduzzen.bilddagboken.se/p/dayview.html&t=1256248801&id=418962067

lösenordet är lindis
  • Söta Nasse

åh vad fint det blev. du ser ju ut som 16år igen. jag vill också, men jag kan kanske träna bort min mage om huden följer med.

emilios mamma
    kul med op tid.

• Frelisac

Anonym (Åsa) skrev 2009-11-05 22:06:44 följande:

Jag är supernöjd har en tillfällig bilddagbok om ni vill kika!linduzzen.bilddagboken.se/p/dayview.html... lösenordet är lindis
    Du blev jättefin! Ofta tycker jag att kvinnor förlorar sina former när de gör bukplastik men det kanske beror på att de också gör en fettsugning i samband med ingreppet. För det behövde väl inte du?

Någon som gjort bukplastik + fettsugning och inte varit pinnsmal innan? Jag har en del trivselkilon som självklart ska bort så småningom, men det lär ta tid. Har era läkare gett några instruktioner/råd just gällande vikten innan operation?
  • Thelle

Frelisac- Jag är inte pinnsmal, men har gjort en stor bukplastik. Dock ingen större fettsugning är gjord, bara lite på venusberget. Jag OPades på Plastikakademin och de hade ingenting att säga om min vikt. Självklart informerade de om att läkningen KAN ta lite längre tid när man har mycket underhudsfett. Bilder finns i mitt galleri om du är nyfiken på min storlek.

• Frelisac
    Thelle skrev 2009-11-06 08:51:15 följande:
    Frelisac- Jag är inte pinnsmal, men har gjort en stor bukplastik. Dock ingen större fettsugning är gjord, bara lite på venusberget. Jag OPades på Plastikakademin och de hade ingenting att säga om min vikt. Självklart informerade de om att läkningen KAN ta lite längre tid när man har mycket underhudsfett. Bilder finns i mitt galleri om du är nyfiken på min storlek.
    Oj vad fin du blev! Menar du att du fick detta resultat utan att ha gått ner i vikt mellan bilderna och utan fettsugning? Det inger hopp...

Stor bukplastik, det innebär flytt av naveln men också att du har dragit ihop bukmuskulaturen, eller?
  • Anonym (Åsa)

Tack tjejer!
    Jag är så himla nöjd, har gått 6 veckor efter op nu på tisdag.

Jag blev inte fettsugen!

• Anonym (Åsa)
    Thelle skrev 2009-11-06 08:51:15 följande:
    Thelle..jäklar vilken skillnad, du blev jättefin!
  • Me o Mike

Vilken OTROOOLIG skillnad!! Förstår att du är nöjd!

Anonym (Åsa) skrev 2009-11-05 22:06:44 följande:

Jag är supernöjd har en tillfällig bilddagbok om ni vill kika!linduzzen.bilddagboken.se/p/dayview.html... lösenordet är lindis
Svar på tråden Plastiktråden 2