• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Summer

Hej tjejer! Jag vill inte vara negativ och sprida tråkigheter men idag har jag verkligen varit i helvetet. Jag orkar inte skriva hela storyn men har just bloggat om det och för er som orkar läsa så finns det på:

www.detsannalivet.blogspot.com

Kram en orolig själ

• Yossan
    LinaMarie skrev 2009-11-04 18:17:43 följande:
    kela81; ja vätska får jag verkligen i mig! Är så oerhört törstig hela tiden så jag dricker mellan 3-4liter per dag och är fortfarande väldigt törstig.
    Se till att få i dig salt också, så att du inte blir övervätskad/"vattenförgiftad"!
  • Yossan
    Summer skrev 2009-11-04 19:18:55 följande:
    Hej tjejer! Jag vill inte vara negativ och sprida tråkigheter men idag har jag verkligen varit i helvetet. Jag orkar inte skriva hela storyn men har just bloggat om det och för er som orkar läsa så finns det på:www.detsannalivet.blogspot.comKram en orolig själ
    Skönt att allt var bra! Känner verkligen med dig! Kram
  • stina84
    AnAngel skrev 2009-11-04 19:09:07 följande:
    Idag var vi på vul, wow va häftigt, en miniatyr människa! hade en jätte duktig läkare som peka och visa allt smått... hjärtat ticka för fullt och vi fick även se den lill* röra sig! Blev flyttad till v 8+4 (så 3 dar bakåt....) men hade de på känn... Längtar till 4 dec nu när vi ska göra KUB, är så nyfiken igen, då ska jag även ta med mig syrran så hon får se . Va så skönt att få se den lilla leva efter vårt ma i Juli... nu känns allt underbart! så folk börjar ta försäkringar nu.... känns tidigt, men kanske är dags för de, ska kolla up pde jag med!
    Å vad mysigt! Jag vill också gå på VUL! På måndag ska jag iallafall på inskrivning hos BM är då 10 veckor fulla Ska prata om Kub/Nupp då tänkte jag, vill ju verkligen göra det
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Summer
    Yossan skrev 2009-11-04 19:24:05 följande:
    Skönt att allt var bra! Känner verkligen med dig! Kram
    Tack snälla! Känner du någon som har blödigt klarrött under sin graviditet?
    Är fortfarande orolig..

Kram
  • Joggi

Miss Johanna skrev 2009-11-04 19:18:25 följande:

Jag har en liten pinscher-tik på 2 år. Vad är det för hund du har? Själv känns det lite oroligt nu när man väntar smått. Hon är inte så van vid barn och de gånger hon har träffat på dom har hon varit så osäker. Men hoppas att det går fint iaf. Hon är världens mysigaste annars
    Har en grand danois hane på 1 år och 8 mån, han är genomsnäll och go.. Lite voffig och osäker på springande barn som han inte känner, men känner han barnet är han kanon med dom=) Han blev skrämd av ett springande barn när han va valp..
    Men det har gått så mkt framåt så..
    Är mest orolig för att han är så tung och klumpig, men man får väl hålla koll och verkligen lära hunden att vara försiktig och inte kliva på bebisen!
    En pinscher va jag lite sugen på förut faktiskt, dom är härliga=) Ska bli spännande att se reaktionerna på vovven iaf!
  • stina84
    Joggi skrev 2009-11-04 19:14:43 följande:
    Hörde att det snöar neråt? Här är det grönt iaf=) Har iofs inte tittat ut på några timmar..Ska släppa ut hundstackarn snart så får han kolla läget;)Nån som har hund här? Ska bli spännande att se hur han reagerar sen när bebisen kommer=)
    Japp här snöar det! Bor 1 mil utanför Jönköping.
    Jag har med hund. En manchesterterrier hane på 5 år. Han är jätte avvaktande mot folk han inte känner så vi var jätte oroliga när vi väntade dottern. Men det var aldrig några problem. Vi var noga med från början att han fick känna att han fick vara med. Han fick lukta på henne hur mycket han ville och sova inne hos oss. Idag är de världens bästa vänner och leker tillsammans hela dagarna. Han älskar henne och hon honom, de är sååå söta
  • stina84
    Hej tjejer! Jag vill inte vara negativ och sprida tråkigheter men idag har jag verkligen varit i helvetet. Jag orkar inte skriva hela storyn men har just bloggat om det och för er som orkar läsa så finns det på:www.detsannalivet.blogspot.comKram en orolig själ
    Förstår att du är extra nojjig med tanke på vad du gått igenom och att du inte för så länge sedan trodde du fått MF. SKönt att allt såg bra ut!
  • Joggi
    Usch vilken jobbig dag! Men så himla skönt att det såg bra ut! Kramar!
Svar på tråden BF Juni 2010!