• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Lili73

Hej hej nu har jag också hittat hit, tack för inbjudan mejola.
    Är 36 år och väntar andra barnet. Trött, trött, trött och fy för detta illamående. Som tur är går det över om jag äter ngt men det kan man ju inte göra hela tiden heller. ;o)

• kristallen

Tackar för inbjudan !!

Var idag på me&i party och f*n att det ska va så lång tid kvar! Dom hade så söt hängselbyxa med matchande body med sniglar på . Så söt!
    Men jag sa att självklart ska jag ha ett party längre fram .
    Har nämligen alltid gjort så att jag har köpt en ny filt som jag tar med till BB och nu tänkte jag köpa en filt av me&i. Men dom hinner ju ändra så jag ville vänta.

Mår helt okej, känner knappt nåt! Man blir ju lite nervös, men har för mig att jag med min sista började känna av mer runt v 12.

Älskar mina barn och maken också
  • msfine

Tack för inbjudan.

Mitt mående är väldigt varierat.
    Ena sagen mår jag bra andra mår jag illa som vara den och spyr.
    Men konstant trött är jag och hungrig :(

I helgen köpte jag olja mot graviditetsbristningar, nån som har nån erfarenhet av det?

• frux

Måste fråga om det bara är jag som inte känner av ngt i livmodern? Har inga dragningar eller molvärk... Inget alls känns... mkt märkligt...

• Mollystar

Tack för inbjudan mejola. Jag hoppas oxå in här , jag har genomgått 2 ivf behandlingar och detta är andra gången jag är gravid , förra gången fick jag missfall. Men nu ska det väl ändå funka hoppas jag. :) Så denna onsdag nu är det samma dag som sist jag fick missfall så jag är lite nervös inför den dagen. Nästan alla jag känner vet om att jag är med barn eftersom jag har varit öppen med vad jag genomgår på jobbet och så eftersom man måste vara borta nåndag. Sen är det kompisar  , viss släkt och så klart hela min familj och viss av sambons familj. 
    De enda symtom jag har är trötthet , kissa ofta och lite molande värk i tjejmagen. Har varit lite illamående  2 gånger ungefär nån minut.

• stina84
    frux skrev 2009-10-25 18:21:12 följande:
    Måste fråga om det bara är jag som inte känner av ngt i livmodern? Har inga dragningar eller molvärk... Inget alls känns... mkt märkligt...
    Jag känner inget heller. Större bröst som ömmar är de enda symtomen jag har och så har det varit i snart 2 veckor. Är i v.7+5 idag. Hur långt gången är du? Vet att precis i början när jag fick plusset hade jag jätte mycket molvärk.
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • msfine

Jag har också lite molvärk men det är mest på vänstra sidan av magen...är det vanligt att det är mer på ena sidan?

• frux
    stina84 skrev 2009-10-25 18:24:05 följande:
    Jag känner inget heller. Större bröst som ömmar är de enda symtomen jag har och så har det varit i snart 2 veckor. Är i v.7+5 idag. Hur långt gången är du? Vet att precis i början när jag fick plusset hade jag jätte mycket molvärk.
    Jag borde vara i 4+5 eller dyl. Har haft superlite molvärk- och bara i omgångar. Minns ju inte hur det brukar vara heller- det kanske "drar" mer i livmodern lite längre fram, om ngn/ngr veckor? Minns iaf hur det ska dra "utåt" mot äggstockarna så att säga :)
  • stina84
    Mollystar skrev 2009-10-25 18:22:02 följande:
    Tack för inbjudan mejola. Jag hoppas oxå in här , jag har genomgått 2 ivf behandlingar och detta är andra gången jag är gravid , förra gången fick jag missfall. Men nu ska det väl ändå funka hoppas jag. :) Så denna onsdag nu är det samma dag som sist jag fick missfall så jag är lite nervös inför den dagen. Nästan alla jag känner vet om att jag är med barn eftersom jag har varit öppen med vad jag genomgår på jobbet och så eftersom man måste vara borta nåndag. Sen är det kompisar  , viss släkt och så klart hela min familj och viss av sambons familj. De enda symtom jag har är trötthet , kissa ofta och lite molande värk i tjejmagen. Har varit lite illamående  2 gånger ungefär nån minut.
    Var inne och läste på din press. Vad länge ni försökt få barn. Jätte roligt verkligen att det tagit sig nu! Önskar er all lycka med det lilla fröet i magen att det vill stanna!
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!