• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • vitvåonågratill
    MiniMalm skrev 2009-10-27 09:59:27 följande:
    Ja fast samtidigt är det ju positivt! Då vet man att man är gravid! Mamma tror att det är en flicka bara för att jag mår så illa, hon hade själv den erfarenheten när hon väntade mig, men inte med någon av mina 4 bröder!Aha okej, men det är ju bra att du kan få magen att fungera iallafall! Hahah ja jag vet jag brukar också bli det innan mens!
    Har inte mått illa med någon av mina två barn och det är en pojke och en flicka! Så den där teorin tror inte JAG på i alla fall!
  • MiniMalm
    mejola skrev 2009-10-27 10:08:03 följande:
    godmorgon tjejer.jag trodde man skulle dörmma om rosa moln och ljuvliga så bebisar, inte massa om otrohet och tjejer som urar iväg karln haha
    Haha jag vet! jag drömmer också oftast om att någon kommer och förstör för mig och min kille! det hör väl till att man är lite orolig!
  • MiniMalm
    vitvåonågratill skrev 2009-10-27 10:11:56 följande:
    Har inte mått illa med någon av mina två barn och det är en pojke och en flicka! Så den där teorin tror inte JAG på i alla fall!
    Hahah okej, nej det är ju 50% chans så man kan ju aldrig veta! haha
  • Winterfresh

Är så nervös idag. Kl 11:30 är det dags för vul.

Ska bara åka och lämna sonen på dagis och möta upp sambon vid vårdcentralen.
    Sen ska man iväg till jobbet för att "slava" hela kvällen :( + berätta för chef att man är gravid...

• Joggi
    mejola skrev 2009-10-27 10:08:03 följande:
    godmorgon tjejer.jag trodde man skulle dörmma om rosa moln och ljuvliga så bebisar, inte massa om otrohet och tjejer som urar iväg karln haha
    Drömmer oxå mkt om otrohet, jobbigt! Jag vaknar i full panik och rycker tag i sambon och frågar va f*n han har gjort! Sen får han trösta mig och försöka få in i mitt huve att det bara va en dröm=) hihi=)

Inatt drömde jag att jag körde för fort och polisen skulle stoppa mig. Jag drog förbi polisen och det blev världens polisjakt, haha=)
  • mejola
    MiniMalm skrev 2009-10-27 10:13:03 följande:
    Haha jag vet! jag drömmer också oftast om att någon kommer och förstör för mig och min kille! det hör väl till att man är lite orolig!
    ja de måste nog vara så
    Winterfresh skrev 2009-10-27 10:19:28 följande:
    Är så nervös idag. Kl 11:30 är det dags för vul.Ska bara åka och lämna sonen på dagis och möta upp sambon vid vårdcentralen.Sen ska man iväg till jobbet för att "slava" hela kvällen :( + berätta för chef att man är gravid...
    hoppas de kommer gå bra, mysigt att få se en perfekt välskapt liten bebis
    Joggi skrev 2009-10-27 10:20:34 följande:
    Drömmer oxå mkt om otrohet, jobbigt! Jag vaknar i full panik och rycker tag i sambon och frågar va f*n han har gjort! Sen får han trösta mig och försöka få in i mitt huve att det bara va en dröm=) hihi=)Inatt drömde jag att jag körde för fort och polisen skulle stoppa mig. Jag drog förbi polisen och det blev världens polisjakt, haha=)
    hahaha, ja man undrar ibland hur dom står ut med gravida fruntimmer, kanske därför dom föddes med tillfällig dövhet ibland
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • Joggi

Seriöst!! Hur ska jag kunna vänta ända till sista November på ett UL????? Jag vill veta att allt står rätt till.................NU................
    Jag är så avundsjuk på alla er som har sett eran bebbe=)

• Summer

Idag har vi varit vi på DS hela morgonen och nu ser allt bra ut! Detta räknas nu som en normal graviditet. Den hade växt som den skulle, mina hcg-värden var bra och hjärtat pickade fortfarande! Graviditeten hade dessutom fixerats och sitter nu i mitten av livmodern :)
    5 kritiska veckor kvar...hoppas att vi har fått vår beskärda del av sorg, frustration och elende. Snacka om solskenshistoria :)

Kram till alla!

Svar på tråden BF Juni 2010!