• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Trojanen

Nu har jag ringt och bytt BM, känns mycket bättre! Var inga frågor heller om varför jag ville byta utan jag fick bara den jag ville ha, så skönt!

• Fargoli
    Trojanen skrev 2009-10-29 13:03:12 följande:
    Nu har jag ringt och bytt BM, känns mycket bättre! Var inga frågor heller om varför jag ville byta utan jag fick bara den jag ville ha, så skönt!
    Vad skönt! Jag bytte också förra gången jag var gravid, först gick jag till en på den orten jag bor, men hon idiotförklara mig eftersom jag är 18 och går i skolan än, så jag bytte till en annan ort, det var inga problem. Det är skönt att man får välja själv vem man vill gå hos
  • Trojanen
    Fargoli skrev 2009-10-29 13:07:05 följande:
    Vad skönt! Jag bytte också förra gången jag var gravid, först gick jag till en på den orten jag bor, men hon idiotförklara mig eftersom jag är 18 och går i skolan än, så jag bytte till en annan ort, det var inga problem. Det är skönt att man får välja själv vem man vill gå hos
    Ja det verkar inte vara så ovanligt. Hon jag valde har jag vart hos för något år sedan för att få p-piller och vet att jag tänkte då att blir jag gravid så vill jag träffa henne. Nu får jag hoppas att mitt goda intryck består :)

Så du väntar ditt andra barn nu? Hur gammal är du nu? Det är så himla tråkigt med fördomar!
  • Fargoli
    Trojanen skrev 2009-10-29 13:10:48 följande:
    Ja det verkar inte vara så ovanligt. Hon jag valde har jag vart hos för något år sedan för att få p-piller och vet att jag tänkte då att blir jag gravid så vill jag träffa henne. Nu får jag hoppas att mitt goda intryck består :)Så du väntar ditt andra barn nu? Hur gammal är du nu? Det är så himla tråkigt med fördomar!
    Okej. Nej, jag väntar första, men det är andra graviditeten, jag fick missfall, ett väldigt jobbigt och påfrestande sådant i somras Jag är 18 än.
  • Joggi
    Trojanen skrev 2009-10-29 13:03:12 följande:
    Skönt att du fick byta BM.. Min är stirrig, men kan leva med henne ändå=) Hade det känns riktigt ruttet hade man ju såklart bytt.. Men nu har jag varit i kontakt med henne ganska många ggr och hon vet vem jag är och så.. Så det känns skönt=)
  • Fargoli

Ja, det är ju väldigt viktigt att man trivs med bm, man ska ju ändå gå dit i typ nio månader :-P

• AnAngel

Grattis till er som ska ha tvillingar, gud va roligt! De blir ju dubbel lycka!

• elinasteen

hoppar in här jag med:) är i vecka 8+3 och har bf 6 juni!

• Fargoli

Är det någon mer än jag som bor i Hälsingland?

• Joggi
    Fargoli skrev 2009-10-29 13:23:02 följande:
    Ja, det är ju väldigt viktigt att man trivs med bm, man ska ju ändå gå dit i typ nio månader :-P
    Ja precis..
    Fargoli skrev 2009-10-29 13:32:15 följande:
    Är det någon mer än jag som bor i Hälsingland?
    Ja men det vet vi ju=) Spännande om det är fler???
Svar på tråden BF Juni 2010!