• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Anonym (avis)
    LyckligtSlut skrev 2009-11-15 03:24:09 följande:
    Vad är det som är så negativt med det ordet? Är väl ni själva som lägger nedvärderande värderingar i det.
    Ja, jag skulle kunna använda ordet lösaktig, men inte om ts där alla är med på det o känner varann osv. Det är inte antalet man är med. Hade en vän när jag var ung som behövde 400 spänn för att åka hem till sin pojkvän en helg så helgen innan var vi ute o hon försvann. Sen berättade hon att hon sugit av en kille på toa för 200 spänn o sen när kvällen var slut följde hon med ytterligare en helt obekant hem endast för att få pengar. Att man följer med nån hem man inte känner har hänt mig med, men inte för pengar - där går min gräns. Då har jag gjort det för att han varit snygg o jag kåt. Blir det inget mer så blir det inget mer tråkigt nog. Hon sög av killar på toaletter hej vilt för drinkar, taxiresor hem, osv.. En sån ser jag som lite lösaktig - inte någon som har sex för att man gillar dte.
  • Anonym (tjej)

Anonym (avis) skrev 2009-11-15 09:00:02 följande:

Ja, jag skulle kunna använda ordet lösaktig, men inte om ts där alla är med på det o känner varann osv. Det är inte antalet man är med. Hade en vän när jag var ung som behövde 400 spänn för att åka hem till sin pojkvän en helg så helgen innan var vi ute o hon försvann. Sen berättade hon att hon sugit av en kille på toa för 200 spänn o sen när kvällen var slut följde hon med ytterligare en helt obekant hem endast för att få pengar. Att man följer med nån hem man inte känner har hänt mig med, men inte för pengar - där går min gräns. Då har jag gjort det för att han varit snygg o jag kåt. Blir det inget mer så blir det inget mer tråkigt nog. Hon sög av killar på toaletter hej vilt för drinkar, taxiresor hem, osv.. En sån ser jag som lite lösaktig - inte någon som har sex för att man gillar dte.
    Då är man väl inte lösaktig utan snarare prostituerad?
  • Anonym (avis)

Anonym (tjej) skrev 2009-11-15 09:24:47 följande:

Anonym (avis) skrev 2009-11-15 09:00:02 följande: Då är man väl inte lösaktig utan snarare prostituerad?
    Jo kanske egentligen. Fast i mina ögon MÅSTE prostituerade sälja sex för pengar (det kanske inte behöver vara så men jag tänker mig det). Den här tjejen hade pengar till drinkar men var snål. Om man tänker på tågbiljetten så hade hon kunnat sagt till pojkvännen att hon kom en annan helg istället efter lön. Tror faktiskt pojkvännen hade uppskattat det mer. Hellre vänta en helg än att hon låg med 3-4 killar för att kunna ta sig till honom.
  • Anonym (tjej)

Anonym (avis) skrev 2009-11-15 09:30:18 följande:

Anonym (tjej) skrev 2009-11-15 09:24:47 följande: Jo kanske egentligen. Fast i mina ögon MÅSTE prostituerade sälja sex för pengar (det kanske inte behöver vara så men jag tänker mig det). Den här tjejen hade pengar till drinkar men var snål. Om man tänker på tågbiljetten så hade hon kunnat sagt till pojkvännen att hon kom en annan helg istället efter lön. Tror faktiskt pojkvännen hade uppskattat det mer. Hellre vänta en helg än att hon låg med 3-4 killar för att kunna ta sig till honom.
    och i mina ögon är det solklart - hon behöver pengar och skaffar dem genom sex.

Ingen MÅSTE vara prostituerad (om man inte är offer för trafficking eller liknande, under hot).
  • Anonym (avis)

Anonym (tjej) skrev 2009-11-15 09:35:01 följande:

Anonym (avis) skrev 2009-11-15 09:30:18 följande: och i mina ögon är det solklart - hon behöver pengar och skaffar dem genom sex. Ingen MÅSTE vara prostituerad (om man inte är offer för trafficking eller liknande, under hot).
    Jo, fast jag ser inte heller alla prostituerade som lösaktiga. Svårt o förklara. Hon var kanske lite både och då Och jag ser itne en tjej som väljer att följa med olika killar hem från krogen för att dom VILL o är kåta som lösaktiga bara för att dom har varit med många olika. Kanske är det kombinationen av att ha en kille som inte skulle uppskatta hennes beteende, knulla runt (ofta för pengar), bli påsatt i taxibilar för att slippa åka så långt om killen bor långt åt andra hållet osv.
    Men nu vill jag inte ta över tråden på något vis utan läsa mer om sannas äventyr
  • Anonym (avis)

Anonym (tjej) skrev 2009-11-15 09:35:01 följande:

Anonym (avis) skrev 2009-11-15 09:30:18 följande: och i mina ögon är det solklart - hon behöver pengar och skaffar dem genom sex. Ingen MÅSTE vara prostituerad (om man inte är offer för trafficking eller liknande, under hot).
    Och måste o måste, klart ingen MÅSTE vara prostituerad men om man gör det för att sätta mat på bordet till sina barn (eller sig själv), få ihop pengar till hyran så inte man själv o 4 ungar hamnar på gatan, få ihop till sitt beroende osv så känns det mer som man har än tvingande tanke att det är enda utvägen istället för en som har pengar (oftast) men som är snål.
  • Anonym (triple)

Anonym ( ) skrev 2009-11-14 15:40:40 följande:

Jag ser inget lösaktigt i det, men fattar fortfarande inte hur det var möjligt rent tekniskt. Har läst o läst, försökt fatta men jag tror killarna måste vara väldans akrobatiska för att fixa detta. Förstår att du hade störtskönt... annars skulle du inte skriva om det. Är lite avis...
    Finns ett flertal bildexempel på hur detta går till på porrsiter.
  • Anonym

ts var hittade du alla killarna?

• Anonym
    sanna78 skrev 2009-11-14 14:48:15 följande:
    alltså jag är slav i ett bdsm-förhållande där min fd man är master. Han brukar låna ut mig menvi är båda helt med på det. Han var med och var den som låg underst under mig mage mot mage. De andra var tre andra som vi känner och har legat med. Vi var inte hemma och barnen var hos mina föräldrar. De turades om att ta mig i varje hål medan jag sög dem och var helt inne i det. Eftersom vi har haft dubbelmackor tidigare och jag tycker om det så mycket blev det en del dubbelmackor där de turades om och NEJ inget gick sönder. Det var gööörskönt. Vi höll på och jag hade varit fylld av dem en bra stund och var ganska uttänjd. De hade även kört två i musen och nu var vi tillbaka i en vanlig dubbelmacka när de plötsligt stannade upp. Jag höll samtidigt på att suga den ene av dem när jag känner en sakta trycka in sin kuk i musen. Det kändes som omjag hade analsex i musen samtidiggt som jag kände att jag var så full av kukar som jag kunde bli. Det gjorde lite ont först och sen började de att knulla mig. Det känder som omjag blev helt tom i huvudet så skönt var det och de sa att jag hade gnytt som en hundvalp. Han jag sög av sa att jag svalde hela hans och att han nästan trodde att jag skulle bita av den vid ett tillfälle och att han aldrig har hört någon skrika medanhela kuken vart i halsen. Jag vet inte hur länge vi höll på eller om de bhyttes om mer än att jag sen fick en av de bästa orgasmerna jag haft någonsin. Jag kunde inte sova efteråt och la mig kanske kl 4 eller 5. Det var helt fantastiskt och jag må vara lösaktig i en dels ögon men det här ska jag göra om. Undrar bara om fler här har provat.Tack för stödet ni som gav mig det.
    Låter som om nån tittat för mycket på porrfilm...
  • Anonym (MD)

Anonym (exi) skrev 2009-11-15 00:57:42 följande:

Testat tre män samtidigt. Nog det häftigaste jag varit med om! Min Lord/Master eller vad fasiken man ska kalla det för, hade en överraskning åt mig: När jag öppnade dörren hemma hos honom, stod där tre män i uniform. Tog inte 10 minuter innan jag låg fasthållen över köksbordet och påsatt. Jag var i himmelriket den kvällen och natten!
    vad för uniformer!!? Jisses nu blev jag tänd...
Svar på tråden Tre killar samtidigt