• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • stina84
    Kamikazee skrev 2009-10-27 19:19:29 följande:
    hempalina och majess - går ni också på BMG? Jag ska dit nästa vecka, på torsdag för inskrivning. Är i v 7 nu. Jag har för mig att BMG inte gör könsUL förrän i v 25, just för att de inte vill bli utnyttjade av de som kan tänka sig abort om könet på barnet är "fel".Jag ska till Sahlgrenska och göra ett UL imorgon (eller VUL) och se om det finns ett foster i magen. Men med tanke på att jag i dag legat över toan vid ett antal tillfällen och illamåendet enbart blir kraftfullare så skulle jag bli förvånad om det inte fanns något. Fast det är klart, fostret ska ju inte bara leva, det ska ju vara friskt också.
    Vad spännande, då får du berätta hur det går sedan då
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Vilda Tiger

sussilago
    Håller alla mina tummar för att det ska gå bra för dig.

Jag läser allt men då jag har läst klart har jag glömt va jag skulle kommentera. Har fortfarande svårt för att minnas vad ni heter, de flesta av er.

Jag jobbar som gymnasielärare, jag. 67 % nu då jag även är fl med min dotter några dagar i veckan.

• Winterfresh

Har misstagit mig totalt. Skulle på Freja-samtal idag och inget vul..*S* så förvirrad ibland.
    Ska å KUB-test 23 november, kommer dö tills dess. + att innan dess skall jag ta de förbaskade blodproverna. Är totalt livrädd för sprutor och svimmar nästan så fort nån ska ta ett blodprov på mig. Men har inga problem att ta på någon annan. Jobbar som uska och tagit några prov och inte haft några problem med det.

Idag högg det till nåt så fruktsansvärt på väster sida av naveln. Blev lite fundersam över vad det kunde vara. Hoppas det inte är nåt allvarligt..

• JuliaIsabella

Hejsan alla vad ni skriver ´hinner inte med =)
    var hos läkaren och han gjorde ul plus vul allt såg bra ut satt där det skulle =) och var bara en
    nu är det bara att invänta fvp om ca 2 månader usck är så nervös
    hoppas verkligen att det kommer att gå bra och att lilla bebisen är frisk!!

Jag jobbar som personlig assistent trivs jätte bra med mitt jobb =)

• majess
    Kamikazee skrev 2009-10-27 19:19:29 följande:
    hempalina och majess - går ni också på BMG? Jag ska dit nästa vecka, på torsdag för inskrivning. Är i v 7 nu. Jag har för mig att BMG inte gör könsUL förrän i v 25, just för att de inte vill bli utnyttjade av de som kan tänka sig abort om könet på barnet är "fel".Jag ska till Sahlgrenska och göra ett UL imorgon (eller VUL) och se om det finns ett foster i magen. Men med tanke på att jag i dag legat över toan vid ett antal tillfällen och illamåendet enbart blir kraftfullare så skulle jag bli förvånad om det inte fanns något. Fast det är klart, fostret ska ju inte bara leva, det ska ju vara friskt också.
    ja det är BMG,jag valde dem just för deras fria sätt med könsbestämning och kub/nupp,verkar bra!fast jag är hur nyfiken som helst på vul!!!!
  • Sweetangel85
    Mollystar skrev 2009-10-27 14:41:01 följande:
    Jag har tittat och hittat denna vagn som jag vill ha , min sambo kommer från småland så vi ska åka ner i januari och ska då åka in på denna affär och kolla på den här och ser den bra ut så beställer jag den när det börjar närma sig BF.www.annaaxel.se/product_info.php?cPath=24_26&...
    haha häftigt.. jag bor i tranås
    ♥ Emilio 080504 ♥
  • Mollystar
    Sweetangel85 skrev 2009-10-27 21:18:00 följande:
    haha häftigt.. jag bor i tranås
    Ja det var häftigt , ja jag tycker dom vagnarna verkar så snygga och stabila så vi får väl se om kroken vill vara kvar tills dess så man kan åka in och kolla. :)
  • Danni 83
    Sussilago skrev 2009-10-27 18:49:28 följande:
    Här är det dåliga nyheter. Blött som bara den idag. Och ja med klumpar i. Har fått en tid hos gyn på torsdag em för att kolla hur det ligger till.. Är själv hemma och tårarna rinner o rinner o rinner.....
    Usch och Fy vad jobbigt, Hoppas på det bästa för dig! Stor kram!
  • majess

ngn vaken o vill hålla en gravid neurotiker sällskap ? jobbar = trist,men har inte hittat tröttheten än,är fullt sysselsatt med att vräka i mig mat

• vitvåonågratill

majess och hepalima: Jag ska oxå gå på BMG! Inskrivning nästa tisdag. Är idag i v 7+6

Svar på tråden BF Juni 2010!