• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • vitvåonågratill

Snacka om hormonsvall när man bölar till Arga Snickaren!

• smoolan
    vitvåonågratill skrev 2009-10-28 21:27:22 följande:
    Snacka om hormonsvall när man bölar till Arga Snickaren!
    Ha ha! Det gjode jag med! Och ännu pinsammare - till Postkodmiljonären när folk får sina checkar och blir så glada. Herregud alltså.
  • vitvåonågratill
    smoolan skrev 2009-10-28 22:06:07 följande:
    Ha ha! Det gjode jag med! Och ännu pinsammare - till Postkodmiljonären när folk får sina checkar och blir så glada. Herregud alltså.
    *tokfnissar* Skönt att man inte är ensam...det är ju liksom inte första gången det händer att man bölar som en tok till nåt sånt program...snarare dagligen!
  • Trojanen

Jag har bestämt mig för att ringa och byta BM imorgon. Hon jag var till på hälsosamtalet känns inte bra och jag vill slippa dubbelkolla allt hon säger bara för att jag inte litar på henne...

• vitvåonågratill

Copcorn: Helt rätt! Min första BM jag hade var urgullig men var sjukskriven hela min graviditet nästan så jag hade en ny varje gång...hade jag vetat det i början så hade jag bytt direkt. Den jag fick med andra barnet var helt underbar, och henne skulle jag gärna ha igen men hon jobbar tyvärr i fel stad! Hoppas jag får en lika bra denna gång dock! Man ska ju ha förtroende för personen och känna att det klickar, annars är det ju ingen vits, så byt om du känner så!

• hepalima
    Trojanen skrev 2009-10-28 22:25:58 följande:
    Jag har bestämt mig för att ringa och byta BM imorgon. Hon jag var till på hälsosamtalet känns inte bra och jag vill slippa dubbelkolla allt hon säger bara för att jag inte litar på henne...
    Men byt bm, alla går inte ihop å så är det bara!!

På tal om mormor så måste jag berätta att min gamlemormor lever så vi blir 5 generationer om bebisen kommer innan hon dör. Gamlemormor 92, mormor 68, mamma 48 å jag 25. Är det någon mer som har 5 generationer?
  • majess

Godmorgon alla goa gravida tjejer .Nu har jag äntligen snart gjort mina 48 timmar på jobbet och skall få komma hem! Ljuvliga hem! Hoppas natten varit bra för alla!

• kela81

hepalina: åh va mysigt med fem generationer, det hadde jag med när jag var liten på flera håll dess utom Men tyvärr så har de äldre genertionerna i släkten dött på senste Jätte tråkigt. Men våra barn får världens bästa gammel mormor och gammel farmorn & farfar som jag hoppas får leva länge till alla tre

Haha, skrattar lite åt er när ni berättar att ni bölat åt arga snickaren, jag har jämt varit lättgråten och grått åt sånna program i flera år, men sen jag blev gravid har det varit mindre av sånt. KOnstigt nog. Tror att det är för att jag lever lite som i ett töcken av iallmående, kanske blir anorlunda sen när jag inte måste konsernterar mig på att spy

Ieftermiddag ska vi på ett andra vul, för att se att bägge krypen mår bra och är lika stora, är rätt så nervös för det, eftersom läkaren som gjorde första vulet inte såg den ena så bra, tänk om det är nått galet med den

• MiniMalm
    stina84 skrev 2009-10-27 10:02:06 följande:
    haha Är det erat första barn? Vad sa era föräldrar när ni berättade? Ja du, jag tror inte riktigt på det där, men det är ju lite roligt att spekulare Jag mådde inte illa förra graviditeten heller och gick upp närmare 30kg i vikt och ut kom en stor tjej
    Japp, det är vårat första! Dom sa väl inte så mycket i början och nu är dom jätte glada! Nej, jag tror inte så värst mycket på det heller men man vet ju aldrg :P

Än så länge har jag gått ner 2kg så vi får väl se när det vänder!
  • Fargoli

kela81: Väntar du tvillingr? Vad kul! Hoppas allt är bra med båda

På min sida blir det också fem generationer Mysigt tycker jag.
    Jag börjar inte böla åt arga snickaren, men åt filmer som jag aldrig gjort det åt förr :p Också blir jag irreterad för minsta lilla, tål inte när djuren leker och springer omkring :-P

Svar på tråden BF Juni 2010!