• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Bustrollen
    stina84 skrev 2009-11-03 18:39:43 följande:
    Hur mycket har ni andra gått upp i vikt nu och vilka veckor är ni i? Jag har gått upp 3 kg
    Är i v.9 (8+4) och hade gått upp 2 kg sist jag var hos bm...har inte vågat väga mig efter det.
  • stina84
    Bustrollen skrev 2009-11-03 18:56:02 följande:
    Är i v.9 (8+4) och hade gått upp 2 kg sist jag var hos bm...har inte vågat väga mig efter det.
    Förstår vad du menar! Jag fick en chock när jag ställde mig på vågen. Vill verkligen inte gå upp så mycket som sist. Har ju fortfarande inte gått ner allting... Jag vet att min nuvarande viktuppgång snarare beror på att jag slutat röka än att jag blivit gravid, men känns skitjobbigt ändå...
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Joggi

Stina84 - Tack=) Det lönar sig lite lite lite att ligga och va dålig=)

När jag vägde mig för ett par veckor sen hade jag inte gått upp nåt i vikt men på de senaste 2 veckorna känns det som jag har exploderat! Känner mig jättejätte uppblåst och tjock! Spänd och jäklig.. Men läste en text nånstans att man omöjligt kan ha fått gravidmage i vecka 10, en BM hade sagt det. Men det kan ju vara det att man helt enkelt är svälld och inget annat...
    Ska väga mig nån dag här=)

• Joggi

Har förresten oxå slutat röka efter 10 år..

• stina84
    Joggi skrev 2009-11-03 19:08:16 följande:
    Har förresten oxå slutat röka efter 10 år..
    Å vad vi är grymma Eloge till oss
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Bustrollen
    stina84 skrev 2009-11-03 18:58:35 följande:
    Förstår vad du menar! Jag fick en chock när jag ställde mig på vågen. Vill verkligen inte gå upp så mycket som sist. Har ju fortfarande inte gått ner allting... Jag vet att min nuvarande viktuppgång snarare beror på att jag slutat röka än att jag blivit gravid, men känns skitjobbigt ändå...
    Jag vet inte riktigt vad jag går upp av för jag äter inte mycket pga illamåendet och kräkningarna men trotts det går jag upp i vikt...skumt det där
  • Joggi
    stina84 skrev 2009-11-03 19:12:14 följande:
    Å vad vi är grymma Eloge till oss
    Jaa! En stooor=)
  • MumTwins
    stina84 skrev 2009-11-03 18:55:56 följande:
    Har du börjat känna något på kläderna än då? Jag går med gummiband i byxerna
    Än så länge kan jag använda mina byxor som jag har, men har nästan alltid jeans leggins och i dem är det S/M och är glad så länge jag kan ha dem....men om någon månad för man nog fundera på mamma byxor.
  • hemljuvahem

Jag är så sjuuuuuk .. förkyld å så! Har varit det sedan jag plussade .. brukar aldrig vara det annars..

Någon mer? Skulle kännas bättre om man inte var ensam ^^

• msfine

Vågar inte heller väga mig, byxorna sitter INTE skönt.
    Ska vänta ett litet tag till innan jag köper mammabyxor.
    Ska skriva in mig nästa vecka ska vänta till efter det iaf.

Svar på tråden BF Juni 2010!