• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Mollystar

Glömde skriva att jag har även mycket ömmande bröst framför allt på kvällen.

• lillaemme

heej..

Jag hoppar in här ja me..kul me en sån här tråd!

Ja fyy för illamående å trötthet..ja känner mej bakfull hela tiden..

Hur ska detta gå, kan ju inte lägga mej när ja vill heller..när ja har en liten till.. hoppas 40 veckor går fort som rackarns...

• hepalima

Tack för inbjudan!

Är det någon annan som är sjukskriven pga illamåendet??

• ZezzA80

hej o tack för inbjudan!!
    ¨mår över förväntan fortfarande riktigt bra. Har ju en liten på snart 15 månader så dte är ju fullt upp hela tiden vilket gör att jag kanske inte hinner känna efter riktigt.

• BabyBlue75

Hej.

Jag är i vecka 7+4, för tillfället är det mest brösten som spänner - förutom morgonillamåendet.. Förstår inte varför det kallas morgon när det håller på hela dagarna. Blev bättre iallafall när jag började stoppa i mig ett par salta kex innan jag går upp ur sängen.

• BabyBlue75

glömde säga att jag är konstant trött......... =/

• majess

jag har konstant avsmakskänsla för mat generellt under hela dagen,kan bara få i mig lite mat,men sent på kvällen vänder det o då åker vad som helst ner...gärna vid 23.00 o framåt..knepigt.
    brösten värker från o till men molvärken har gett sig

• que

Tack för inbjudan
    Jag väntar 3 barnet och magen är bra svälld! är oxå sååå trött. jobbigt att köra bil på kvällen när de är mörkt..vi har köpt tröjor till grabbarna där de står "jag ska bli storebror" som vi tänkte ha på dom när vi berättar för bla farmor och farfar

• mejola

jisses vad ni skriver
    tröttheten står verkligen med fetstil i pannan på mig också, så himlans trött att jag däckade på ett företagsmöte och hållt på att däcka på lunchrasterna, inget positivt kan jag lova att dom tyckte *asg*
    Men jag har berättat för chefen så hon vet om åtminstonde varför ja ibland ser i kors.

jag hoppas också att dessa veckor kommer rusa iväg

• Hk83

Hej och tack för inbjudan..=)

Tänkte höra med er om ni har nått bra tips mot extremt illamående.. Har provat allt men kanske missat något.. Jag mår så fruktansvärt dåligt och nu är jag desperat.. Hade likadant förra graviditeten så jag hade lergigan hemma nu som givetvis inte hjälper... Är också extremt trött men det kanske kommer ur illamåendet..

Svar på tråden BF Juni 2010!