• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Bjornis

Idag har jag tagit mitt sista gravtest. Nu ska jag slut lägga pengar på det. Haha. Är i v 7+1 och ja, jag får fortf starka plus. Haha. Är vul på torsdag och hälsosamtal på MVC samma dag.

Är nupp gratis numera alltså? Min kompis fick betala 1500:- för 2 år sen. Hon var 30 då. Ska göra nupp också har jag tänkt. Allt man kan! Och ju fler ggr man får se knodden ju bättre.

• Joggi
    Mollystar skrev 2009-10-26 15:04:37 följande:
    Jag kommer oxå från Hälsingland. :)
    Men vad spännande=) Är ju inte så stort.. Va nyfiken man blev då=)
  • Joggi
    Mollystar skrev 2009-10-26 15:04:37 följande:
    Jag kommer oxå från Hälsingland. :)
    Såg nu i din press va du va ifrån=) Jag är lite längre ifrån iaf=)
    Men har demat på ICA eller vad det nu va för affär nån gång=)
  • Lili73

Nupp-/Kub-test är olika från kommun till kommun hur det erbjuds. I Uppsala får bara gravida 35 år och över göra det. Tror att det är rätt vanligt att man på andra ställen får göra det men betala själv om man är yngre men enl. min bm så har U-a inte resurser till det. Gjorde ett Kub-test i sthlm förra gången och då kostade det 1500kr.

• annanazell

Jag kommer oxå från hälsingland

• Milliemolly

I malmö kostar KUB 3000 kr om man gör det på helgen, ca 2800 kr annars!

Idag gjorde jag vul. SHIT VAD NERVÖST! benen bara skakade.

Han sa först att det var så litet, vecka 5 och jag blev helt knäckt för jag vet ju när allt blev till..........................sedan mätte han och mäte och knappade osv jättelänge och jag låg nästan och skakade och sist säger han : du är i vecka 8.......................8+1

men jag är i vecka 7+1 enligt FL så jag vet inte vad jag ska tro????

Men jag fick se fostret, hjärtat slå, gulkropp, hinnnsäck och navelsträng!

Så här långt - so good!

Ska ringa BM i mrogon!

• Joggi
    annanazell skrev 2009-10-26 16:49:10 följande:
    Jag kommer oxå från hälsingland
    Vi bor däremot nära varandra såg jag....... =)
  • lingontott

Är lite avis på alla ni som redan fått göra vul... Jag har inte fått tid för detta förrän den 3 dec :(

• annanazell

Jasså vart bor du då

Joggi skrev 2009-10-26 17:17:31 följande:
    Vi bor däremot nära varandra såg jag....... =)
    Jasså:) Vart bor dudå??:)
  • Bjornis
    Milliemolly skrev 2009-10-26 17:10:29 följande:
    I malmö kostar KUB 3000 kr om man gör det på helgen, ca 2800 kr annars! Idag gjorde jag vul. SHIT VAD NERVÖST! benen bara skakade. Han sa först att det var så litet, vecka 5 och jag blev helt knäckt för jag vet ju när allt blev till..........................sedan mätte han och mäte och knappade osv jättelänge och jag låg nästan och skakade och sist säger han : du är i vecka 8.......................8+1men jag är i vecka 7+1 enligt FL så jag vet inte vad jag ska tro????Men jag fick se fostret, hjärtat slå, gulkropp, hinnnsäck och navelsträng! Så här långt - so good! Ska ringa BM i mrogon!
    Å, va mysigt!
    Jag har ju mitt på torsdag och vet att jag kommer vara precis lika skakig som du. Är också rädd att han ska säga att han tror jag är i v 4 eller nåt... För jag vet exakt när den här bönan blev till. Och jag är i 7+4 på torsdag. No more no less. Jo, kanske en dag. Haha.
Svar på tråden BF Juni 2010!