• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • dinana
    Fru T skrev 2009-11-17 23:54:10 följande:
    tittar fram bakom en flyttkartong Tack Ewa för nätlånet får se om våra teliaprylar kommer nån da så ja kan surfa snabbare igen... Mathilda blev hela fem månader i söndags å på fredag ska hon få sina fem-månaderssprutor så då tänkte ja passa på å prata lite vaccin när vi är där... Ja ska ta min spruta på måndag ja... troligtvis hade ja bara nån liten kulting i mig förra veckan men vaccsin är bra å ha nehe nattacigg å soooova!
    du röker väl inte?
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-11-17 21:08:12 följande:
    hoppsan hejsan, då hade man 2 jobb, hmmm hur ska man hinna med allt nu då?? 2 barn, 2 jobb och ev studier i jan, kombinerat med träningen minst 3 ggr i veckan och sen något socialt liv?? wohoo, bara att tuta på..
    Du kan ge ett av jobben till mig. :)
    Vad jobbar du med? ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-17 19:26:06 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article6140179.abFy fan rent ut sagt! Blir så illamående och illa berörd och fly förbannad när jag läser om sånt här
    man finner inga ord.hur kan de ens komma på och släppa denna mamma fri är en gåta
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-11-17 23:54:10 följande:
    tittar fram bakom en flyttkartong Tack Ewa för nätlånet får se om våra teliaprylar kommer nån da så ja kan surfa snabbare igen...Mathilda blev hela fem månader i söndags å på fredag ska hon få sina fem-månaderssprutor så då tänkte ja passa på å prata lite vaccin när vi är där... Ja ska ta min spruta på måndag ja... troligtvis hade ja bara nån liten kulting i mig förra veckan men vaccsin är bra å ha nehe nattacigg å soooova!
    hoppas flytten gick bra.

här hade vi en lugn kväll igår.lila tösen har bara haft feber resten av gårdagen.stora tösen sov över hos en kompis.

nu ska man invänta att stora tösen kommer hem så att vi vet att hon har haft det bra{#lang_emotions_smile}
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-11-18 08:25:53 följande:
    hoppas flytten gick bra.här hade vi en lugn kväll igår.lila tösen har bara haft feber resten av gårdagen.stora tösen sov över hos en kompis.nu ska man invänta att stora tösen kommer hem så att vi vet att hon har haft det bra
    Jadå flytten gick kalas, Ewa styrde upp grabbarna å det börjar faktist se ut som ett hem här nu...
    Måste bara hitta nå jätte hörnskrivbord å en shänk eller vitrinskåp me låsbara dörrar på nertill till köket...
  • Leos och Vincents mamma

Vi har sovit hela natten utan någon ledsen Vincent och han är som vanligt nu oxå. Så ännu har han inte fått några biverkningar av vaccinet iaf. Nu är han på dagis o leker, ser honom genom fönstret nu när de är ute och leker

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Maria84

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-18 09:47:00 följande:

Vi har sovit hela natten utan någon ledsen Vincent och han är som vanligt nu oxå. Så ännu har han inte fått några biverkningar av vaccinet iaf. Nu är han på dagis o leker, ser honom genom fönstret nu när de är ute och leker
    Likadant här! Säger ajaj om man rör benet men det är full fart på honom och han är på dagis.
    Själv har jag ont i armen men kunde sova inatt ialla fall, värre nu. Magen gillade visst inte vaccinet heller så magont och illamående, tror det är äggdelen i vaccinet jag reagerat på. Men jag räknar med att bli sämre, bättre än att tro att man ska klara sig från allt
  • Leos och Vincents mamma
    Maria84 skrev 2009-11-18 09:56:04 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-18 09:47:00 följande: Likadant här! Säger ajaj om man rör benet men det är full fart på honom och han är på dagis. Själv har jag ont i armen men kunde sova inatt ialla fall, värre nu. Magen gillade visst inte vaccinet heller så magont och illamående, tror det är äggdelen i vaccinet jag reagerat på. Men jag räknar med att bli sämre, bättre än att tro att man ska klara sig från allt
    Ja, jag blev ju väldigt dålig av vaccinet. Fast resten av familjen klarade sig alltså, barnen har nog fått sambons superbra immunförsvar
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana

Idag är allt som vanligt här hemma så vaccinet var det bara Molly som märkte av igårkväll då hon blev lite lm i armen. gav henne lite fltande alvedon och sen somnade hon om. Leonard gnällde lite han också så blandade i lite alvedon i vällingen (vilket han slurpade i sig). Smaskens med svartvinbärssmak på vällingen!

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-11-18 09:11:38 följande:
    Jadå flytten gick kalas, Ewa styrde upp grabbarna å det börjar faktist se ut som ett hem här nu...Måste bara hitta nå jätte hörnskrivbord å en shänk eller vitrinskåp me låsbara dörrar på nertill till köket...
    det låter toppenbra{#lang_emotions_smile}

här är man skogstokig på X.han lyckades slita sig ur kopplet idag och bli osams med en liten hund.för första gången lyssnade inte X för fem öre{#lang_emotions_djavulsk}.det blev ju inte bättre av att valpen Y blev full med bus samtidigt.så det var omöjligt att fånga in X och koppla honom.

så denna dag är bara skit rent ut sagt{#lang_emotions_frown}.X brukar gläffsa så fort han ser en hund/katt bara för att han vill hälsa och leka.Men så som han var idag har jag aldrig sett honom nån gång förut
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6