• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • stina84
    längtar och väntar skrev 2009-12-01 20:31:21 följande:
    JAg går ur denna tråd nu, då jag känner att det är så mycket inbördes beundran och man får aldrig svar eller så på det man frågar..
    Det kan ju vara så att folket här inne inte vet vad risken är och därför väntar på att någon annan svarar...???
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Fargoli

Hej tjejer. Ett tag sen jag skrev här nu.
    Tänkte bara berätta att vi var på ul igår.
    Och jag måste då bara säga att vi har en riktigt vild bebis
    Snurra runt massa, vifta med armar och ben.
    Kändes så underbar att se plutten igen. Grät massa av lycka. Sambon frågade bm flera gånger om hjärtat slog och det gjorde verkligen det. Blev flyttad en dag, så har bf 15:e juni nu istället, så går in i vecka 12 idag. Skönt!
    Hoppas att går bra för et andra också!

• längtar och väntar

Fast jag har ställt en massa frågor och sagt en massa saker, men allt blir ignorerat! Trött på det nu!

stina84 skrev 2009-12-01 20:37:22 följande:
    Det kan ju vara så att folket här inne inte vet vad risken är och därför väntar på att någon annan svarar...???
  • stina84
    längtar och väntar skrev 2009-12-01 20:38:27 följande:
    Fast jag har ställt en massa frågor och sagt en massa saker, men allt blir ignorerat! Trött på det nu!
    Jag kan inte svara på det. Jag försöker prata med alla här inne och svarar på det jag kan. Det är inte alla som svarar på mina inlägg heller...
  • stina84
    Fargoli skrev 2009-12-01 20:38:18 följande:
    Hej tjejer. Ett tag sen jag skrev här nu.Tänkte bara berätta att vi var på ul igår.Och jag måste då bara säga att vi har en riktigt vild bebis Snurra runt massa, vifta med armar och ben.Kändes så underbar att se plutten igen. Grät massa av lycka. Sambon frågade bm flera gånger om hjärtat slog och det gjorde verkligen det. Blev flyttad en dag, så har bf 15:e juni nu istället, så går in i vecka 12 idag. Skönt!Hoppas att går bra för et andra också!
    Å vad härligt det låter Längtar ännu mera nu, har mitt kub imorgon Fick ni några fina bilder?
  • JuliaIsabella

längtar och väntar skrev 2009-12-01 19:41:46 följande:

Usch blir så nervös när jag läser om alla skador och så.. Det är kalrt att jag vet att barnet kan vara skadat på något sätt.. Men hur stor är egentligen risken i %? Jag är 28 år och har inga bakomliggande sjukdomar och inget i släkten heller..
    Hade inte jag heller när jag väntade sonen när jag var 27 men fick en liten prins med DS =)
  • Fargoli
    stina84 skrev 2009-12-01 20:42:37 följande:
    Å vad härligt det låter Längtar ännu mera nu, har mitt kub imorgon Fick ni några fina bilder?
    Förstår det, lycka till!
    Japp, fick en bild, var svårt att få en bra eftersom plutten inte ville ligga stilla och när den väl gjorde det så skrattade jag så bilden försvann, men fick en bra bild som hamnar på galleriet snart. I alla fall senast söndag, är seg och dålig på att föra över bilder
  • JuliaIsabella

längtar och väntar skrev 2009-12-01 20:38:27 följande:

Har inte varit inne så mycket så har ej hunnit sett frågor alla skriver så mycket vad vill du ha svar på jag kanske kan hjälpa dig känner detsamma som du kram
  • stina84

längtar och väntar: Om du klickar på "visa endast" vid ditt namn så kan du se alla frågor och dialoger som du haft. Vad jag kan se så ver kar det som att du starkt överdriver nu. Du har ju hela tiden i tråden haft konversationer med många av oss och vi har nästan svarat dig på alla dina frågor. Gravidhormoner kanse? Vad vet jag. Men du kan inte klaga tycker inte jag. Dessutom har du lika mycket egen inbördes beundran som alla vi andra i dina inlägg. Inget illa menat

• stina84

Nä go natt hörrni Ska vara lite social mot gubben

Svar på tråden BF Juni 2010!