• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Anonym

Konservativ tänkare skrev 2009-11-17 05:50:17 följande:

Kul om det leter sig fram till hennes barn om några år att deras mamma har sexuellt umgänge med tre män samtidigt, och dessutom skryter om det på internet.Det barnet kommer bli mobbat, ordentligt.
    Jag brukar inte hålla med dig, men i det här fallet gör jag det faktiskt. En mycket märklig form av exhibitionism. Jag tycker absolut att människor ska ha sex med vem de vill, hur de vill, men att att berätta om det utan att dölja sin identitet ordentligt verkar ju mer än korkat, eftersom alla inte är så accepterande...
    Kul när dagispersonalen börjar tissla och tassla? Nej, skulle inte tro det...
  • Anonym (tjej)
    sanna78 skrev 2009-11-17 00:52:08 följande:
    Sverige är stort och det finns säkert 10 tjejer till som ser ut exakt som jag... om inte fler. Varför ska jag inte kunna ha min bild och skriva om sex? Tusen andra gör det och skäms inte. Jag har inte någon toppställning någonstans och kommer troligen inte att ha det ändå, utan jobbar som administratör på ett medelstort företag. Jag är åtminstone hyfsat välutbildad och är nöjd, men jag sticker inte ut mer än tusen andra tjejer. Jag skäms dessutom inte för vad jag gör och varför skulle jag? Det är en del av vårt liv och både jag och min master accepterar det. Min undergivenhet har jag 24-7, men det varierar beroende på situationen, t.ex. om barnen är i närheten. Vi anpassar alltså vårt sexliv och vårt M/s-förhållande till barnen och andra situationer i övrigt och ser inget konstigt i det. Det syns och märks alltså inte, såvida VI inte vill. En del vill dock automatiskt få det till att jag är lösaktig, prostituerad m.m. och kopplar dessutom detta till mitt föräldraskap. Det är fantastiskt att sånt förekommer i Sverige 2009. Samtidigt är jag förvånad, för den respons jag fått i verkliga livet speglas tydligen inte av en del poster här på Familjeliv. I verkliga livet tycker många att det är kul och spännande och hejar t.o.m. på, medan här blir man kallad hora och har en moral som annars snarare hade stämt väl överens med det victorianska samhället (1800-talet för vissa anonyma, som kanske sov på historielektionerna) eller snarare t.o.m. något mycket mer primitivt - ett samhälle där man väljer att kasta sten så fort någon avviker från normen. Det är verkligen intressant. Fast det är klart, när man kan dölja sin identitet, t.o.m. sitt nick (som ändå är intetsägande), då kan man börja kasta sten på andra. Skulle jag gå på en gata någonstans i Sverige med en barnvagn skulle ingen av er som kör detta fulspel kunna sätta den stämpeln på mig - då är man plötsligt en madonna... Det är verkligen märkligt och vad jag skulle vilja kalla värsta sorten dubbelmoral. För inte står det BDSM-slav, slyna eller hora i pannan på mig när jag går där och är gullig med mina barn, eller? Eller står det att jag tar en i munnen, två i fittan och en där bak - samtidigt (det var för övrigt den skönaste ställning jag varit med om hittills)? Jag trodde i min enfald att den här tråden skulle handla om en sexställning, inte mitt moraliska förfall, men det var nog korkat av mig att vara så naiv. Jag tänker inte posta mer här nu, men däremot ska jag se till att fortsätta leva som jag gjort hittills och jag tänker ALDRIG skämmas för det bara för att ett några stycken här, som inte ens känner mig som person, har mage att påstå en massa om mig. Nej, ALDRIG! Kasta ni gärna sten, ni som så gärna gör det, men akta så att det inte kommer fler tillbaks... det gör det nämligen sinom tid. Till er som stödjer. Tack! Tack även till Master som hjälpt mig skriva denna post och stött mig.
    Neej, låt inte idioter trycka ner dig! Tycker inte alls att du ska sluta skriva, då vinner de ju....
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2009-11-16 22:29:54 följande:
    Anonym (tjej) skrev 2009-11-16 07:38:38 följande: Men är det inte LITE konstigt att en småbarnsmamma med vidlyftigt sexliv helt ohämmat visar sig på bild? Om man vore misstänksamt lagd skulle man ju nästan kunna tro att det är nåt lurt...
    herregud vilken moraltant du är...

Skulle du kunna peka ut henne i verkliga livet? Nej, just det. Dåså.
  • Anonym

Anonym (tjej) skrev 2009-11-17 07:43:14 följande:

herregud vilken moraltant du är...Skulle du kunna peka ut henne i verkliga livet? Nej, just det. Dåså.
    Jag är absolut ingen moraltant. Jag tycker att människor ska få ha sex med vem, och hur, de vill.
    Och ja, jag skulle nog känna igen henne, vilket gör det hela lite obegripligt för mig, som tycker att ens sexliv, hur det än ser ut, är något privat.
    Om inte annat bör man ju ändå tänka på sina barn. Vill de veta vad mamma och pappa gör, och med vilka, i sängen?
    Nu är de ju, enligt TS, små, men om ska hon fortsätta berätta om sina eskapader på nätet i framtiden bör hon nog dölja sin identitet.
    Ha gärna sex med vem du vill, men skydda dina närmaste!
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2009-11-17 07:56:45 följande:
    Anonym (tjej) skrev 2009-11-17 07:43:14 följande: Jag är absolut ingen moraltant. Jag tycker att människor ska få ha sex med vem, och hur, de vill. Och ja, jag skulle nog känna igen henne, vilket gör det hela lite obegripligt för mig, som tycker att ens sexliv, hur det än ser ut, är något privat. Om inte annat bör man ju ändå tänka på sina barn. Vill de veta vad mamma och pappa gör, och med vilka, i sängen? Nu är de ju, enligt TS, små, men om ska hon fortsätta berätta om sina eskapader på nätet i framtiden bör hon nog dölja sin identitet. Ha gärna sex med vem du vill, men skydda dina närmaste!
    Nu blir jag nyfiken. Den enda bilden hon använder sig av är liten och inte helt tydlig. Hon har blondt hår och är smal. Mycket mer går faktiskt inte att se. Vi vet inte var i Sverige ts bor eller vilka hennes vänner är. Vi vet inte heller var hon arbetar, mer än att hon har ett jobb som många andra blonda smala tjejer har - vanligt medelsvenssonjobb.

HUR ska du kunna känna igen henne? Hon ser ju ut som hälften av mina blonda tjejkompisar och bekanta.
  • Anonym

Anonym (tjej) skrev 2009-11-17 08:02:00 följande:

Nu blir jag nyfiken. Den enda bilden hon använder sig av är liten och inte helt tydlig. Hon har blondt hår och är smal. Mycket mer går faktiskt inte att se. Vi vet inte var i Sverige ts bor eller vilka hennes vänner är. Vi vet inte heller var hon arbetar, mer än att hon har ett jobb som många andra blonda smala tjejer har - vanligt medelsvenssonjobb.HUR ska du kunna känna igen henne? Hon ser ju ut som hälften av mina blonda tjejkompisar och bekanta.
    Jaha? Jag tror att jag skulle känna igen henne. Du tror inte det.
    So? Jag kan ju inte bevisa det och du kan inte bevisa motsatsen, så det här är en helt onödig diskussion.
  • Anonym (triple)
    Anonym skrev 2009-11-17 08:14:40 följande:
    Anonym (tjej) skrev 2009-11-17 08:02:00 följande: Jaha? Jag tror att jag skulle känna igen henne. Du tror inte det. So? Jag kan ju inte bevisa det och du kan inte bevisa motsatsen, så det här är en helt onödig diskussion.
    Ja, det verkar onekligen vara en mycket, mycket vacker kvinna, så med tanke på det så....Men jag tror att risken att risken att bli igenkänd är rätt liten. Och för helvete, ursäkta språket, men hon är ju ingen brottsling. Hon har haft sex. Vuxna människor får väl för f-n ha sex som de vill utan att fördömas! Det är ju inte ens otrohet! Frivillig sex!
  • Anonym (Nyfiken)

Min undergivenhet har jag 24-7, men det varierar beroende på situationen, t.ex. om barnen är i närheten.

Jag tycker inte att du skall skämmas ett dugg, de allra flesta har säkerligen fantasier om det du upplevt utan att våga erkänna det.
    En sak jag undrar är om det här med undergivenhet. Hur fungerar det? Gäller det bara sexlivet eller har du den rollen alltid? Hur fungerar det? Jag skulle gärna vilja veta om du har tid att svara.

• sensuellaisabella
    Anonym skrev 2009-11-17 06:54:27 följande:
    Konservativ tänkare skrev 2009-11-17 05:50:17 följande:
    Jag brukar inte hålla med dig, men i det här fallet gör jag det faktiskt. En mycket märklig form av exhibitionism. Jag tycker absolut att människor ska ha sex med vem de vill, hur de vill, men att att berätta om det utan att dölja sin identitet ordentligt verkar ju mer än korkat, eftersom alla inte är så accepterande...Kul när dagispersonalen börjar tissla och tassla? Nej, skulle inte tro det...
    Kan inte annat än att hålla med. Inte ens jag vågar visa vem jag är, eller skriva utförligt i min presentation och jag har ett vanligt "svenne-sexliv" ...... Idag blir ju barn mobbade för att de har fel kläder, hur skall det då inte vara om några ungar får nys om den här tråden
  • Anonym (triple)
    sensuellaisabella skrev 2009-11-17 11:09:18 följande:
    Kan inte annat än att hålla med. Inte ens jag vågar visa vem jag är, eller skriva utförligt i min presentation och jag har ett vanligt "svenne-sexliv" ...... Idag blir ju barn mobbade för att de har fel kläder, hur skall det då inte vara om några ungar får nys om den här tråden
    Då får de ju en kändismorsa! Ungarna skull äga hela skolan!
    Är det så att man avstår det sex man egentligen skulle vilja ha pga vad folk skulle säga om de visste?? Att man som kvinna egentligen skulle vilja bli omhändertagen av t ex tre män, som ägnade all uppmärksamhet åt Henne. Och tillfredsställde Henne på alla tänkbara sätt.
Svar på tråden Tre killar samtidigt