BF Juni 2010!
känns som spökveckorna redan är här, absolut inga symptom längre, helt dött, lite scary men sålänge man inte har tokont så är ju allt väl ![]()
känns som spökveckorna redan är här, absolut inga symptom längre, helt dött, lite scary men sålänge man inte har tokont så är ju allt väl ![]()
med första mådde ja inte alls illa mer än någr veckor men de försvann när jag åt lite så de vart mycket småätande. Nu måt jag illa jämnt och mår ännu mera illa när jag äter så vågen har börjat peka neråt snarare än uppåt.
Men de är väl som dom säger, ingen graviditet är den andre lik. Vissa dagar känns de som om ja inte kommer klara denna, kroppen är totalt tömd på energi och man är så extremt less på allt.
Någon som firar fars dag?
hur ska ni göra imorgon?
mysigt du kommer göra det för dem
bio låter ju som en riktigt bra idé.
vul är inte standard här heller, man gör endast ett ul i v18 och thats it om de nu inte finner någon anledning att göra fler.
Min mens är så oregelbunden så ja är småskeptisk till vilken vecka ja är i exakt så ska kolla upp de annars hade ja inte gjort nått vul heller.
de är ju inte bra för bebisen heller att utsättas för vul/ul så man ska ju undvika de i den mån de går