• mejola

BF Juni 2010!

känns som spökveckorna redan är här, absolut inga symptom längre, helt dött, lite scary men sålänge man inte har tokont så är ju allt väl

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Bjornis skrev 2009-11-04 15:45:54 följande:
    Jag  har också tappat mina symptom. Mina bröst slutade var konstigt i förrgår. Ömmade slutade de göra för två veckor sen men igår kändes inte ens bröstvårtorna konstiga. Kanske att jag mår lite illa men jag har kvppt ätit nåt idag så kan ju bero på det men känns lite scary här med men jag ska tänka postivt! Alienen i magen ska allt växa till sig och bråka med mig om 7 månader!
    ja "bara" 7 månader kvar, de är lite spänning när man tänker så Men lika bra att njuta antar jag innan de blir trångt därinne och vi blir två som ska bråka om utrymmet
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Summer skrev 2009-11-04 19:40:45 följande:
    Åhh vad du är gullig, dina ord värmde verkligen :)Tyvärr är killen och spelar innebandy och katten ute på äventyr men jag har ju ER, det bästa stödet man kan ha! Och så småningom kommer min kärlek hem.Skönt att höra att du varit med om liknande men ändå klarat hela graviditeten. Man behöver lite hopp liksom. Jag har ju haft en rätt jobbig start på graviditeten (det vet ni som läst tidigare blogginlägg...) så det är ju extra oroligt.Stora kramar tillbaka till dig!
    massa kramar men jag tror inte de är någon fara ja heller, detta kommer gå smidigt sm en smörklick på sommaren ska du se
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Vilda Tiger skrev 2009-11-05 21:24:13 följande:
    Jag är inte så himla aktiv med skrivandet just nu men jag läser det mesta iaf. Jag skrev in maj i listan igen eftersom det var borttaget. Om det är ok för er alltså. Jag har ju inte bf i juni men närapå...
    klart att du ska vara med ju
    jag ligger ju precis på sista dagen så tror starkt på att de blir en julibebis men de återstår att se
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    MumTwins skrev 2009-11-06 15:33:05 följande:
    Tyvärr fick jag och sambon tråkiga besked imorse och kommer därför nu hoppa av denna tråd.Jag önskar er alla andra lycka till!!
    Jag beklagar verkligen
    Massa kramar och hoppas ni snart kommer få ett positivt besked inom kort
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Yossan skrev 2009-11-07 12:45:02 följande:
    Är det fler än jag som tappar hår, förresten. Kanske beror det mest på stress? Men kanske även på graviditeten? Det är tussar i borsten... Och fram i luggen är det luddigt av "babyhår", hårstrån som gått av. Suck!
    tappar absolut igenting, inget efteråt heller som många gör. De blir bara supertjockt och sen fortsätter så. Det gillas verkligen
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

med första mådde ja inte alls illa mer än någr veckor men de försvann när jag åt lite så de vart mycket småätande. Nu måt jag illa jämnt och mår ännu mera illa när jag äter så vågen har börjat peka neråt snarare än uppåt.
    Men de är väl som dom säger, ingen graviditet är den andre lik. Vissa dagar känns de som om ja inte kommer klara denna, kroppen är totalt tömd på energi och man är så extremt less på allt.

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Fargoli skrev 2009-11-07 20:36:12 följande:
    Nu längtar jag till på måndag så man får göra vul! Är det många av er som INTE har eller kommer göra vul?
    jag har inte men ska göra, vet inte när än, ska ringa om tid på måndag men de är för att ja inte är ritkigt 100 på i vilken vecka jag är i
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

Någon som firar fars dag?
    hur ska ni göra imorgon?

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

mysigt du kommer göra det för dem
    bio låter ju som en riktigt bra idé.

vul är inte standard här heller, man gör endast ett ul i v18 och thats it om de nu inte finner någon anledning att göra fler.
    Min mens är så oregelbunden så ja är småskeptisk till vilken vecka ja är i exakt så ska kolla upp de annars hade ja inte gjort nått vul heller.
    de är ju inte bra för bebisen heller att utsättas för vul/ul så man ska ju undvika de i den mån de går

♥ BF 2010-06-30 ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!