• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • annanazell

Usch idag har varit en jobbig dag. Har varit sängliggande hela dagen. Jag mår så illa...Bara spyr och har ingen ork till nått.....:/

• kela81

dottan: åh va duktigt gjort! Jag har inte ens börjat med julklapparna! Men det beror mycket på att jag inte vet vart vi ska fira jul vill helst hem till min familj (pappas sida) men jobbar ju som det ser ut nu så då blir det med svärisarna i år igen men får jag ledigt blir det pappa Och då kan jag köpa julklappar till andra delen lite senare...
    Men annars sä längtar jag med supermycket efter att få köket klart här och sen få julpynta och annat mys

Yossan: Jag har jättesvårt att somna på kvällarna, trots att jag är supertrött, kan ligga vaken i timmar och vrida på mig. Men sen när jag väll sommnat så går jag typ upp och kissar i sömnen fast kan känner att jag sover oroligare då med...

• kela81

dottan: åh va duktigt gjort! Jag har inte ens börjat med julklapparna! Men det beror mycket på att jag inte vet vart vi ska fira jul vill helst hem till min familj (pappas sida) men jobbar ju som det ser ut nu så då blir det med svärisarna i år igen men får jag ledigt blir det pappa Och då kan jag köpa julklappar till andra delen lite senare...
    Men annars sä längtar jag med supermycket efter att få köket klart här och sen få julpynta och annat mys

Yossan: Jag har jättesvårt att somna på kvällarna, trots att jag är supertrött, kan ligga vaken i timmar och vrida på mig. Men sen när jag väll sommnat så går jag typ upp och kissar i sömnen fast kan känner att jag sover oroligare då med...

• Joggi

Kela81 - Ja verkligen ett jätterekord i planering=) Hoppas du får vara ledig i jul! Håller tummarna för det=)

• Yossan

Skönt att höra iaf att jag inte är ensam om att sova dåligt. Vi får hoppas att det är övergående tjejer, vi behöver vår sömn!!

• stina84

Hallå, är jag den enda som inte måste kissa på nätterna? Iofs när min man väcker mig vid 7 så är blåsan sprängfylld, men jag måste inte gå upp på natten.
    När jag väntade dottern så kissade jag mycket på nätterna.. Konstigt. Jag är ju ändå i v.10 så nu "borde" det väl börjat..

Har ganska mycket växt/molvärk i magen nu och trött i ryggen. Trodde det var över men har nu kommit tillbaka...

Var på ica idag och handlade. Var hungrig när jag handlade och givetvis slank det ner en massa onödigt..

Hur mycket har ni andra gått upp i vikt nu och vilka veckor är ni i? Jag har gått upp 3 kg

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84

dottan55: Shit vad duktigt! Jag har inte köpt en enda julklapp än! Detta året blir vi dessutom många. Firar med min mans sida detta året och då kommer alla hans syskon (5st) med sina respektive och deras barn. Måååånga blir vi iallafall, men å vad roligt vi har

• MumTwins
    stina84 skrev 2009-11-03 18:44:46 följande:
    dottan55: Shit vad duktigt! Jag har inte köpt en enda julklapp än! Detta året blir vi dessutom många. Firar med min mans sida detta året och då kommer alla hans syskon (5st) med sina respektive och deras barn. Måååånga blir vi iallafall, men å vad roligt vi har
    Jag är i vecka 10 och än så länge har jag inte gått upp något, men det kommer säkert vända snart....
  • stina84
    MumTwins skrev 2009-11-03 18:46:25 följande:
    Jag är i vecka 10 och än så länge har jag inte gått upp något, men det kommer säkert vända snart....
    Har du börjat känna något på kläderna än då?
    Jag går med gummiband i byxerna
Svar på tråden BF Juni 2010!