• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • mejola
    Summer skrev 2009-10-27 11:43:52 följande:
    Idag har vi varit vi på DS hela morgonen och nu ser allt bra ut! Detta räknas nu som en normal graviditet. Den hade växt som den skulle, mina hcg-värden var bra och hjärtat pickade fortfarande! Graviditeten hade dessutom fixerats och sitter nu i mitten av livmodern :)5 kritiska veckor kvar...hoppas att vi har fått vår beskärda del av sorg, frustration och elende. Snacka om solskenshistoria :)Kram till alla!
    åh vad skönt, massa grattis eller vad man nu säger
    ni har en riktig liten kämpe
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • majess
    Joggi skrev 2009-10-27 12:28:29 följande:
    Att vi byter spelar nog ingen roll=)Vill oxå jättegärna orka gå upp ur sängen utan att känna så här.. Det har f*n blive psykiskt jobbigt tycker jag, du då? Man klarar ju inte av något!
    usch nu nästan jag skäms...jag mår ju inte spyilla,däremot har jag absolut ingen hunger på dagarna,bara avsmakskänsla....magen knorrar o vill ha mat medans munnen säger STOPP.
    På kvällarna/nätterna tar jag igen dagssvälten med råge
  • 0810

Summer, så skönt att allt såg bra ut! Härligt att ni får njuta av graviditeten nu!

• Danni 83

Hej alla nu hoppar jag in här istället för att hoppa runt, smart att samla alla på ett ställe. =)

• Joggi
    majess skrev 2009-10-27 12:38:09 följande:
    usch nu nästan jag skäms...jag mår ju inte spyilla,däremot har jag absolut ingen hunger på dagarna,bara avsmakskänsla....magen knorrar o vill ha mat medans munnen säger STOPP.På kvällarna/nätterna tar jag igen dagssvälten med råge
    Det behöver du inte, jobbigt nog det! Hoppas vi blir kanonpigg och kry snart=)
  • angeni

Känner igen det där med att inte vara hungrig på dagarna, är inte jag heller. Men måste ju äta för att orka med vår dotter.

Men det tar emot och inget smakar gott längre, bara jag slipper vara känslig för lukter så är jag nöjd

Förra gången var det pizza samt lasange, jag kunde kräkas bara vid lukten. Kunde inte vara i samma rum som sambon när han åt lasange. Hemskt jobbigt var det.

Men än så länge inget illamående så mycket, hoppas därför det är en liten pojke i magen;) Förra gången var det flicka och det stämde för mig med illamåendet osv:P haha

• Mollystar

I dag kom illamåendet sakta smygandes för att kännas spydde 3 gånger i hela kroppen fick äta nått hela tiden eller tugga tuggumi det höll det i chakt. Men nu har det gått över och hoppas att jag inte har det hela dagarna, jag har ju viljat ha illamående för att känna mig lite gravid men jag kommer nog att få ångra mig.

• angeni
    Mollystar skrev 2009-10-27 13:37:39 följande:
    I dag kom illamåendet sakta smygandes för att kännas spydde 3 gånger i hela kroppen fick äta nått hela tiden eller tugga tuggumi det höll det i chakt. Men nu har det gått över och hoppas att jag inte har det hela dagarna, jag har ju viljat ha illamående för att känna mig lite gravid men jag kommer nog att få ångra mig.
    Ja, man vill ha det och när man har det ångrar man sig. Jag hoppas du slipper det!
    Är inte kul alls.
  • Mollystar
    Förlåt skriver som en kratta ändrar om i texten lite vart lite fel. Sorry

I dag kom illamåendet sakta smygandes för att kännas i hela kroppen, spydde 3 gånger ,fick äta nått hela tiden eller tugga tuggumi det höll det i chakt. Men nu har det gått över och hoppas att jag inte har det hela dagarna, jag har ju viljat ha illamående för att känna mig lite gravid men jag kommer nog att få ångra mig.
  • Mollystar
    angeni skrev 2009-10-27 13:38:49 följande:
    Ja, man vill ha det och när man har det ångrar man sig. Jag hoppas du slipper det! Är inte kul alls.
    Det började ju i dag så får väl se om den återkommer nått mer i dag eller i morgon :)
Svar på tråden BF Juni 2010!