• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • annanazell

Hej.. Jag mår fruktansvärt illa.. Finns det något på apoteket som man köpa för illamåendet som inte är farligt för fostret?

• Bustrollen
    annanazell skrev 2009-11-04 09:29:52 följande:
    Hej.. Jag mår fruktansvärt illa.. Finns det något på apoteket som man köpa för illamåendet som inte är farligt för fostret?
    Prostafen är receptfritt, det är åksjuketabletter
  • kronanskvinna
    Yossan skrev 2009-11-03 23:32:31 följande:
    Inga värmlänningar här? Bara göteborgare som förökar sig??
    Här har du en kristinehamnare :D vart e du från då?
  • Bustrollen
    Nej inte riktigt...närkebo
  • blehnda
    hej! här har du en värmlänning, dock boendes i en annan stad just nu med planerna är att vi ska tillbaka så fort det går att fixa med jobb o sånt!
  • Thesso

Igår sexade jag och mannen, några timmar efter fick jag rosa flytningar och lite färskt blod som i strängar. Men det var verkligen pytte pytte lite och det var bara när jag torkade mig. Alltså inget i trosan. Detta är väl för att man är så känslig där nere?!?!?

• stina84
    MaraFara skrev 2009-11-03 20:54:30 följande:
    Hepalima; den täcker olika saker och ger ersättning vid vissa tillstånd.. Den som jag tog ger bla ersättning vid akut kejsarsnitt, foglossning, vissa medfödda sjukdomar hos barnet osv.. Du får googla för olika bolag har olika ersättningar..
    har du länk till den sidan? Blev nyfiken nu då jag hade sådan oerhörd foglossning sedan v. 18 förra gången
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • 0810

Thesso; ja, du kan nog vara lugn. Slemhinnorna är som sagt väldigt känsliga när man är gravid och det är inget ovanligt att blöda lite efter sex.

• kronanskvinna
    Thesso skrev 2009-11-04 09:57:18 följande:
    Igår sexade jag och mannen, några timmar efter fick jag rosa flytningar och lite färskt blod som i strängar. Men det var verkligen pytte pytte lite och det var bara när jag torkade mig. Alltså inget i trosan. Detta är väl för att man är så känslig där nere?!?!?
    Så har det blivit för mej oxå & är helt naturligt & ofarligt.. som sagt det är för att man e så känslig där nere, jag blir även väldigt öm efter 1 gång.. Då känns det som vi skulle ha lega på höl 4-5 ggr.. Haha
  • Thesso
    0810 skrev 2009-11-04 10:03:02 följande:
    Thesso; ja, du kan nog vara lugn. Slemhinnorna är som sagt väldigt känsliga när man är gravid och det är inget ovanligt att blöda lite efter sex.
    Skönt att höra, tyckte jag hade lite, eller ganska mycket, ont efter blödningen. Men jag var super hungrig samtidigt så det kanske gjorde allt värre.
Svar på tråden BF Juni 2010!