• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Housemouse

Nu valde jag Skandia, har varit kund där tidigare och det har alltid funkat bra. Dessutom gällde deras försäkring från v 23.

Länsförsäkringar har jag inte hört något om, däremot har jag nästan bara hört negativt om Folksam. Strul vid utbetalningar och långa processer innan de ger med sig.

• stina84
    Thesso skrev 2009-11-04 11:29:36 följande:
    Ja det såg jag. Fy fan!!Jo jag har oxå för mig att det var Länsförsäkringar!Har inte hört nån som haft problem med th men det är väl iof inget man direkt går runt och pratar om.
    Ja det är för jäkligt rent ut sagt.. Det är som att sparka på någon som redan ligger ner...
    Har en kompis som förlorat sitt barn i v.24. SKa prata med henne vilket försäkringsbolag hon har. Hon är gravid nu igen med sitt 4:e barn. Hon har ett i livet. Hon är väldigt insatt i sådana här saker som försäkringar. Återkommer med vad hon sa sen
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Joggi

Har oxå funderat på det här med försäkring.. Kan inte riktigt bestämma mig.. Men en tusenlapp kan det ju vara värt..
    Blir folksam isf eftersom vi har alla andra försäkringar via dom..

• Golvmoppen

Nu har jag varit på vul idag och fick se en krabat med tickande hjärta, armar o benen. Fast jag tycker inte det var lätt att se. Fick 9+2 o jag hade 9+4, så det stämde rätt bra.

Tack Bjornis för hjälpen med vart jag skulle ta vägen!

Idag mår jag rätt bra, tack vare att det har blivit kallare. Igår var en fruktansvärd dag för min del. Mådde illa, ville inte äta och så denna huvudvärk.
    Nu ska jag snart iväg till Osteopat för att få lite behandling bla för mitt huvudsom bara vill vara ok ngn enstaka dag. Se om han kan göra ngt åt min värkande ljumske, tror det är lite bäcken/fogsmärta redan.

• mejola

gick in i vecka sju idag, de börjar likna en bebis nu

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    MumTwins skrev 2009-11-04 13:30:53 följande:
    En fråga: Får man höra hjärtljudet på Inskrivningen??
    beror nog på vilken vecka du är i. Men oftast så får man inte de, inte här i vart fall. Inskrivningen går man mest igenom allt och gör lite tester.
    Men frågar du så får du säkert höra
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • MumTwins
    mejola skrev 2009-11-04 13:33:23 följande:
    beror nog på vilken vecka du är i. Men oftast så får man inte de, inte här i vart fall. Inskrivningen går man mest igenom allt och gör lite tester. Men frågar du så får du säkert höra
    OK kommer vara i vecka 13 då, mm hört att man ska ta en massa tester och så men hade gärna viljat höra hjärtljuden så att man vet att det lilla livet lever. Får väl fråga min BM helt enkelt =)
  • Golvmoppen

Hjärtljuden kan man inte höra så tidigt. Brukar var ngn ggn i tid då man har RUL el senare. Många vill inte kolla förtidigt, så att man skrämmer mamman om man inte hittar dem.

• MumTwins
    Golvmoppen skrev 2009-11-04 13:42:33 följande:
    Hjärtljuden kan man inte höra så tidigt. Brukar var ngn ggn i tid då man har RUL el senare. Många vill inte kolla förtidigt, så att man skrämmer mamman om man inte hittar dem.
    OK där ser man. Får väl vänta helt enkelt annars.
Svar på tråden BF Juni 2010!