• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • vitvåonågratill
    Sussilago skrev 2009-10-29 16:33:17 följande:
    !&"¤%!"&%!"¤&/Tack och hej...S
    Nej...?
  • vitvåonågratill

Grattis till nyanlända och ni som ska ha tvillingar!

• vitvåonågratill

Idag har typ alla mina symptom försvunnit...är det vanligt att det kan bli så? *orolig* Märks inte att man väntar nr 3....man borde ju veta sånt nu isf känns det som!

• Fargoli
    annanazell skrev 2009-10-29 16:21:08 följande:
    Usch vad jag är orolig. Känns som 10 dagar är en lång väntan. Var ju på VUL igår och läkaren sa att mina mörkbruna flytningar var gammal och kom inte från fostret. Men jag var i vecka 5+6 igår och han såg endast en tom hinnsäck, någon av er som varit med om de? jag känner på mig att nå är fel:/ Ska tillbaka på nytt VUL om 10 dagar,
    Jag var på vul den 13:e, vi trodde då att jag var i vecka 6 typ, men enligt gynläkaren va jag bara i vecka 4. Men allt såg bra ut och så, så jag litar på honom, men han kan ju ha menat att bebisen var 4 veckor men jag är i vecka 6. Kanske det kan ha varit så för dig med? För i den veckan brukar man väl inte kunna se något?

Apropå vart jag bor, så vill jag inte säga exakt eftersom ingen vet att jag är gravid, men bor på ett bandyställe
  • Fargoli
    Sussilago skrev 2009-10-29 16:33:17 följande:
    !&"¤%!"&%!"¤&/Tack och hej...S
    Jag antar ett mf för dig
    Beklagar verkligen, det är inte lätt att få, skickar en kram!
  • mjauen

Men hjälp vad ni skriver!! Har varit borta 2 dar o missat typ 30 sidor! Inte en chans att jag ska orka läsa igenom allt.
    Har ändå förstått att det är ett par stycken som väntar twins, va kul!
    Beklagar till de som det inte gick vägen för, vet hur det känns...

Har varit på inskrivning idag, till samma bm som tidigare o hon är jättetrevlig. Det var inget nytt i sig men ändå roligt att ha varit dit. Det känns liksom mer på riktigt nu att man faktiskt ska få en bebis.
    Ska tillbaka om 2-3 veckor o kommer då att få göra ett ul Kan knappt vänta!

Nä, nu måste jag släpa fram dammsugaren, vi får besök ikväll, o hallen är full med sand o grus!
    Ha det bra!

• Fargoli

Åååh, vad drygt, jag har fortfarande inte ätit nån middag idag, och självklart kom illamåendet nu, fast bara lite lite, men har ingen matlust, det ända som går i just nu är äpplen, så får leva på det ikväll Men jag ska inte gnälla, det var ju jag som ville må illa, så jag ser det bara som bra eftersom jag knappt känner av det, men kan ändå inte äta.

• Joggi
    annanazell skrev 2009-10-29 16:21:08 följande:
    Usch vad jag är orolig. Känns som 10 dagar är en lång väntan. Var ju på VUL igår och läkaren sa att mina mörkbruna flytningar var gammal och kom inte från fostret. Men jag var i vecka 5+6 igår och han såg endast en tom hinnsäck, någon av er som varit med om de? jag känner på mig att nå är fel:/ Ska tillbaka på nytt VUL om 10 dagar,
    Usch jobbigt att gå och vänta i 10 dgr:( Hoppas det va för tidigt att se.. Håller tummarna iaf!
  • annanazell
    Joggi skrev 2009-10-29 18:14:16 följande:
    Usch jobbigt att gå och vänta i 10 dgr:( Hoppas det va för tidigt att se.. Håller tummarna iaf!
    Jaa man är ju jätte orolig och har svårt att fokusera på något. Dessa dagar kommer antagligen gå väldigt sakta.

Ingen av er andra som varit med om detta??
  • Fargoli
    annanazell skrev 2009-10-29 19:17:18 följande:
    Jaa man är ju jätte orolig och har svårt att fokusera på något. Dessa dagar kommer antagligen gå väldigt sakta. Ingen av er andra som varit med om detta??
    Du får hålla dig sysslesatt dom dagarna så dom går fortare
Svar på tråden BF Juni 2010!