• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Yossan
    Mamsterbabe skrev 2009-10-30 18:43:42 följande:
    Precis så säger min sambo med! :OFast han vet att jag inte mår bra just nu.Jag saknar att ha sex med honom, att vara sådär nära honm :)Men just nu funkar det inte, jag mår illa kontant & är öm både där nere & i brösten. Så det får nog vänta lite till :/
    Så mår nog de flesta just nu? Det måste en bra make eller sambo respektera. Det blir snart bättre!
  • Yossan

Måste bara tipsa om en låt som berör mig starkt just nu och gjorde det även under förra graviditeten - Skymtar för en stund med Uno Svenningsson. Lyssna på den!

• Sweetangel85
    kristallen skrev 2009-10-30 18:41:32 följande:
    Jag har inte alls samma lust nu. Och min man är rätt sur över detta och brukar säga......nu har du ju fått det du ville ha så nu är jag inte intressant längre !Men saken är den att jag är rätt trött och har varje natt 3 ungar i sängen också efter kl 1 på natten så jag sover ju lite illa. Och så upp på toa och kissa mitt i natten me, man blir ju trött som sjutton.Men det klart, innan så hade man ju lite mer av ett syfte till att man ville varandag .
    hahah så säger min man med. hehe.. men förstår honom att han inte känner sig nöjd.. för vi har inte haft sex sen jag plussa, allså 5 veckor sen :-O:-O:-O
    men jag mår konstant illa o har spytt, o e fruktansvärt trött.. o e sjukt känslig mot dofter så de räcker me att han andas ´å mig så mår jag illa =(
    ♥ Emilio 080504 ♥
  • kozzan
    Yossan skrev 2009-10-30 19:03:20 följande:
    Varit på vul idag. Haft ensidig molvärk som inte ville byta sida. Ringde BM som hänvisade till gynakuten - misstanke om X! Usch så nervöst!! Men allt såg bra ut. Fick se ett litet hjärta picka... Blev omdaterad till 7+4 från 8+1. Inte så illa räknat ändå. SÅ SKÖNT att allt var som det skulle. Man fann inget som kunde förklara det onda. Växtvärk? Från tarmen? Vilket som, jag är överlycklig!!
    vad skönt att allt var bra. då kan du andas ut nu...

vad gäller sex så jag nog lika torr som saharaöknen och det krävs MASSOR för att få igång mig, mentalt vill jag med fysiskt vill jag inte.
  • Mamsterbabe

är det bara jag som känner konstiga dofter?
    häromdagen var vi på visning & jag gick runt & kände glögg-doft!
    Jag sa till & med till sambon att ojoj, försäljningstrick ;).
    Men han tyckte bara jag var konstig, för det luktade minsann inte alls glögg.
    Jag kom underfund med att han hade helt rätt, när jag tyckte det luktade glögg i alla affärer vi var i sen, plus i bilen & hemma. .

i går tyckte jag att våra lunchgäster luktade sadelkammare, ni vet lite stall-lukt blandat med skinnet på alla sadlar?

är det bara jag?

• que

Mamsterbabe

hehe nu när du säger sadelkammare så tyckte jag några bekanta tills oss luktade förra grav var helt säker men inte min sambo.men jag tyckte han var knäpp men de kasnke bara var mitt luktsinne och inte alls dom som luktade

• Mamsterbabe

que;
    gud så skönt att jag inte är ensam! :D
    Nu sitter jag på jobbet & trycker i mig russin för glatta livet, mums!

• Kikkilajnen

Hej tjejer!

Nu tänkte jag joina Er!

En 25-åring bosatt i Sthlm som har en dotter på 13 månader och bäbis i magen som är beräknat 3:e juni enligt FL. V.10 idag.

Orkar inte läsa igenom hela tråden men det verkar vara ett stort gäng, skrev in mig på BF-listan nyss.

Hoppas Ni alla har fredagsmys

minbubba.blogspot.com

• kronanskvinna
    Kikkilajnen skrev 2009-10-30 22:25:41 följande:
    Hej tjejer!Nu tänkte jag joina Er!En 25-åring bosatt i Sthlm som har en dotter på 13 månader och bäbis i magen som är beräknat 3:e juni enligt FL. V.10 idag.Orkar inte läsa igenom hela tråden men det verkar vara ett stort gäng, skrev in mig på BF-listan nyss.Hoppas Ni alla har fredagsmys minbubba.blogspot.com
    Läste din blogg och såg att du ska till thailand :D Fan va härligt.. Sola & bada åt mej med {#lang_emotions_wink} 

välkommen hit oxå :)
  • Bustrollen
    Mamsterbabe skrev 2009-10-30 20:53:23 följande:
    är det bara jag som känner konstiga dofter?häromdagen var vi på visning & jag gick runt & kände glögg-doft!Jag sa till & med till sambon att ojoj, försäljningstrick ;).Men han tyckte bara jag var konstig, för det luktade minsann inte alls glögg.Jag kom underfund med att han hade helt rätt, när jag tyckte det luktade glögg i alla affärer vi var i sen, plus i bilen & hemma. . i går tyckte jag att våra lunchgäster luktade sadelkammare, ni vet lite stall-lukt blandat med skinnet på alla sadlar? är det bara jag?
    Jag brukar gå omkring och tro att det luktar kanelbullar, mumsigt värre
    Sist var det ättika som luktade egentligen så klassen fick sig ett gott skratt...
Svar på tråden BF Juni 2010!