• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Joggi
    Hk83 skrev 2009-10-26 21:23:12 följande:
    Dottan55: Okej det var skönt att höra, då kanske man kan våga använda dom då..=)
    Ja det är hemskt att må illa=(
  • mejola
    Milliemolly skrev 2009-10-26 20:11:12 följande:
    jag äter vitamineral också.................jag läste i en tråd här att alla folsyratabletter egentligen är för svaga. de som haft skelettskador od i andra graviditeter får folsyra på recept som är mycket starkare!så jag tror inte det är farligt. jag äter inte full dos hemofer som är 3 st utan jag äter 1-2 extra om dagen!
    skönt att höra, då behöver man inte tänka på överdosering
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • majess

Fy jag har ångest!! Jag ska jobba imorgon o jag är inte ett dugg inspirerad!!!!48 timmar är jag borta!!! hjälp!

• mejola
    majess skrev 2009-10-26 21:45:09 följande:
    Fy jag har ångest!! Jag ska jobba imorgon o jag är inte ett dugg inspirerad!!!!48 timmar är jag borta!!! hjälp!
    oj vad länge, vad jobbar du med?
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • majess
    mejola skrev 2009-10-26 21:48:12 följande:
    oj vad länge, vad jobbar du med?
    behandlingsassistent på ett behandlingshem för narkomaner och alkoholister.
  • mejola

usch jag börjar bli smånervös, om 2½ vecka så är de släktträff, de blir alltid dricka och de bjuds på rätt bra.
    min mage är ju redan rätt svullen och jag måste ju tacka nej till dricka vilket ja aldrig gjort innan under den tiden vi vart tillsammans (tex nyår, träffar, firanden) de blir rätt uppenbart, funderar på att säga att ja inte mår så toppen så vill inte dricka. De vet att ja blir åksjuk lätt så kanske kan skylla på de, de är ju ingen lögn i sig haha och de är nästan en timmes biltur dit 

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    majess skrev 2009-10-26 21:49:38 följande:
    behandlingsassistent på ett behandlingshem för narkomaner och alkoholister.
    intressant jobb du har, måste vara givande
    varför blir du borta sålänge?
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • vitvåonågratill
    majess skrev 2009-10-26 21:45:09 följande:
    Vem farao är inspirerad till att jobba just nu, vad man än jobbar med? Hade mycket hellre legat hemma och vårdat illamåendet och den obotliga tröttheten fram till BF typ! Även om jag hoppas illamående och trötthet mattas av snart!

Men jag slänger över lite extra energi till dig alla fall, den lilla som e kvar som jag inte lyckades hitta och använda på mitt jobb idag!
  • vitvåonågratill
    mejola skrev 2009-10-26 21:52:33 följande:
    usch jag börjar bli smånervös, om 2½ vecka så är de släktträff, de blir alltid dricka och de bjuds på rätt bra.min mage är ju redan rätt svullen och jag måste ju tacka nej till dricka vilket ja aldrig gjort innan under den tiden vi vart tillsammans (tex nyår, träffar, firanden) de blir rätt uppenbart, funderar på att säga att ja inte mår så toppen så vill inte dricka. De vet att ja blir åksjuk lätt så kanske kan skylla på de, de är ju ingen lögn i sig haha och de är nästan en timmes biltur dit 
    Kan du inte skylla på att du äter medicin mot något och att man absolut inte får blanda alkohol och de medicinerna? Googla på nätet om du kan hitta något bra!
  • majess
    mejola skrev 2009-10-26 21:53:19 följande:
    intressant jobb du har, måste vara givande varför blir du borta sålänge?
    vi har sådana långa pass,är ensam med 22 patienter.sedan är jag ledig i 4 dygn o det är ändå en heltid.så igentligen är det kanon med så komprimerad arbetstid men just nu känns det över......t att behöva hasa sig dit! men visst,ett bra jobb med mycket feedback är det allt
Svar på tråden BF Juni 2010!