• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Linnéa777

Anonym (triple) skrev 2009-11-16 09:32:55 följande:

Visst. Ser det sexigt ut tycker du? Verkar mest krångligt för männen och....too much för kvinnan!
    Inget för mig, men jag kan förstå folk som gillar det.
  • Mr Espresso

Vill också se....Länkdags nu

sanna78 skrev 2009-11-14 04:51:24 följande:
    Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?
  • Anonym

Anonym (tjej) skrev 2009-11-16 07:38:38 följande:

ja vi är tydligen flera som faktiskt är intresserade och tycker att det är kul att läsa. Om du tycker att det är så löjligt är du välkommen att ta bort tråden från dina favoriter, man måste faktiskt inte läsa allt som skrivs vet du.
    Men är det inte LITE konstigt att en småbarnsmamma med vidlyftigt sexliv helt ohämmat visar sig på bild? Om man vore misstänksamt lagd skulle man ju nästan kunna tro att det är nåt lurt...
  • sanna78

Sverige är stort och det finns säkert 10 tjejer till som ser ut exakt som jag... om inte fler. Varför ska jag inte kunna ha min bild och skriva om sex? Tusen andra gör det och skäms inte. Jag har inte någon toppställning någonstans och kommer troligen inte att ha det ändå, utan jobbar som administratör på ett medelstort företag. Jag är åtminstone hyfsat välutbildad och är nöjd, men jag sticker inte ut mer än tusen andra tjejer. Jag skäms dessutom inte för vad jag gör och varför skulle jag? Det är en del av vårt liv och både jag och min master accepterar det. Min undergivenhet har jag 24-7, men det varierar beroende på situationen, t.ex. om barnen är i närheten. Vi anpassar alltså vårt sexliv och vårt M/s-förhållande till barnen och andra situationer i övrigt och ser inget konstigt i det. Det syns och märks alltså inte, såvida VI inte vill.
    En del vill dock automatiskt få det till att jag är lösaktig, prostituerad m.m. och kopplar dessutom detta till mitt föräldraskap. Det är fantastiskt att sånt förekommer i Sverige 2009. Samtidigt är jag förvånad, för den respons jag fått i verkliga livet speglas tydligen inte av en del poster här på Familjeliv. I verkliga livet tycker många att det är kul och spännande och hejar t.o.m. på, medan här blir man kallad hora och har en moral som annars snarare hade stämt väl överens med det victorianska samhället (1800-talet för vissa anonyma, som kanske sov på historielektionerna) eller snarare t.o.m. något mycket mer primitivt - ett samhälle där man väljer att kasta sten så fort någon avviker från normen. Det är verkligen intressant. Fast det är klart, när man kan dölja sin identitet, t.o.m. sitt nick (som ändå är intetsägande), då kan man börja kasta sten på andra.
    Skulle jag gå på en gata någonstans i Sverige med en barnvagn skulle ingen av er som kör detta fulspel kunna sätta den stämpeln på mig - då är man plötsligt en madonna... Det är verkligen märkligt och vad jag skulle vilja kalla värsta sorten dubbelmoral. För inte står det BDSM-slav, slyna eller hora i pannan på mig när jag går där och är gullig med mina barn, eller? Eller står det att jag tar en i munnen, två i fittan och en där bak - samtidigt (det var för övrigt den skönaste ställning jag varit med om hittills)? Jag trodde i min enfald att den här tråden skulle handla om en sexställning, inte mitt moraliska förfall, men det var nog korkat av mig att vara så naiv. Jag tänker inte posta mer här nu, men däremot ska jag se till att fortsätta leva som jag gjort hittills och jag tänker ALDRIG skämmas för det bara för att ett några stycken här, som inte ens känner mig som person, har mage att påstå en massa om mig. Nej, ALDRIG! Kasta ni gärna sten, ni som så gärna gör det, men akta så att det inte kommer fler tillbaks... det gör det nämligen sinom tid.
    Till er som stödjer. Tack! Tack även till Master som hjälpt mig skriva denna post och stött mig.

• Anonym (triple)

Var och en blir salig på sitt sätt. Det måste vara tillåtet. Varför ska vi annars vara på denna planet om får förverkliga drömmar och önskningar. Även sexuella. Så länge inte någon far illa.

• Anonym (Bus)

Förstår inte er som säger att det är ett porrfilmsmanus hon skrivit av. Varför skulle hon bara inte kunna vara jävligt duktig på att skriva och förklara? Skriver själv böcker där jag också har med erotiska scener som kanske ibland kan låta som ett porrfilmsmanus men som faktiskt är något jag varit med om själv och bara vill lägga in i boken för att det var så jävla skönt.

Sen kan hon helt klart kunna lägga ut sin bild. Är hon totalt öppen med det inför sina vänner och allt så varför ska hon då låtsas om något i ett forum? Verkar ju bara löjligt om hon skulle gömma sig här och vara öppen för att visa vad hon håller på med i övrigt. Finns ju hur många som helst som ställer upp på att visa ansikte i sexdokumentärer i "Fråga Olle" m.m. och inte en kotte ifrågasätter dom så varför ifrågasätta ts?

Grattis ts till en skön stund. Kan inte säga annat än att jag är avundsjuk! :D

• Anonym (triple)

Var och en blir salig på sitt sätt. Det måste vara tillåtet. Varför ska vi annars vara på denna planet om vi inte får förverkliga våra drömmar och önskningar. Även sexuella. Så länge inte någon far illa. Alla kan inte vara likadana som du. Eller tycker du att du sitter inne med facit som berättar hur alla ska bete sig för att göra rätt? Vad har du för rätt att döma en annan person? Vem har gett dig den rätten? Gud? Skulle inte tro det. Jag tror att Gud tyckte att trippelakten såg mysig ut!

• mamita64

Jag antar att Ts har sin bild för att hon är en tjej som står för vem hon är och vilka åsikter hon har.
    Till stor skillnad från de som förkastar hennes sätt att leva. de uppträder till största delen anonymt.

Ts sätt att leva och leva ut sin sexualitet är tex inte samma som mitt sätt att göra detsamma. Men har jag då rätt att fördöma henne? Nej jag anser inte det

• Konservativ tänkare

Kul om det leter sig fram till hennes barn om några år att deras mamma har sexuellt umgänge med tre män samtidigt, och dessutom skryter om det på internet.

Det barnet kommer bli mobbat, ordentligt.

• ModestyB
    sanna78 skrev 2009-11-17 00:52:08 följande:
    Sverige är stort och det finns säkert 10 tjejer till som ser ut exakt som jag... om inte fler. Varför ska jag inte kunna ha min bild och skriva om sex? Tusen andra gör det och skäms inte. Jag har inte någon toppställning någonstans och kommer troligen inte att ha det ändå, utan jobbar som administratör på ett medelstort företag. Jag är åtminstone hyfsat välutbildad och är nöjd, men jag sticker inte ut mer än tusen andra tjejer. Jag skäms dessutom inte för vad jag gör och varför skulle jag? Det är en del av vårt liv och både jag och min master accepterar det. Min undergivenhet har jag 24-7, men det varierar beroende på situationen, t.ex. om barnen är i närheten. Vi anpassar alltså vårt sexliv och vårt M/s-förhållande till barnen och andra situationer i övrigt och ser inget konstigt i det. Det syns och märks alltså inte, såvida VI inte vill. En del vill dock automatiskt få det till att jag är lösaktig, prostituerad m.m. och kopplar dessutom detta till mitt föräldraskap. Det är fantastiskt att sånt förekommer i Sverige 2009. Samtidigt är jag förvånad, för den respons jag fått i verkliga livet speglas tydligen inte av en del poster här på Familjeliv. I verkliga livet tycker många att det är kul och spännande och hejar t.o.m. på, medan här blir man kallad hora och har en moral som annars snarare hade stämt väl överens med det victorianska samhället (1800-talet för vissa anonyma, som kanske sov på historielektionerna) eller snarare t.o.m. något mycket mer primitivt - ett samhälle där man väljer att kasta sten så fort någon avviker från normen. Det är verkligen intressant. Fast det är klart, när man kan dölja sin identitet, t.o.m. sitt nick (som ändå är intetsägande), då kan man börja kasta sten på andra. Skulle jag gå på en gata någonstans i Sverige med en barnvagn skulle ingen av er som kör detta fulspel kunna sätta den stämpeln på mig - då är man plötsligt en madonna... Det är verkligen märkligt och vad jag skulle vilja kalla värsta sorten dubbelmoral. För inte står det BDSM-slav, slyna eller hora i pannan på mig när jag går där och är gullig med mina barn, eller? Eller står det att jag tar en i munnen, två i fittan och en där bak - samtidigt (det var för övrigt den skönaste ställning jag varit med om hittills)? Jag trodde i min enfald att den här tråden skulle handla om en sexställning, inte mitt moraliska förfall, men det var nog korkat av mig att vara så naiv. Jag tänker inte posta mer här nu, men däremot ska jag se till att fortsätta leva som jag gjort hittills och jag tänker ALDRIG skämmas för det bara för att ett några stycken här, som inte ens känner mig som person, har mage att påstå en massa om mig. Nej, ALDRIG! Kasta ni gärna sten, ni som så gärna gör det, men akta så att det inte kommer fler tillbaks... det gör det nämligen sinom tid. Till er som stödjer. Tack! Tack även till Master som hjälpt mig skriva denna post och stött mig.
    You GO girl!!!!!*roar* På dom bara, du rockar!
Svar på tråden Tre killar samtidigt