• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • KalleKn

Anonym (triple) skrev 2009-11-24 08:00:37 följande:

Anonym (rock on) skrev 2009-11-24 01:22:07 följande: Det kanske går att göra näsborreutvidgningsoperation. Eller va´ f-n. Operera in vaginor lite överallt på kroppen. Då kan ju kvinnan ha 8-10 samtidigt i olika hål. :-O
    Albanskt är aldrig fel. I örat alltså...
  • Anonym

Anonym (triple) skrev 2009-11-26 09:31:15 följande:

...kanske maffigt för en tjej när tre killar sprutar i henne samtidigt. En i mun, en i baken och en i fittan. Måste vara rätt häftigt precis stunden innan alla sprutar, när det är på max! ;)
    Bara ta på sig latextrosan i xs så det inte rinner ut på en gång :-P
  • Anonym (triple)
    Anonym skrev 2009-11-26 14:50:02 följande:
    Anonym (triple) skrev 2009-11-26 09:31:15 följande: Bara ta på sig latextrosan i xs så det inte rinner ut på en gång :-P
    Varför är inte jag gift med dig?
  • Anonym (Mmm)

Intressant tråd.
    Att en tjej har 3 i sig samtidigt låter som en porrigt upphetsande men akrobatiskt svår nöt att knäcka.
    Personligen har jag erfarenhet av att vara 2 killar och 1 tjej.
    Och för oss killar var det inte helt enkelt ändå.
    Men det är upphetsande och trevligt.
    Så visst skulle det vara nice att prova att vara 3 killar på tjejen.

• Anonym (triple)

Anonym (Mmm) skrev 2009-11-26 15:34:23 följande:

Intressant tråd. Att en tjej har 3 i sig samtidigt låter som en porrigt upphetsande men akrobatiskt svår nöt att knäcka. Personligen har jag erfarenhet av att vara 2 killar och 1 tjej. Och för oss killar var det inte helt enkelt ändå. Men det är upphetsande och trevligt. Så visst skulle det vara nice att prova att vara 3 killar på tjejen.
    Det finns många klipp med 3 män och en kv samtidigt.
  • Anonym (Mmm)

Jo det är möjligt at tdet finns många klipp.
    Men det svåra var att själv försöka sig på det.
    Man får väl hitta en tjej som vill testa och sen bara prova!

• Anonym (triple)

Anonym (Mmm) skrev 2009-11-26 15:41:05 följande:

Jo det är möjligt at tdet finns många klipp. Men det svåra var att själv försöka sig på det. Man får väl hitta en tjej som vill testa och sen bara prova!
    Ska gå ner på Konsum och höra mig för.
  • Anonym (Mmm)

hehe...var kanske inte på konsum jag refererade till.
    I mitt fall får jag kolla med de tjejer jag har kontakt med som är inne på det här med flera samtidigt.

• Anonym (triple)

Anonym (Mmm) skrev 2009-11-26 15:43:48 följande:

hehe...var kanske inte på konsum jag refererade till. I mitt fall får jag kolla med de tjejer jag har kontakt med som är inne på det här med flera samtidigt.
    Ahaaa...
Svar på tråden Tre killar samtidigt