• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • jamarl

tack för inbjudan.

idag är jag verkligen utvilad, gick och la mig 22-tiden igårkväll och vakna kl. 10 imorse. wow, det behövde jag verkligen!! har inte sovit så länge på år och dagar =)

och så är jag extra glad, ska på inskrivning imorrn, äntligen börjar det rulla igång.

får man fråga var alla bor? jag bor i england, i hertford. men från norrköping.

• mejola
    angeni -
    Varsegod

Thesso -
    Ja usch jag är konstant täppt i gravidtider, så himlans irriterande att man måste sova med öppen mun
    Änsålänge är ja mest illamående efter maten, hoppas inte de ökar men de lär de väl göra

jamarl -
    Varsegod
    Oh vad skönt att kunna sova sålänge Ja har fuskat med lite eftermiddagslurar annars hade ja nog inte överlevt länge.
    vad kul med inskrivning, jag ska vänta lite till med de, känner inte nått behov av de änsålänge.
    Jag bor i jkpg
  • stina84

Mejola: Tack för länken! Bra initiativ! Jag är faktiskt med i 3 andra trådar med TÄnkte lägga in denna länken i de trådarna så alla hittar hit!

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Kamikazee

Hej! Kul med en personlig inbjudan!

Sitter här med en intesivt illamående som kommer och går. Får försöka se det positivt - det borde ju betyda att jag har nåt i magen. Ska till gynmottagningen på onsdag och göra ett UL. Har haft en brun blödning hela veckan, inte så jättemycket och inget färskt blod. Men oron finns där iallafall. Inskrivningen blir inte förrän veckan efter.
    Är i v 7 nu iallafall.

Jamari - jag är också från norrköping, fast flyttade därifrån för 10 år sedan. Bor i Göteborg numera

Rosa Elicia 070907 kl. 22.11
  • Kamikazee

Ett par av er känner jag ju igen från BIM-tråden. Kul att se er igen Angeni och Stina84.

Jag har också hoppat på 3 andra trådar, men har känt att jag inte riktigt kommer in i dem. Vet inte om det är rädslan för att förlora detta barn också som spelar in, som gör att jag inte riktigt vågar satsa men när man får en så trevlig inbjudan så kan jag ju inte bara stå emot

Rosa Elicia 070907 kl. 22.11
  • stina84
    Kamikazee skrev 2009-10-25 12:38:46 följande:
    Ett par av er känner jag ju igen från BIM-tråden. Kul att se er igen Angeni och Stina84.Jag har också hoppat på 3 andra trådar, men har känt att jag inte riktigt kommer in i dem. Vet inte om det är rädslan för att förlora detta barn också som spelar in, som gör att jag inte riktigt vågar satsa men när man får en så trevlig inbjudan så kan jag ju inte bara stå emot
    Tack detsamma Kän dig riktigt välkommen hit! Här ska ingen vara utanför och vi ska kunna dela med oss av glädje och sorg, tankar och funderingar, gravidkrämpor och cravlings Med mycket mera
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Joggi

Hej! Tack för inbjudan, jag är sj med i nån tråd för mkt känns det som=)

• Bustrollen

Hej hej allihop!
    Roligt att samla alla på samma ställe.

Jag funderar på det här med att berätta för släkten...hur har ni gjort? Har ni berättat redan eller väntar ni?
    Jag berättade för min lillasyster igår eller om det var i förrgår, hon är den som skulle tycka det var roligt i alla fall tänkte jag (Hon ska nämnligen också ha barn nästa år, tre månader innan mig)

• Joggi
    Bustrollen skrev 2009-10-25 13:23:39 följande:
    Hej hej allihop!Roligt att samla alla på samma ställe.Jag funderar på det här med att berätta för släkten...hur har ni gjort? Har ni berättat redan eller väntar ni?Jag berättade för min lillasyster igår eller om det var i förrgår, hon är den som skulle tycka det var roligt i alla fall tänkte jag (Hon ska nämnligen också ha barn nästa år, tre månader innan mig)
    Vi hade tänkt att berätta på julafton. Men som det är nu så är jag ju sjukskriven för illamående så det går inte att ljuga så bra=/ Så de närmsta vet nu.. Trist men vad gör man..
    Ska ringa och boka in ett tidigt ul i vecka 12-13 så efter det berättar vi.. Är som sagt så himla svårt att ljuga om varför jag är hemma när jag aldrig annars är sjuk..
Svar på tråden BF Juni 2010!