• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Joggi
    annanazell skrev 2009-10-26 17:19:05 följande:
    Jasså vart bor du då

Jasså:) Vart bor dudå??:)
    I stan=) Håller mig anonym=)

Men va bra, kan jag passa på att fråga en sak=)
    En kompis till mig fick nån bok med massa läsning i på sitt hälsosamtal, hon bor inte här. När har du fått den boken? Eller får man ingen här i stan?
  • mejola

vad ni skriver
    Jag tänkte ringa och boka VUL på jobbet men självklart glömde jag nummret hemma, på det så dog batteriet på min telefon så det körde sig ändå. Får ta och ringa imorgon istället.
    Vill ju veta mer exakt hur långt gången man är då jag är smått osäker på exakt datum.

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • majess
    Bustrollen skrev 2009-10-26 17:56:56 följande:
    Vad tidigt alla gör ul, jag får inte göra det förrän i v 20
    den 13 november ska jag göra kub,nupp vul ..är då 10 fulla veckor,kan knappt bärga mig men är lite hispig över datumet
  • annanazell
    Joggi skrev 2009-10-26 17:33:54 följande:
    I stan=) Håller mig anonym=) Men va bra, kan jag passa på att fråga en sak=) En kompis till mig fick nån bok med massa läsning i på sitt hälsosamtal, hon bor inte här. När har du fått den boken? Eller får man ingen här i stan?
    Jag har inte varit på hälsosamtalet ännu ska dit på onsdag..
  • kela81

hej tjejer! Trevligt med en samlingstråd, hopaps in här jag med!
    Hoppas att allt är bra med er, har forfarande inte varit F Lpå evigheter och har en massa att läsa igen- mår fortfarande pyton och har blivit sjukskriven från och med idag och tre veckor framåt.
    var till mvc idag för sjukskrivningen och ska tillbaka till cvl för vul på torsdag.
    Men så frågade läkaren om det inte var onödigt att hon kollade med vul idag med men jag tyckte att hon skulle köra, man är ju nyfiken och nojig ju Och vi ska ha två!!! Det är tvillingar Två små hjärtan pickade där inne!

• mejola
    kela81 skrev 2009-10-26 18:10:03 följande:
    hej tjejer! Trevligt med en samlingstråd, hopaps in här jag med!Hoppas att allt är bra med er, har forfarande inte varit F Lpå evigheter och har en massa att läsa igen- mår fortfarande pyton och har blivit sjukskriven från och med idag och tre veckor framåt.var till mvc idag för sjukskrivningen och ska tillbaka till cvl för vul på torsdag.Men så frågade läkaren om det inte var onödigt att hon kollade med vul idag med men jag tyckte att hon skulle köra, man är ju nyfiken och nojig ju Och vi ska ha två!!! Det är tvillingar Två små hjärtan pickade där inne!
    Nä vad kul, vilken härlig chock de måste vart att se de Då får jag gratta igen till den andre lille pyret
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

Någon som vet några bra receptfria järntabletter?

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • frux
    mejola skrev 2009-10-26 18:19:39 följande:
    Någon som vet några bra receptfria järntabletter?
    fråga på apoteket så får du nog bra svar :)
  • frux
    kela81 skrev 2009-10-26 18:10:03 följande:
    hej tjejer! Trevligt med en samlingstråd, hopaps in här jag med!Hoppas att allt är bra med er, har forfarande inte varit F Lpå evigheter och har en massa att läsa igen- mår fortfarande pyton och har blivit sjukskriven från och med idag och tre veckor framåt.var till mvc idag för sjukskrivningen och ska tillbaka till cvl för vul på torsdag.Men så frågade läkaren om det inte var onödigt att hon kollade med vul idag med men jag tyckte att hon skulle köra, man är ju nyfiken och nojig ju Och vi ska ha två!!! Det är tvillingar Två små hjärtan pickade där inne!
    Gud så häftigt och chokerande *s* jag vet inte hur jag skulle reagera hehe. kanske mest med ett nervöst skratt kanske *s* har ju redan 2 barn så 2 till skulle ju vara spännande. Lycka till och hoppas du snart mår bättre!
Svar på tråden BF Juni 2010!