• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Bustrollen
    Fargoli skrev 2009-10-30 08:40:41 följande:
    Nej, det är ju onödig.Jag kommer i mina jeans, men jag använder dom inte ändå, kör på jeansleggins, mycket bekvämare :P
    Var hittar man det? Finns det på typ hm och så eller?
  • Fargoli
    Bustrollen skrev 2009-10-30 08:43:46 följande:
    Var hittar man det? Finns det på typ hm och så eller?
    Det finns lite överallt, just mina som jag har idag köpte jag på gekås i Ullared, men det finns på jc, hm, alla möjliga affärer, det är jätteskönt att gå och snyggare än mjukisar
  • Bustrollen
    Fargoli skrev 2009-10-30 08:47:36 följande:
    Det finns lite överallt, just mina som jag har idag köpte jag på gekås i Ullared, men det finns på jc, hm, alla möjliga affärer, det är jätteskönt att gå och snyggare än mjukisar
    Då ska jag jaga ut gubben ngn dag och handla med mig
  • Fargoli
    Bustrollen skrev 2009-10-30 08:49:07 följande:
    Då ska jag jaga ut gubben ngn dag och handla med mig
    Hehe, gör så
  • hepalima

God morgon :) Ny dag med nya möjligheter..

Känner mig ovanligt pigg, plus att mitt illamående nästan försvunnit:) pepper pepper. Det finns hopp för alla som mår illa även om man inte tror det.

• Fargoli

Är det någon som berättat för nån anhörig än? Eller när tänker ni göra det annars?

• smoolan
    Fargoli skrev 2009-10-30 09:51:28 följande:
    Är det någon som berättat för nån anhörig än? Eller när tänker ni göra det annars?
    Båda våra respektive familjer vet, och även våra närmsta kompisar. Det var viktigt för oss att berätta eftersom vi tidigare fått mf. Och även om man väntar till v.12 kan ju saker tyvärr gå fel efter det. För mig var det också viktigt att kunna bolla frågor och annat med mina systrar och kompisar som själva har barn/är gravida.
  • hepalima
    Fargoli skrev 2009-10-30 09:51:28 följande:
    Jag har berättat, eftersom jag legat hemma med mitt illamående i över 2 veckor är det lite svårt att undvika. Sen skulle jag nog behöva mina vänner och familjens stöd om något skulle gå fel.. Alla är jätte glada, särskilt min mamma =)

Hur har ni det på sex fronten? Själv va det länge sedan jag hade det riktigt myssigt, å det konstiga är att jag inte alls har någon lust. (vilket jag brukar) kanske är för att jag mår illa... å ni?
  • smoolan
    hepalima skrev 2009-10-30 10:05:06 följande:
    Jag har berättat, eftersom jag legat hemma med mitt illamående i över 2 veckor är det lite svårt att undvika. Sen skulle jag nog behöva mina vänner och familjens stöd om något skulle gå fel.. Alla är jätte glada, särskilt min mamma =)Hur har ni det på sex fronten? Själv va det länge sedan jag hade det riktigt myssigt, å det konstiga är att jag inte alls har någon lust. (vilket jag brukar) kanske är för att jag mår illa... å ni?
    Har inte heller nån lust... Till min sambos stora sorg. Just nu kretsar allt kring illamående och trötthet tyvärr. Sen känner jag mig inte så himla fräsch. Tycker att håret blir fett direkt och är uppsvullen.
  • kronanskvinna
    annanazell skrev 2009-10-30 08:04:41 följande:
    Ja man hoppas att allt är i sin ordning, skönt att det verkar normalt. Du får gärna skriva efter du Varit på VUL så man får höra hur det gick:)
    Ja det ska jag göra :)
Svar på tråden BF Juni 2010!