• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • 0810

mejola; vilken fin bild du hade hittat! Helt fantastiskt att det är en liten liten människa där inne... :)

• mejola
    0810 skrev 2009-11-04 13:54:09 följande:
    mejola; vilken fin bild du hade hittat! Helt fantastiskt att det är en liten liten människa där inne... :)
    Ja man tror ju inte på att det är något där 
    Men känns lite skumt ändå, lite Alienvarning över de hela
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • Thesso
    stina84 skrev 2009-11-04 11:49:06 följande:
    Ja det är för jäkligt rent ut sagt.. Det är som att sparka på någon som redan ligger ner...Har en kompis som förlorat sitt barn i v.24. SKa prata med henne vilket försäkringsbolag hon har. Hon är gravid nu igen med sitt 4:e barn. Hon har ett i livet. Hon är väldigt insatt i sådana här saker som försäkringar. Återkommer med vad hon sa sen
    Näe stackare! Hoppas verkligen det går bra denna gången då!
    Ja hör gärna med henne.
  • kela81

Stina; åh va skönt att inte behöva springa upp i tid och otid Jag vet int enhur mycket jag gått upp, för uppåt är det iallafall men jag äger ingen våg så jag vet inte...lär väll bli varse nästa onsdag på inskrvningen (fast jag fattar int ehur jag gått upp utan att äta nått)

hemljuvahem: jag är täppt i nästan och har varit det sen jag plussade med....

milliemolly: så bra sagt av din BM, för det är så sant, det lönar sig ju inte att gå och ora sig, vi alla här kan ju bli gravida och kan vara gravida iallafall tills dagens datum

LinaMarie: har inte så mycket bra tips att komma med, inte ens de receptbelagda medicinen funkar för mig får du i dig vätska? Annars kan isbitar kanske funka för det?

skånetös: va skönt fast jag håller med, man fattar inte så mycket av det man ser haha

va duktiga ni varit som tagit försäkringar! Jag måste med ta tag i det där!

• Thesso
    MumTwins skrev 2009-11-04 13:30:53 följande:
    En fråga: Får man höra hjärtljudet på Inskrivningen??
    Kollade i mina gamla papper och har för mig att jag fick höra hjärtljud första gången i v 21.
  • MumTwins
    Thesso skrev 2009-11-04 14:05:46 följande:
    Kollade i mina gamla papper och har för mig att jag fick höra hjärtljud första gången i v 21.
    Tack för svaret :)
  • mejola

känns som spökveckorna redan är här, absolut inga symptom längre, helt dött, lite scary men sålänge man inte har tokont så är ju allt väl

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • Bjornis
    mejola skrev 2009-11-04 15:26:56 följande:
    känns som spökveckorna redan är här, absolut inga symptom längre, helt dött, lite scary men sålänge man inte har tokont så är ju allt väl
    Jag  har också tappat mina symptom. Mina bröst slutade var konstigt i förrgår. Ömmade slutade de göra för två veckor sen men igår kändes inte ens bröstvårtorna konstiga. Kanske att jag mår lite illa men jag har kvppt ätit nåt idag så kan ju bero på det men känns lite scary här med men jag ska tänka postivt! Alienen i magen ska allt växa till sig och bråka med mig om 7 månader!
  • Joggi

Va förresten hos BM och träffade läkare idag. Blev sjukskriven till den 22/11..

Träffade en gravid bekant i väntrummet, suck! Jobbigt..... Hon frågade inte varför jag va där tack och lov...Hann inte byta många ord för läkaren kom och ropade upp mig direkt nästan.. Tur! Men det där har jag tänkt på mkt, och varit lite orolig för, man vill ju inte träffa nån där.. Får man för att man bor i en liten stad.. Nån annan som har träffat på bekanta hos BM eller?

• mejola
    Bjornis skrev 2009-11-04 15:45:54 följande:
    Jag  har också tappat mina symptom. Mina bröst slutade var konstigt i förrgår. Ömmade slutade de göra för två veckor sen men igår kändes inte ens bröstvårtorna konstiga. Kanske att jag mår lite illa men jag har kvppt ätit nåt idag så kan ju bero på det men känns lite scary här med men jag ska tänka postivt! Alienen i magen ska allt växa till sig och bråka med mig om 7 månader!
    ja "bara" 7 månader kvar, de är lite spänning när man tänker så Men lika bra att njuta antar jag innan de blir trångt därinne och vi blir två som ska bråka om utrymmet
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!