Sverige är stort och det finns säkert 10 tjejer till som ser ut exakt som jag... om inte fler. Varför ska jag inte kunna ha min bild och skriva om sex? Tusen andra gör det och skäms inte. Jag har inte någon toppställning någonstans och kommer troligen inte att ha det ändå, utan jobbar som administratör på ett medelstort företag. Jag är åtminstone hyfsat välutbildad och är nöjd, men jag sticker inte ut mer än tusen andra tjejer. Jag skäms dessutom inte för vad jag gör och varför skulle jag? Det är en del av vårt liv och både jag och min master accepterar det. Min undergivenhet har jag 24-7, men det varierar beroende på situationen, t.ex. om barnen är i närheten. Vi anpassar alltså vårt sexliv och vårt M/s-förhållande till barnen och andra situationer i övrigt och ser inget konstigt i det. Det syns och märks alltså inte, såvida VI inte vill.
En del vill dock automatiskt få det till att jag är lösaktig, prostituerad m.m. och kopplar dessutom detta till mitt föräldraskap. Det är fantastiskt att sånt förekommer i Sverige 2009. Samtidigt är jag förvånad, för den respons jag fått i verkliga livet speglas tydligen inte av en del poster här på Familjeliv. I verkliga livet tycker många att det är kul och spännande och hejar t.o.m. på, medan här blir man kallad hora och har en moral som annars snarare hade stämt väl överens med det victorianska samhället (1800-talet för vissa anonyma, som kanske sov på historielektionerna) eller snarare t.o.m. något mycket mer primitivt - ett samhälle där man väljer att kasta sten så fort någon avviker från normen. Det är verkligen intressant. Fast det är klart, när man kan dölja sin identitet, t.o.m. sitt nick (som ändå är intetsägande), då kan man börja kasta sten på andra.
Skulle jag gå på en gata någonstans i Sverige med en barnvagn skulle ingen av er som kör detta fulspel kunna sätta den stämpeln på mig - då är man plötsligt en madonna... Det är verkligen märkligt och vad jag skulle vilja kalla värsta sorten dubbelmoral. För inte står det BDSM-slav, slyna eller hora i pannan på mig när jag går där och är gullig med mina barn, eller? Eller står det att jag tar en i munnen, två i fittan och en där bak - samtidigt (det var för övrigt den skönaste ställning jag varit med om hittills)? Jag trodde i min enfald att den här tråden skulle handla om en sexställning, inte mitt moraliska förfall, men det var nog korkat av mig att vara så naiv. Jag tänker inte posta mer här nu, men däremot ska jag se till att fortsätta leva som jag gjort hittills och jag tänker ALDRIG skämmas för det bara för att ett några stycken här, som inte ens känner mig som person, har mage att påstå en massa om mig. Nej, ALDRIG! Kasta ni gärna sten, ni som så gärna gör det, men akta så att det inte kommer fler tillbaks... det gör det nämligen sinom tid.
Till er som stödjer. Tack! Tack även till Master som hjälpt mig skriva denna post och stött mig.