• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Ellie84

Jag måste få tummen ur och boka RUL i veckan.. Skulle ha bokat
    tid veckan som var men det vart bara inte...
    Jobbigt då jag inte riktigt vet när jag ska boka.. BF 4 juni enligt BM, BF 8 juni enligt tidigt UL.. BM säger att vi inte ska räkna på UL datumet förrän RUL men trist då man vet att man förmodligen kommer få ett senare BFdatum vid RUL..
    Vill inte komma dig i vecka 18 och bli flyttad till 17 hellre komma i vecka 20 och bli flyttad till 19..

Tjorvigt, för samtidigt vill man juh sebebis så snart som möjligt

• mjauen
    kela81 skrev 2009-12-11 21:47:45 följande:
    Hoppas åter igen att allt är bra med er och känner mig hemsk som bara kommer in här och skriver när det hänt mig något, men jag ska läsa igenom vad ni haft för er när jag fått hem min gammla skitdator igen.
    Bara kul att du tittar in när du kan! Vi vill ju veta hur alla har det
  • Milliemolly
    MorV skrev 2009-12-10 09:49:31 följande:
    Hur mår du då?Efter mycket om och men, så kommer jag vaccinera mig nästa vecka. Då är jag vecka 14, och hoppas att det inte kommer att påverka bebben!
    Jag var i vecka 14 (enl bm) v 15 (enl KUB). Jag ville vänta de 12 första veckorna.

JAg mår kanon efteråt. Blev endast lite öm i armen. MIn BM var väldigt bestämd med att jag skulle göra det. Det kunde gå värre om man fick svininfluensan.

Det känns mycket bra att ha gjort det.
  • Summer
    kela81 skrev 2009-12-11 22:44:14 följande:
    Summer: så har jag med, pratade med min bm, idag och hon sa att det var helt normalt i den fasen vi är i nu!
    Vad skönt att jag inte är ensam. Det är flera andra som också känt samma och enligt deras läkare och barnmorskor så var det också normalt. Tur! :)
  • Smoky Barrett

Hej tjejer!
    Det märks när det är helg, då stannar tråden liksom av lite. :)

Summer: Jag känner också av dom där huggen. Särskilt om jag reser mig eller ändrar ställning fort. Även om jag nyser till väldigt kraftigt. hehe. :) v16 här nu (15+2).

Vi snackade ju lite sammandragningar förut och jag som gladeligen berättade att jag inte led av något sådant fick uppleva detta imorse. Tror jag. Låg i soffan med datorn på magen, det spände till så i magen så det kändes som om datorn lyfte. :O Det gjorde inte ont men var otroligt obehagligt. Dom varade inte särskilt länge 20 sek kanske och jag fick tre st väldigt tätt. Var det sammandragningar tror ni? Obehagligt var det iaf.

Börjar också känna av den härliga foglossningen, igår kändes det som om bäckenet höll på att slitas isär, hade jätteont precis vid ljumskarna och i ryggen. :/

Nej, nu blir det sängen! Godnatt tjejs!

• Kikkilajnen

Hej tjejer!

Tänkte bara meddela att jag hoppar av tråden.
    Är fortfarande kvar i Thailand och har inte haft tillgång till Internet så det är därför jag varit osynlig.

Jag förlorade vår bäbis nu i onsdags i V.16, har inte riktigt förstått ännu...

Jag önskar Er stort LYCKA TILL allihop!

• annanazell

Usch idag är en hemsk dag för mig.. Han kommer och hämtar alla sina grejor idag. Mår piss, gråter...

• majess
    Kikkilajnen skrev 2009-12-13 09:05:09 följande:
    Hej tjejer! Tänkte bara meddela att jag hoppar av tråden. Är fortfarande kvar i Thailand och har inte haft tillgång till Internet så det är därför jag varit osynlig. Jag förlorade vår bäbis nu i onsdags i V.16, har inte riktigt förstått ännu... Jag önskar Er stort LYCKA TILL allihop!
    Fy din stackare!!!! vad hemskt!!! krya nu på er och hoppas det lyckas snart igen!
  • Joggi

Bustrollen och msfine - Samma för mig. Så fort jag anstränger mig så känns det i magen direkt!

Summer - Det strålar för mig med, när jag reser mig upp och när jag nyser. Är riktigt obehagligt!

Sen strålar det till i blygbenet till och från. Oxå riktigt obehagligt!
    Usch jag blir så orolig av dessa symptom.. Är det normalt att känna av på det här viset? Rädd för missfall=(

Jag har oxå RUL den 7/1, såg att det va flera som hade det=)

Stor bebislängtan - Så ledsen för din skull! Hoppas du kan njuta av semestern ändå..
    Styrkekramar!

Annanazell - Styrkekramar till dig med!

• BabyBlue75
    annanazell skrev 2009-12-13 09:50:13 följande:
    Usch idag är en hemsk dag för mig.. Han kommer och hämtar alla sina grejor idag. Mår piss, gråter...
    Läst dina inlägg o jag lider verkligen med dig. det är ju bara så man vill gråta. Jag är i vecka 15 o o min kille gjort så vet jag inte vad jag skulle gjort. Jag misstänker starkt att han träffat ngn annan. Han kan ju knappast få kalla fötter angående en bebis om ni redan har ett barn ihop. Låter jättekonstigt o tragiskt. Försök att fokusera mindre på honom o mera på barnet du väntar - o om du vill uppfostra den själv, för jag tror att det är det du ska utgå från. Skickar massor med styrkekramar till dig o du får hemskt gärna inboxa mig om du vill!
Svar på tråden BF Juni 2010!