• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • qwerty66

första inlägget var ju mitt :)

men du menar alltså att hon är lösaktig pga av att hon sex med 3 st samtidigt?

ofs kanske man kan tolka det så, men i min lilla rosa fluffiga är lösaktighet mer otrohet.... upprepad sådan.

vi kanske har olika tolkningar av det :)

• Konservativ tänkare
    qwerty66 skrev 2009-11-14 06:04:06 följande:
    första inlägget var ju mitt :) men du menar alltså att hon är lösaktig pga av att hon sex med 3 st samtidigt? ofs kanske man kan tolka det så, men i min lilla rosa fluffiga är lösaktighet mer otrohet.... upprepad sådan. vi kanske har olika tolkningar av det :)
    Du tycker inte att det är lösaktigt att ha sexuellt umgänge med tre män samtidigt?
  • LuMa

Konservativ tänkare skrev 2009-11-14 05:56:50 följande:

Jag tycker att jag hade en väldigt bra grund för det uttalandet.Läs första inlägget så kommer du att förstå.
    Jag läser och läser och kan inte se nåt lösaktigt alls?
  • Konservativ tänkare

Men herregud!

Vad är det ni inte förstår?

Att ha sexuellt umgänge med tre karlar samtidigt är lösaktigt, punkt!

• LuMa

Konservativ tänkare skrev 2009-11-14 06:56:59 följande:

Men herregud!Vad är det ni inte förstår?Att ha sexuellt umgänge med tre karlar samtidigt är lösaktigt, punkt!
    Varför?
  • Anonym (tjej)

Haha jag har haft 5-6 samtidigt och jag kände alla hur grymt som helst!!!

• Anonym

Ärligt du som dömer varför bryr du dig sitt du och ha ditt parsex och var nöjd med det och sluta döma andra alla har väl en egen fri vilja? Det är inget religöst samhälle vi lever i!! Har aldrig själv testat fler än en men är sugen

• sanna78

@Konservativ tänkare
    Tråden har inget att göra med huruvida jag är lösaktig eller inte, utan jag ville veta om andra har de här erfarenheterna och vad de tyckte om det. Vi är överens om det här hemma och barnen vet inget.
    Har du något problem får du väl skapa en tråd om att jag är lösaktig, så får vi se hur långt du kommer med det. I övrigt kommer du inte långt med att försöka tvinga på mig din syn på hur jag ska eller borde vara, förstått? Håll dig till ämnet!

• johanna78

Det ÄR lösaktigt att ligga med tre.

naivt att tro att man kan lägga upp en tråd på ett forum och sen bara få medhåll för sina pinsamma äventyr.

• Anonym (älvan)

Konservativ tänkare skrev 2009-11-14 06:56:59 följande:

Men herregud!Vad är det ni inte förstår?Att ha sexuellt umgänge med tre karlar samtidigt är lösaktigt, punkt!
    hur är det egentligen, avundsjukan lyser helt klart igenom!
    heja TS är grymt avundsjuk på dej!! kör hårt
Svar på tråden Tre killar samtidigt