• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • stina84
    Miss Johanna skrev 2009-12-09 16:56:44 följande:
    Stina84: Jag hade ca 1200:- så det känns surt, skulle köpt lite julklappar för dom pengarna Men som tur var så hann de inte få ut några pengar från kontot. annanazell: Jag tycker inte denna karl är värd att ens bry sig om. Din situation måste vara extremt jobbig, men försök att skita i han och gå vidare. Nu är det hans tur att visa att han bryr sig över huvud taget, var kall tillbaka!
    Men det är mycket pengar, speciellt en månad som denna... Skönt att personen i fråga inte han rensa ditt konto med... Fy vad folk är fräcka alltså. Undrar vad de själva hade sagt om det vore ombytta roller, tänker de ens så tro? Säkert inte. Det är för mig inget friskt beteende.
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • MaraFara

stina84; gud vad mysigt.. Jag vill oxå känna :).. Men jag räknar med att det blir sent för min del eftersom moderkakan sitter i framväggen..

• stina84
    MaraFara skrev 2009-12-09 17:03:01 följande:
    stina84; gud vad mysigt.. Jag vill oxå känna :).. Men jag räknar med att det blir sent för min del eftersom moderkakan sitter i framväggen..
    Ja det är verkligen hur mysigt som helst! Magen växer som bara en nu med tycker jag. Nu börjar jag verkligen se gravid ut med
  • MaraFara

Alltså, nu blir jag fundersam.. Nånting känner jag i magen som kommer lite då och då.. Knäpper liksom till djupt där inne, känns nästan som om det skulle vara en fis som sen tillbakabildas.. Herregud, försökte förklara för mitt ex, men han skrattade bara åt mig.. Men visst förstår ni hur jag känner :)?

• stina84
    MaraFara skrev 2009-12-09 17:31:59 följande:
    Alltså, nu blir jag fundersam.. Nånting känner jag i magen som kommer lite då och då.. Knäpper liksom till djupt där inne, känns nästan som om det skulle vara en fis som sen tillbakabildas.. Herregud, försökte förklara för mitt ex, men han skrattade bara åt mig.. Men visst förstår ni hur jag känner :)?
    haha jag förstår till fullo Det kan ju vara bebis du känner
  • Summer
    stina84 skrev 2009-12-09 16:39:02 följande:
    Måste bara berätta att jag känner sparkar varje dag nu! Nu känns det inte som en fiskstjärt längre utan mer som ett pickande där inne Helt underbart! *älska*
    Åhhh vad underbart, jag har inte känt någonting sedan pirret i v. 12. *längtar*!
  • Joggi
    MaraFara skrev 2009-12-09 17:31:59 följande:
    Jag förstår, fast för mig kommer fisen efteråt så det är bara gaser för min del iaf, haha=)
  • Bustrollen
    Ellie84 skrev 2009-12-09 09:06:49 följande:
    God morgon flickor..Idag har jag gått an och försökt städa här hemma..Det blir pota på en stund, sen sitta, pota på ochsitta osv..Nån som har likadant..Ja ni är duktiga ni som bakar..Jag skulle vilja men orken finns inte riktigt..Bara att laga mat är nog..Får ta en stol och sitta på vid spisen för det blir för tradigt att stå..Känner mig lat och tjock..Måste komma ihåg att börja fota magen..Har gått upp 1.4 kg sen 5 oktober...Hur går det för er med vikten??
    Jag vägde mig häromdagen... har tappat nästan 6 kg nu sen inskrivningen. Hoppas på att det blir desto mindre som jag går upp då i slutändan i stället men jag kanske tar igen det senare, vem vet
  • MaraFara

har glömt berätta för er att jag i januari kommer att påbörja resan mot mitt drömyrke; barnmorska.. Ska bli superkul att börja plugga.. Får visserligen ta studieuppehåll 1 år sen, men jag hinner iallafall fixa första terminen..

Svar på tråden BF Juni 2010!