• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • stina84

AnAngel: Härlig bebismage Måste ta mig i kragen och lägga upp en bild snart!

Jag känner inte alls av bebisen så mkt vid denna tiden som jag gjorde när jag väntade dottern. När jag var i v.17 med henne så kännde man sparkarna utanpå magen, det gör man verkligen inte nu och jag är 18 veckor fulla imorgon. Börjar fundera lite på om jag kanske kan ha moderkakan i framvägg denna gången.. Om inte så får jag väl kanske skylla på mer fläsk Är inte lika smal som förra gången....
    UL på torsdag så då får vi veta

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Pepparkaksdeg

Det är inte klokt vad jag älskar Blocket!
    Nappade just på en annons där jag för 1000kr får;
    -Elektrisk babysitter med gungfunktion och musik
    -Babygym,sån där med mjukmatta och en båge med prylar över
    -Svart snygg badbalja på stativ
    -Gåstol (jag vet låångt tills dess)
    -Lekhage(även där lååångt till användning)

Kommer lätt kunna kränga iväg grejerna för minst samma pris sen efter jag använt dem klart.
    Alla grejer är ungefär året gamla och ser iaf på bild bra ut.
    Ville egentligen bara ha babysittern och badbaljan men pga det billiga priset övertygade sambon mig att vi skulle ta rubbet.
    Ska hämtas idag vid 14.
    TJOHOOO! vad kul det är att shoppa

• ZettanA

pepparkasdeg: wow.. du fick vefrkligen massor för pengarna! Vi hade en sån eletrisktgunga till dottern å den var helt fantastisk! Hon älskade den.

• Pepparkaksdeg
    ZettanA skrev 2010-01-03 12:50:22 följande:
    pepparkasdeg: wow.. du fick vefrkligen massor för pengarna! Vi hade en sån eletrisktgunga till dottern å den var helt fantastisk! Hon älskade den.
    Har alltid velat ha en egen men bara prövat kompisars tidigare! Mina små har också älskat dem. Men tyckt det varit för dyrt att köpa en själv.
    Som sagt  ÄLSKAR blocket!
     Och nu har jag hittat en amningskudde också,enfärgat brun. Inte favvofärg men bra att den är enfärgad iaf. Ska hämtas imorgon.
    I den här takten är inköpslistan snart klar,hihihi!

Att beropå inköpslista så ligger min i min Presentation sen igår.
    Nu när jag väntar 4an vet jag PRECIS vad jag ska ha!
  • stina84

pepparkaksdeg: Säger precis som ZettanA, vad du har fyndat! Själv har man inte köpt en endaste liten grej än... Men vi har iallafall bestämt oss till 100% för vilken barnvagn vi ska ha

<nu dks här börjas med maten Vad ska ni andra äta idag? Här blir det kycklingwook med äggnudlar. Mmmmmm

• Sweetangel85

usch måste bara fråga.. elite smått rädd nu.

Beställde precis pizza o åt o nu ett tag efter fick jag upp allt..
    Men i slutet så spydde jag massa blod..
    usch, va kan de vara?

♥ Emilio 080504 ♥ Bebis i magen, BF 9 Juni ♥
  • stina84
    Sweetangel85 skrev 2010-01-03 14:20:31 följande:
    usch måste bara fråga.. elite smått rädd nu.Beställde precis pizza o åt o nu ett tag efter fick jag upp allt..Men i slutet så spydde jag massa blod..usch, va kan de vara?
    Kanske var något i pizzan som inte var bra. Låter som om du blivit matförgiftad... Hoppas du inte kommer kräkas mera...
  • Pepparkaksdeg
    Sweetangel85 skrev 2010-01-03 14:20:31 följande:
    usch måste bara fråga.. elite smått rädd nu.Beställde precis pizza o åt o nu ett tag efter fick jag upp allt..Men i slutet så spydde jag massa blod..usch, va kan de vara?
    Misstänker du blod så åk till akuten. Kan vara blödande magsår!
  • Sweetangel85
    stina84 skrev 2010-01-03 14:31:54 följande:
    Kanske var något i pizzan som inte var bra. Låter som om du blivit matförgiftad... Hoppas du inte kommer kräkas mera...
    nej de tror jag inte, för jag har mått lite illa som vanligt till o från idag, o jag brukar ju spy så där.. de e ju mest blodet som jag e orolig för.
  • Sweetangel85
    Pepparkaksdeg skrev 2010-01-03 14:56:08 följande:
    Misstänker du blod så åk till akuten. Kan vara blödande magsår!
    Ja de var ju samma konsistens som galla men var knallrött..
    hehe ja, tyärr finns de ingen akut här där jag bor, haringet körkoet o mannen e i en helt annat stad just nu, inga pengar på mobilen.. haha kan de inte bli sm ett större skämt?
Svar på tråden BF Juni 2010!