• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • stina84
    MaraFara skrev 2009-10-27 09:33:12 följande:
    Då gör jag så.. Å vips var jag tillbaka på 8+0 idag :)..
    Jag med
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • MaraFara

Jag jobbar heltid som sjuksköterska på akuten sedan 8 mån.. Innan det så jobbade jag nästan 2,5 år som sjuksköterska inom psykiatrin..

• kristallen

Jag har bara ett städjobb på 7 timmar i veckan. Har dock jobbat med ett annat jobb i sommras så jag hoppas på en bra föräldrapenning .
    Och arbetsförmedligen tycker jag inte om så där är jag inte inskriven. Söker jobb på egen hand och ¨får leva med denna lilla lön ett tag framöver.

Älskar mina barn och maken också
  • MiniMalm

Hej vad roligt att ni har startat en ny tråd, har inte varit inne på ett tag!
    Tack mejola att du tipsade mig! =)

Hur går det för alla här inne?

• stina84
    MaraFara skrev 2009-10-27 09:37:39 följande:
    Jag jobbar heltid som sjuksköterska på akuten sedan 8 mån.. Innan det så jobbade jag nästan 2,5 år som sjuksköterska inom psykiatrin..
    Vad roligt, trivs du?
    kristallen skrev 2009-10-27 09:42:27 följande:
    Jag har bara ett städjobb på 7 timmar i veckan. Har dock jobbat med ett annat jobb i sommras så jag hoppas på en bra föräldrapenning .Och arbetsförmedligen tycker jag inte om så där är jag inte inskriven. Söker jobb på egen hand och ¨får leva med denna lilla lön ett tag framöver.
    Får man välja så att föräldrapenningen ska grundas på vad man tjänade på sommaren? Är det inte vad man tjänat det senaste 12 månaderna, eller om det var 6?
  • stina84
    MiniMalm skrev 2009-10-27 09:43:06 följande:
    Hej vad roligt att ni har startat en ny tråd, har inte varit inne på ett tag! Tack mejola att du tipsade mig! =)Hur går det för alla här inne?
    Välkommen tillbax
    Jo det går bra, tror jag Mår som fisken i vattnet. Känner mig inte gravid. Lite förstoppad {#lang_emotions_embarassed} och ömmande bröst annars är allt bra Är i v. 9 nu

Själv då?
  • MiniMalm
    stina84 skrev 2009-10-27 09:46:50 följande:
    Välkommen tillbax Jo det går bra, tror jag Mår som fisken i vattnet. Känner mig inte gravid. Lite förstoppad  och ömmande bröst annars är allt bra Är i v. 9 nuSjälv då?
    Tack =)
    Wow vad härligt, jag mår väl inte så jätte bra, åt knappt på 1 vecka så fick åka in till sjukhuset och få dropp! mår bättre nu, men knaprar tabletter och måste äta hela tiden för att må bra! Hoppas på att bli bättre snart. Är inne i v8 nu!

Ät katrinplommon det brukar lätta lite på trycket ;)
  • kristallen

stina84: Är det så ???!!!! Det måste jag kolla upp! Trodde typ dom gick nåt år tillbaka?

Älskar mina barn och maken också
  • Miss Johanna

Hej!
    Och tack för inbjudan!

Själv är jag student och pluggar till yrkeslärare. Jag har jobbat som kock innan och nu vill jag lära ut mina kunskaper.

Igår fick jag väldigt ont i ryggen. Har knappt känt något alls i magen. Men det växer väl för fullt där inne får man hoppas. Ska ta blodprov nästa vecka, kommer dock inte ihåg varför de skulle ta provet. Kanske för att kolla mina värden? Någon mer som fått ta blodprov?

• stina84
    MiniMalm skrev 2009-10-27 09:51:26 följande:
    Tack =) Wow vad härligt, jag mår väl inte så jätte bra, åt knappt på 1 vecka så fick åka in till sjukhuset och få dropp! mår bättre nu, men knaprar tabletter och måste äta hela tiden för att må bra! Hoppas på att bli bättre snart. Är inne i v8 nu!Ät katrinplommon det brukar lätta lite på trycket ;)
    Men fy att behöva läggas in sådär. Hoppas ditt illamående ger med sig snart. Usch tycker så synd om er alla som går och mår så illa...
    haha jag äter faktiskt laktipex varje dag för att kunna sköta magen. Var samma sak när jag väntade dottern det var det enda som fungerade Det var faktiskt så jag misstänkte att jag var gravid, jag var förstoppad. Annars blir jag alltid lite "BAD" i magen innan mens haha
Svar på tråden BF Juni 2010!