• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • kela81

Fargoli: Ja, vi väntar tvillingar, fick reda på det i måndags Men vi får se idag om bägge mår bra och så

• kela81

Fargoli: Ja, vi väntar tvillingar, fick reda på det i måndags Men vi får se idag om bägge mår bra och så

• kozzan

joinar er här. har bf 6/6 men nr 2. har en dotter född mars 06...

bekla´gar till er det inte gått vägen för

• Fargoli
    kela81 skrev 2009-10-29 10:20:03 följande:
    Okej, så skoj, jag vill också ha tvillingar, och både sambons mamma, pappa och pappans andra syskon är tvillingar, plus att min farmor är det :P
    Vilken vecka är du i?
  • Fargoli
    kela81 skrev 2009-10-29 10:20:03 följande:
    Okej, så skoj, jag vill också ha tvillingar, och både sambons mamma, pappa och pappans andra syskon är tvillingar, plus att min farmor är det :P
    Vilken vecka är du i?
  • kristallen
    hepalima skrev 2009-10-28 22:40:30 följande:
    Men byt bm, alla går inte ihop å så är det bara!! På tal om mormor så måste jag berätta att min gamlemormor lever så vi blir 5 generationer om bebisen kommer innan hon dör. Gamlemormor 92, mormor 68, mamma 48 å jag 25. Är det någon mer som har 5 generationer?
    Vi var 5 genartioner för 2 år sen. Men tyvärr så dog in G-mormor av bröstcancer . Annars hade hon nog levt än. Hon var 91 år när hon dog. Hade det inte vart för cancern så hade hon vart jätte pigg. Det är synd!
    Älskar mina barn och maken också
  • Bjornis

Jahapp. Fått se ett litet pickande hjärta nu på morgonen. Gyn sa 6+5 (men att det kan slå fel på iaf 5 dagar). Jag tror på 7+3 eller 7+4 för jag VET exakt när jag blev befruktad så klart jag blev lite orolig men nu har jag googlat och sett flera som fått "fel" datering på vul:et. Och att fostret växer i etapper. Men 6+5 plus 5 dar stämmer ju rätt OK iofs så jag ska slappna av lite nu. Maken blev så lycklig och sa stolt "att jag verkade se hjärtat för honom (gyn)". haha. Jag tycker inte jag såg nåt (kände mig som Rachel i Vänner - "I don't see it") men tillslut såg jag det fladdra till! Skönt. Ett hinder avklarat. Bokat in ett vul till (passar på när jag har frikort) i v 10, de 18 november. Då kan man se armar och ben sa han. HOPPAS lill*n vill hålla ut nu!

• kela81

Fargoli: Jag är i vecka 8+2, har faktist inte tänkt på att få tvillingar förut, så det var ju lite lustigt Vi har det inte i släkten, eller jo, makens mostrar är tvillingar men det går ju på mammans sida.

• Fargoli
    kela81 skrev 2009-10-29 10:29:05 följande:
    Fargoli: Jag är i vecka 8+2, har faktist inte tänkt på att få tvillingar förut, så det var ju lite lustigt Vi har det inte i släkten, eller jo, makens mostrar är tvillingar men det går ju på mammans sida.
    Okejokej Hoppas båda mår bra då i alla fall. Vad spännande
  • Summer
    Bjornis skrev 2009-10-29 10:27:04 följande:
    Jahapp. Fått se ett litet pickande hjärta nu på morgonen. Gyn sa 6+5 (men att det kan slå fel på iaf 5 dagar). Jag tror på 7+3 eller 7+4 för jag VET exakt när jag blev befruktad så klart jag blev lite orolig men nu har jag googlat och sett flera som fått "fel" datering på vul:et. Och att fostret växer i etapper. Men 6+5 plus 5 dar stämmer ju rätt OK iofs så jag ska slappna av lite nu. Maken blev så lycklig och sa stolt "att jag verkade se hjärtat för honom (gyn)". haha. Jag tycker inte jag såg nåt (kände mig som Rachel i Vänner - "I don't see it") men tillslut såg jag det fladdra till! Skönt. Ett hinder avklarat. Bokat in ett vul till (passar på när jag har frikort) i v 10, de 18 november. Då kan man se armar och ben sa han. HOPPAS lill*n vill hålla ut nu!
    Hej! Grattis till ett pickande hjärta, visst känns det skönt!
    Jag blev också tillbakaräknad en vecka precis som du eftersom min mens varit oregelbunden. Det är nog som läkaren sa för de mäter och kan på så sätt räkna ut hur långt du är gången :)
    Jag har hört att risken för missfall efter att man sett hjärtat slå endast är 5 % så vi får hoppas att vi båda har tur!
Svar på tråden BF Juni 2010!