• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-11-17 21:08:12 följande:
    hoppsan hejsan, då hade man 2 jobb, hmmm hur ska man hinna med allt nu då?? 2 barn, 2 jobb och ev studier i jan, kombinerat med träningen minst 3 ggr i veckan och sen något socialt liv?? wohoo, bara att tuta på..
    Oj då, låter stressigt Men om du klarar av det och vill ha det så så kommer det nog gå galant
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-17 21:10:34 följande:

Oj då, låter stressigt Men om du klarar av det och vill ha det så så kommer det nog gå galant
    jo jag gillar att ha mycket att göra, klarar inte av att bara gå hemma o dra, man får maxa dagarna lite extra bara, som tur e så har man världenas bästa sambo som ställer upp hela tiden o 2 underbara barn som är supersnälla mot sin mamma...

nä nu ska jag ner till fru T o lämna över ett mobilt internet så hon kan komma ut o surfa lite...
    Firstandhappy skrev 2009-11-17 21:12:40 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-17 21:10:34 följande: jo jag gillar att ha mycket att göra, klarar inte av att bara gå hemma o dra, man får maxa dagarna lite extra bara, som tur e så har man världenas bästa sambo som ställer upp hela tiden o 2 underbara barn som är supersnälla mot sin mamma...nä nu ska jag ner till fru T o lämna över ett mobilt internet så hon kan komma ut o surfa lite...
    Vad snällt
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-17 19:46:27 följande:
    Är det nån av er som vet hur det är med febernedsättande som typ alvedon och ipren efter man har tagit vaccinet?När vi och Leo tog för två veckor sen så fick vi veta av en kompis att man inte ska ta alvedon 12 timmar efter vaccinet för det kan göra så att vaccinet inte tar lika bra. Sen hittade jag information om det på nån sida, men kommer inte ihåg vilken nu.Kan ju vara bra att veta ifall vi måste ge Vincent nåt sånt..
    Det var bara att ge alvedon om de fick feber efter vaccinet sa hon till oss.
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
    JePaLuLi skrev 2009-11-17 21:23:59 följande:
    Ok, då verkar det ju helt ok. Hoppas dock att vi slipper.
  • Maria84
    JePaLuLi skrev 2009-11-17 21:23:59 följande:
    Det var vad de sa till oss också.
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-17 21:06:12 följande:

Ja, fy fan..och att hon sen blev friad!!
    ja herregud, nä nu ska jag ta mig ett glas vin o njuta av min duktighet o snällhet, upp tidigt i ottan imorgon o gå på ett till P-möte, det är jag värd, sen ska jag pussa en extra gång på mina älskade barn o känna mig lycklig över att de inte har det så illa som de barnen som det skrevs om, satt o tjöt när jag läste om det...
  • Firstandhappy

tror min sambo somnade i sängen med molgan, ska nog städa en sväng innan dusch.... ren o fin på alla sätt...

Firstandhappy skrev 2009-11-17 21:53:09 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-17 21:06:12 följande: ja herregud, nä nu ska jag ta mig ett glas vin o njuta av min duktighet o snällhet, upp tidigt i ottan imorgon o gå på ett till P-möte, det är jag värd, sen ska jag pussa en extra gång på mina älskade barn o känna mig lycklig över att de inte har det så illa som de barnen som det skrevs om, satt o tjöt när jag läste om det...
    Satt oxå och tjöt, jobbigt när man vet att det är sånt jag ska jobba med sen, om jag får nåt jobb. Undrar hur jag ska klara det, men det är ju ändå det jag vill jobba med.
    Jag vill att alla dessa barn ska ha det bra.
  • Fru T

tittar fram bakom en flyttkartong

Tack Ewa för nätlånet får se om våra teliaprylar kommer nån da så ja kan surfa snabbare igen...

Mathilda blev hela fem månader i söndags å på fredag ska hon få sina fem-månaderssprutor så då tänkte ja passa på å prata lite vaccin när vi är där...

Ja ska ta min spruta på måndag ja... troligtvis hade ja bara nån liten kulting i mig förra veckan men vaccsin är bra å ha

nehe nattacigg å soooova!

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6