• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • kela81

kozzan: de thoppas jag inte, för jag sitter med laptopen i knät nu

• kozzan

kela81- men om man får strålning i huvet av mobilen, borde man inte få strålning i magen av laptopen då? nu hoppas jag oxå at det inte är så men jag blir fundersam..

• smoolan

Är också i v.10 och tycker att det syns rätt väl... Hoppas att alla bara tror att jag är tjock

• kela81

kozzan: ja, det är klart, fast om det är strålning så är det frågan hur mycket det är?

• Housemouse
    Ellie84 skrev 2009-11-03 09:10:23 följande:
    Nån från norra sverige här??
    *vinkar från Umeå*
  • MumTwins

Usch vilken huvudvärk man fick nu då.....har börjat få det mer och mer tycker jag!!

• kronanskvinna

Nu har jag vart VUL :) Allt såg fin fint ut, hjärtat slog som det skulle..
    Blev framflyttad 3 dagar så istället för 7+0 så är jag 7+3 idag :D

Nu blir det att käka lite mat, gud jag jag äter hela tiden..

Först en redig frukost kl 08:00 sen 2 pannkakor kl 11 & nu är jag svinhungrig igen så nu blir det köttbullar & mos.. Vart ska detta sluta? Hoppas iaf att jag inte går upp mer än vad jag gick upp med sonen!!

äter ni andra mkt om dagarna?

• Bustrollen
    MumTwins skrev 2009-11-03 13:18:22 följande:
    Usch vilken huvudvärk man fick nu då.....har börjat få det mer och mer tycker jag!!
    Ja, jag har det dagligen nu...inget roligt
  • Miss Johanna

Kozzan: Nej det blir deras tredje barnbarn.

Stina84: Vet faktiskt inte hur jag ska lägga fram det. Det blir nog bara spontant tror jag Eller vore det i och för sig kul att ge en morfar-"pryl" till farsdag. Då anar han inte varför han helt plötsligt får en present.

Själv kan jag inte ha min laptop i knät, pga strålningen. Hade det mycket förr, men nu kan jag inte ha den ens 5, då börjar det sticka i benen. Så jag skulle inte rekommendera det för fostret heller, det är ju känsligare också.

Svar på tråden BF Juni 2010!