JuliaIsabella skrev 2009-12-03 20:42:12 följande:
Usch är så sjukt trött just nu foglossningar vid blygbenet har redan kommit =( har tid till sjukgymnasten den 15 dec hoppas på akupungtur och vattengymnastik hjälpte en del med sonen ialla fall
usch och fy, lider med dig! V'ntar på att mi foglossning kommer snart med.. Hade väldans problem med det förra graviditeten..

Än har jag "bara" fått sammandragningar..
Makaroon skrev 2009-12-03 22:16:53 följande:
Hejsan! Har varit inaktiv ett tag pga tröttheten som nu ikväll fått sin förklaring. Jag har varit orolig ett par dagar pga lite blod och mer intensiva dragningar i magen än vanligt så när jag idag kom in för dateringsskanning så sa jag direkt att vi var lite oroliga. Skulle vi inte ha varit fick vi snart veta. Det tog inte många sekunder efter det att skanningen börjat så utbrast sonografen - nämen här har vi en överraskning (fast på engelska då). Vi väntar nämligen tvillingar, med varsin moderkaka och båda pigga, glada och poserande. De ser ut som ying och yang där dom ligger tillsammans på bilden så det är vad jag kallar dom nu! Maken är fortfarande smått chokerad eftersom vi nu definitivt inte kan bo kvar i ettan två trappor upp utan hiss. Tänker praktiskt gör han i alla fall. Jag ler mest maniskt och längar tills imorron då jag ska berätta för kollegorna hur det står till, lär ju knappast kunna hålla det hemligt mycket längre ändå.Klart slut, och nu när jag verkligen verkligen vet att dom finns där ska jag försöka vara mer härinne och lära mig mer om vad jag har att förvänta. Nån som redan är tvillingförälder och kan berätta hur det är?
Så himla roligt! (blir lite avis

) Grattis!

AnAngel skrev 2009-12-04 11:16:19 följande:
Macaroon: Va kul med dubbel lycka! Grattis!Stina och Summer: va roligt med lyckade KUB tester, oh va kul att ha fått se de lilla livet där inne! *längtar till 16:00 idag, då är de dags för mitt...*Kela81: Kul att höra ifrån dig, bra att blödningen var ofarlig. Hoppas din dator snart är lagad!När tar man prover och tittar järnvärdet (ej hb) de tog de kapillärt på mig vid inskrivningen... de tog även massa blodprover, men inte hört ngt om de... ska man då tänka att allt är bra? Blir ju bara tröttare och tröttare... men de kanske är så.. men trodde de skulle vända... inte gå åt andra hållet... haha... 13+0 idag!
Tack och lycka till idag på ditt kub! Kika in sedan och berätta hur det gått