• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • kela81

Noomi: urs, din stackare! Hoppas du hittar nått som hjälper, jag mår med illa, men inte så som dig. Och inte har jag nån liten att ta hand om heller!

stina: kolla på vero moda, där har jag köpt jätte snygga jeansleggings tidigare!

• 0810

Tjoho, nu har jag varit på VUL! :) Fick se ett litet pickande hjärta och blev tillbakaflyttad tre dagar (8+0 ist f 8+3), så det stämde ganska bra. Nytt BF 14/6, men jag väntar med att ändra i BF-listan tills jag varit på RUL. Blev även erbjuden vaccination, men tackade nej eftersom jag inte bestämt än hur jag vill göra.

• kozzan
    0810 skrev 2009-11-03 11:17:47 följande:
    Tjoho, nu har jag varit på VUL! :) Fick se ett litet pickande hjärta och blev tillbakaflyttad tre dagar (8+0 ist f 8+3), så det stämde ganska bra. Nytt BF 14/6, men jag väntar med att ändra i BF-listan tills jag varit på RUL. Blev även erbjuden vaccination, men tackade nej eftersom jag inte bestämt än hur jag vill göra.
    vad kul... vad skönt att allt var bra. jag längtar till jag ska träffa läkaren, ska nog be om ett vul då... ska dit nästa onsdag så det känns ju som en evighet...
  • stina84
    kela81 skrev 2009-11-03 11:13:21 följande:
    Noomi: urs, din stackare! Hoppas du hittar nått som hjälper, jag mår med illa, men inte så som dig. Och inte har jag nån liten att ta hand om heller!stina: kolla på vero moda, där har jag köpt jätte snygga jeansleggings tidigare!
    Var där, men de satt så tajt redan nu och om det blir som förra graviditeten så lägger jag på mig grymt mycket vätska. Så då kan jag inte använda dem så länge... Förstår mig inte på deras storlekar. Jag anser mig själv inte som fet men lite mullig är jag väl kan man säga. men jag kommer ju knapt i deras byxer med strl XL. Ivanliga fall har jag L och de sitter bra. Måste vara något fel på deras storlekar..
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • kela81

Laocoon: åh va skoj grattis till ett litet pickande hjärta

Stina: det stämmer det du säger, jag får med ta jättestora storlekar där. Vet inte om jag komemr i mina nu föresten, har inte haft dem på mig på två veckor eftersom jag häckar i mjukisbrallor just nu

• stina84
    kela81 skrev 2009-11-03 11:30:54 följande:
    Laocoon: åh va skoj grattis till ett litet pickande hjärta Stina: det stämmer det du säger, jag får med ta jättestora storlekar där. Vet inte om jag komemr i mina nu föresten, har inte haft dem på mig på två veckor eftersom jag häckar i mjukisbrallor just nu
    Då är vi 2 Det är så skönt! Känns inget vidare att behöva dra på sig jeans bara för man ska iväg någonstans...
    Har det börjat synas på dig än? De säger ju att det börjar synas mycket tidigare på de som väntar tvillingar, inte så konstigt egentligen
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • kela81

Stina: jo tack, på kvällen skulle jag gott kunna tro att jag är i femte månaden eller nått Jisses så stor jag är då Fattar inte vart detta ska sluta, visst hadde jag lite mage sen tidigare, men nu är den rund och hård
    Nä, hemskt är det att behöva "klä upp sig" haha,,,,tur att man inte är så pryd av sig och gott kan gå till affären i mjukisar

• kozzan
    kronanskvinna skrev 2009-11-03 11:09:57 följande:
    kan nog stämma, det känns som en fisk i magen som simmar omkring :D det liksom suger till i magen! hihi
    jag tycker att det känns nåt i magen men det kan ju inte va den lilla för jag e bara i v 10. det kittlas lite men det måste va gaser då...
  • kozzan

tror ni det går in strålning på fostret om man har en laptop i knät???

Svar på tråden BF Juni 2010!