• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Milliemolly
    Bustrollen skrev 2009-12-02 20:55:08 följande:
    Är hemma efter kub-testet idag. Såg ett hjärta som slog och en bebis som sprattlade och spann runt...så gulligt Maken började nästan gråta...så härligt att han är känslosam Tor att det blev lite mer verkligt för honom nu.Längd: 62mmKub-resultat: 1:20 000Graviditetslängd: 12+2 har jag för mig att hon sa...går dock på det gamla(12+5)... i alla fall till rul i januari.
    grattis! vad bra det gick! KOmmer du ihåg vad nackspalten var?
  • Bustrollen
    Milliemolly skrev 2009-12-02 21:00:44 följande:
    grattis! vad bra det gick! KOmmer du ihåg vad nackspalten var?
    Nej...tror inte hon sa det. Hon sa bara det jag skrev samt att hon inte såg något galet överhuvudtaget. Tror att de skickar infon till bm sen, fick nämnligen inget papper med hem därifrån...men jag vet inte faktiskt.
  • NellieMonique

Är det någon mer som har lågt hb och äter järntabletter?

Jag mår skit av dem tabletterna,dålig i magen och spyr av dem. Finns det andra sätt tro att höja hbt?
    Äta mörka grönsaker va??

• JuliaIsabella

Blodpudding är bra spenat, lever och leverpastej och mycket grönsaker finns ju andra järn tabletter än niferex oxå vet jag men vet dock ej vad de heter lycka till

• Summer

Hoppfull trots allt och Xtra: Tack så mycket! Ja, jag är fortfarande inne i ett rus, kan inte sluta le :)
    Hi hi!

• hoppfull trots allt
    NellieMonique skrev 2009-12-02 21:32:56 följande:
    Är det någon mer som har lågt hb och äter järntabletter?Jag mår skit av dem tabletterna,dålig i magen och spyr av dem. Finns det andra sätt tro att höja hbt? Äta mörka grönsaker va??
    kolla inlägg 2843 på sidan 285 (just nu allafall)
    Blev ju uppringd av bm idag för att mitt järnvärde var lågt, däremot var mitt hb ok.. Vad hade du i hb och vet du ditt järnvärde?
    Jag har druckit järnsaft dom första veckorna men tydligen hjälpte det inte för järnvärdet utan bara på hb, den är klart bättre än bultsaft i smaken enligt mig i alla fall Drack den efter jag hade haft mf och blött mycket och fick fart på hb snabbt..
  • Summer

vitvåonågra till: Grattis till ett lyckat UL. Gulliga barn du har! Mysigt att ni redan har köpt babykläder. Låter lockande men jag får nog hållas ett tag till :)

Bustrollet: Grattis du med till ett lyckat UL. Fint med känslosamma män, sånt gillar vi! Vilka rekordbra siffror du fick på KUB! Högsta jag hört faktiskt :)
    Jag gjorde också ett lyckat KUB idag och är fortfarande inne i ett rus :)

• kela81

Hej tjejer!
    Hoppas att allt är bra med er! En snabbskrivning fårn lånad dator här igen, min egen är hos "farbror" doktorn fortfarande :-/ Såååå tråkigt!

Allt är bra med mig, illamåendet börjar avta, lite ryggont och andra småkrämpor med det överlever man ju
    Dock så började jag blöda idag Var till gynakuten och allt såg bra ut, så läkaren sa att det inte var nått att oroa sig för. Den lilla var riktigt stor nu Låg och viftade med armar och ben som bara den Hoppas jag slipper blödningarna nu för det är inge skoj att gå och oroa sig för det med :-/

kram på er!!!

Svar på tråden BF Juni 2010!