• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Joggi
    Summer skrev 2009-10-27 11:43:52 följande:
    Idag har vi varit vi på DS hela morgonen och nu ser allt bra ut! Detta räknas nu som en normal graviditet. Den hade växt som den skulle, mina hcg-värden var bra och hjärtat pickade fortfarande! Graviditeten hade dessutom fixerats och sitter nu i mitten av livmodern :)5 kritiska veckor kvar...hoppas att vi har fått vår beskärda del av sorg, frustration och elende. Snacka om solskenshistoria :)Kram till alla!
    Så himla skönt att höra! Håller tummar och tår för att det går vägen för ALLA här inne!!
  • majess
    Summer skrev 2009-10-27 11:43:52 följande:
    Idag har vi varit vi på DS hela morgonen och nu ser allt bra ut! Detta räknas nu som en normal graviditet. Den hade växt som den skulle, mina hcg-värden var bra och hjärtat pickade fortfarande! Graviditeten hade dessutom fixerats och sitter nu i mitten av livmodern :)5 kritiska veckor kvar...hoppas att vi har fått vår beskärda del av sorg, frustration och elende. Snacka om solskenshistoria :)Kram till alla!
    Vad härligt för er!!! det är ni verkligen värda!
  • majess

Jaha..nu sitter man här på jobbet... fy vill bara hem!
    Hur har ni andra det då?

• Joggi
    majess skrev 2009-10-27 11:51:54 följande:
    Jaha..nu sitter man här på jobbet... fy vill bara hem! Hur har ni andra det då?
    Låååååångtråkigt! Jag vill må bra och jobba!
  • majess
    Joggi skrev 2009-10-27 11:57:21 följande:
    Låååååångtråkigt! Jag vill må bra och jobba!
    ska vi byta?
  • Joggi
    majess skrev 2009-10-27 12:06:36 följande:
    ska vi byta?
    Jaa! Jättegärna=)
  • kela81

Bustrollen: hua, blodprov är inge skoj, Jag är med rädd för nålar, men det är väll som du säger, bra att vänja sig :-/

Stina: jag jobbar med att checka in passagerare på arlanda, och har hand om gaterna, där för har jag blivit sjukskriven nu, för det funkar inte att må dåligt på jobbet

• hepalima
    Joggi skrev 2009-10-27 12:08:44 följande:
    Jaa! Jättegärna=)
    Annars får ni gärna byta med mig, skulle köra allt för att inte må så här dåligt hela tiden. Vill kunna gå ut å handla lr träffa folk men nepp det går inte:(
  • Joggi
    hepalima skrev 2009-10-27 12:23:42 följande:
    Annars får ni gärna byta med mig, skulle köra allt för att inte må så här dåligt hela tiden. Vill kunna gå ut å handla lr träffa folk men nepp det går inte:(
    Att vi byter spelar nog ingen roll=)
    Vill oxå jättegärna orka gå upp ur sängen utan att känna så här.. Det har f*n blive psykiskt jobbigt tycker jag, du då? Man klarar ju inte av något!
Svar på tråden BF Juni 2010!