• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Lolilla
    Anonym skrev 2009-11-15 11:04:25 följande:
    ts var hittade du alla killarna?
    Ursäkta en liten inflikning: men det lär väl vara det minsta problemet...
  • Anonym (tjej)

Anonym (avis) skrev 2009-11-15 09:46:02 följande:

Anonym (tjej) skrev 2009-11-15 09:35:01 följande: Jo, fast jag ser inte heller alla prostituerade som lösaktiga. Svårt o förklara. Hon var kanske lite både och då Och jag ser itne en tjej som väljer att följa med olika killar hem från krogen för att dom VILL o är kåta som lösaktiga bara för att dom har varit med många olika. Kanske är det kombinationen av att ha en kille som inte skulle uppskatta hennes beteende, knulla runt (ofta för pengar), bli påsatt i taxibilar för att slippa åka så långt om killen bor långt åt andra hållet osv. Men nu vill jag inte ta över tråden på något vis utan läsa mer om sannas äventyr
    nej jag håller med andra som skrivit att lösaktig är ett ord som borde strykas ur ordlistan. Din polare är inte lösaktig utan prostituerad, det var det enda jag försökte säga. Lösaktig är ett ord jag inte tänker använda om någon.
  • mamita64
    LyckligtSlut skrev 2009-11-15 03:24:09 följande:
    Vad är det som är så negativt med det ordet? Är väl ni själva som lägger nedvärderande värderingar i det.
    Nej så ser inte jag det iaf. Lösaktig är ju ett ord som länge använts för att beskriva en kvinna som inte" håller på sej" som har sex med fler än bara " den rätte". Eller åtminstone nu i vår tid, en tjej som har sex med många olika, eller som då ts, som har det med flera på en gång.
    Lösaktig används dessutom endast om kvinnor: ex, lösaktigt fruntimmer....
    en man som har sex med flera på en gång eller med många under sin livstid benämns inte som lösaktig.
  • sanna78

Låt mig inflika att lösaktig är en term som används för att tygla kvinnor. Genom såväl det ordet som andra ords negativa ton vill ingen annan kvinna bli kallad för t.ex. lösaktig, prostituerad eller hora. Ska kanske tillägga att jag inte tar till mig okvädningar som dessa eller stämmer in på dem. Jag har t.ex. aldrig tagit betalt för sex och jag är med den som jag ser som "den rätte" och vi har kul tillsammans. Att det sedan är fler inblandade, som han f.ö. känner (det var inte jag som raggade upp dem) gör saken lite roligare. Och nej, jag har inte tittat för mycket på porrfilm. Jag visste inte att det skulle vara möjligt för mina två hål att bli penetrerade av tre killar samtidigt.

• Anonym
    sanna78 skrev 2009-11-15 13:33:23 följande:
    Låt mig inflika att lösaktig är en term som används för att tygla kvinnor. Genom såväl det ordet som andra ords negativa ton vill ingen annan kvinna bli kallad för t.ex. lösaktig, prostituerad eller hora. Ska kanske tillägga att jag inte tar till mig okvädningar som dessa eller stämmer in på dem. Jag har t.ex. aldrig tagit betalt för sex och jag är med den som jag ser som "den rätte" och vi har kul tillsammans. Att det sedan är fler inblandade, som han f.ö. känner (det var inte jag som raggade upp dem) gör saken lite roligare. Och nej, jag har inte tittat för mycket på porrfilm. Jag visste inte att det skulle vara möjligt för mina två hål att bli penetrerade av tre killar samtidigt.
    Du är med den som du ser som "den rätte" och ni har kul tillsammans. Jag trodde att det var din man som bestämde vem du ska ligga med, och när? *förvirrad*
    Och du får ursäkta, men din beskrivning låterfaktiskt som ett porrfilmsmanus... Lite skrattretande, alltså...
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2009-11-15 15:53:00 följande:
    Du är med den som du ser som "den rätte" och ni har kul tillsammans. Jag trodde att det var din man som bestämde vem du ska ligga med, och när? *förvirrad* Och du får ursäkta, men din beskrivning låterfaktiskt som ett porrfilmsmanus... Lite skrattretande, alltså...
    att hennes man också är hennes "master" betyder inte att han bestämmer, inte egentligen. Hon ger honom makten, det är så det funkar i ett sånt förhållande (och det handlar ju oftast enbart om det sexuella, det är då han "bestämmer").

Löjligt att sitta och kalla det skrattretande, läs på lite om hur det fungerar istället..
  • Anonym

Anonym (tjej) skrev 2009-11-15 16:46:47 följande:

att hennes man också är hennes "master" betyder inte att han bestämmer, inte egentligen. Hon ger honom makten, det är så det funkar i ett sånt förhållande (och det handlar ju oftast enbart om det sexuella, det är då han "bestämmer"). Löjligt att sitta och kalla det skrattretande, läs på lite om hur det fungerar istället..
    Jag VET hur det fungerar, jag är ingen idiot!
    Tycker att det är skrattretande i alla fall!
  • sanna78

@anonym, jag tycker faktiskt att det är du som är skrattretande. Kolla vilken del av forumet du är i, vad tråden heter och handlar om och sitt inte där och försök förlöjliga mig genom att jämföra med porrfilmsmanus. Anonym (tjej) har i annat fall förklarat för dig. Vad är det som inte går att förstå? Vad är viktigast här? VEM jag ligger eller det tråden handlar om? För dig och en del verkar det uppenbarligen handla om det första...

• Anonym
    sanna78 skrev 2009-11-16 04:01:37 följande:
    @anonym, jag tycker faktiskt att det är du som är skrattretande. Kolla vilken del av forumet du är i, vad tråden heter och handlar om och sitt inte där och försök förlöjliga mig genom att jämföra med porrfilmsmanus. Anonym (tjej) har i annat fall förklarat för dig. Vad är det som inte går att förstå? Vad är viktigast här? VEM jag ligger eller det tråden handlar om? För dig och en del verkar det uppenbarligen handla om det första...
    Ja, det känns ju uppenbarligen av största intresse för allmänheten vem du ligger med, och hur många hål du lyckas fylla på samma gång...
  • Anonym (nyfiken)

Hej Sanna!

Låter som en underbar upplevelse. Jag kan erkänna att jag är smått gönaktig av avund här.... Jag lever i ett fantastiskt förhållande med en man jag älskar, men vi har inte helt samma inställning till sex. Jag är egentligen mer undergiven än vad som är en verklighet hos oss. Att vara fler i sängen är inte ens att lägga en flyende tanke på och analt är totalt no-no i hans värld.

Men jag önskar bara undergivenhet i just sexuella avseende. I övriga livet är jag mycket självständig. I mitt arbete har jag en chefsposition... Hur ser det ut i ert förhållande? Är du konstant undergiven eller gäller det bara sex?

Hoppas att du inte tar illa upp av min fråga så här i din tråd. Den är ärligt menad. Jag skulle gärna vilja veta.Fortsätt att njuta och leva det liv som verkar så bra för dig. Jag får fortsätta mina fantasier...

Svar på tråden Tre killar samtidigt