kela81 skrev 2009-12-02 22:52:23 följande:
Hej tjejer!Hoppas att allt är bra med er! En snabbskrivning fårn lånad dator här igen, min egen är hos "farbror" doktorn fortfarande :-/ Såååå tråkigt!Allt är bra med mig, illamåendet börjar avta, lite ryggont och andra småkrämpor med det överlever man ju Dock så började jag blöda idag Var till gynakuten och allt såg bra ut, så läkaren sa att det inte var nått att oroa sig för. Den lilla var riktigt stor nu Låg och viftade med armar och ben som bara den Hoppas jag slipper blödningarna nu för det är inge skoj att gå och oroa sig för det med :-/kram på er!!!
Hej tjejen! Kul att se dig!

Skönt att bebisen i magen mår bra, du har haft tillräckligt jobbigt, nu får det vara bra! Vilken vecka är du i nu?
Pärla skrev 2009-12-03 08:54:35 följande:
Jag ska på julbord på fredag, och jag vet inte vad jag får, och inte får äta???Jag äter inte fläsk och gris, så för min del gäller det rostbiff, kalkon eller kalvkött. Kan jag äta det?Har aldrig ätit det sen jag fick veta att var med barn, för jag har hört att man INTE ska äta kallkött som har varit ute och stått etc..Vad tycker ni? Jag kommer inte kunna motstå när jag ser all mat där på buffén. Engångs förteelse gör väl inget?Är snart i 11 veckan.Kan jag äta rostbiff, kalkon som står där på buffén, vet ej annars vad jag ska äta???Det kommer finnas mycket olika maträtter där på buffén, typ som amerikanskt, kina, svenskt mat..Vad kan jag äta???? Läste på Livsmedelverket, att man kan inte äta av allt??Hur kul kommer det vara för mig, när jag sitter där och kommer vara sugen på allt, men kan inte äta det??
Usch, jag ör verkligen jätte dålig på vad man får och inte får äta... Men det låter ju inte som några konstigheter tycker inte jag

MaraFara skrev 2009-12-03 09:57:28 följande:
Blev med barnvagn igår iallafall.. Jättefin, bara man får tvätta upp den lite.. Mina andra barn provkörde den igår i vardagsrummet, och konstaterade att bebisar har det bra mysigt som ligger nerbäddade i en vagn :).. Dessutom fick jag en matstol med på köpet.. Och idag kom ett erbjudande om att köpa en kompis spjälsäng för 50:-..
A, vilka fynd

Det går ju åt att köpa en hel del! Tur jag har allt sparat sedan lill tjejen, det enda som måste inhandlas är en ny vagn. Annars har vi rubbet!

Ja, lite kläder åså förstås