• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • sensuellaisabella

Anonym (triple) skrev 2009-11-17 11:29:10 följande:

Då får de ju en kändismorsa! Ungarna skull äga hela skolan!Är det så att man avstår det sex man egentligen skulle vilja ha pga vad folk skulle säga om de visste?? Att man som kvinna egentligen skulle vilja bli omhändertagen av t ex tre män, som ägnade all uppmärksamhet åt Henne. Och tillfredsställde Henne på alla tänkbara sätt.
    Självklart är det upp till var och en vilken typ av sexliv man vill ha. Vad jag vänder mig emot är dock att TS inte är anonym; att hon måste tänka på att detta faktiskt kan drabba hennes barn och göra deras liv surt. Det är mycket enkelt att lista ut folks identitet om man bara vill. Hon har ju bild på sig själv (om det nu är hon på bilden, vill säga) och man kan dessutom se på hennes sätt att skriva att hon är göteborgare.
  • Anonym (triple)
    sensuellaisabella skrev 2009-11-17 11:31:44 följande:
    man kan dessutom se på hennes sätt att skriva att hon är göteborgare.
    Har jag inte ens reflekterat över. Som ursprunglig västsvensk kan man ju iofs flyttat och bo varsomhelst i Sverige.
  • Anonym (Aoutch)

Jaså! Ja men kör hårt då! Även om det här nog var det vidrigaste jag läst!! Men jag är glad för din skull att du uppskattade det. Hoppas du inte gick av på mitten bara! :P

Jag är grymt lycklig över att jag har min perfekta pojkvän redan! Bättre kille finns inte, jag vill inte ha två, jag vill ha en. Så är det bara! Han gör verkligen ALLT för mig, han är så otroligt underbar, omtänksam och kärleksfull jämt.. Det finns ingenting att klaga på hos honom. Vårt kärleksliv är verkligen bra, jag älskar varje del av honom och jag älskar allt han gör med både mig och min kropp. Han gör mig galen, han är så otroligt snygg, charmig, sexig och het. HAHA... Så känns det!! Framfärallt så är han så otroligt jäkla snäll, han respekterar alltid mig och frågar alltid mig hur jag vill ha det osv. Kan det bli mycket bättre!! Nej jag tror inte det! :)

Men lycka till! Verkligen!

• Mr Espresso

Du skriver att det är din Master som hjälpt dig skriva brevet, och då kan man ju bara hoppas att du skrivit det för att du själv ville det...

sanna78 skrev 2009-11-17 00:52:08 följande:
    Sverige är stort och det finns säkert 10 tjejer till som ser ut exakt som jag... om inte fler. Varför ska jag inte kunna ha min bild och skriva om sex? Tusen andra gör det och skäms inte. Jag har inte någon toppställning någonstans och kommer troligen inte att ha det ändå, utan jobbar som administratör på ett medelstort företag. Jag är åtminstone hyfsat välutbildad och är nöjd, men jag sticker inte ut mer än tusen andra tjejer. Jag skäms dessutom inte för vad jag gör och varför skulle jag? Det är en del av vårt liv och både jag och min master accepterar det. Min undergivenhet har jag 24-7, men det varierar beroende på situationen, t.ex. om barnen är i närheten. Vi anpassar alltså vårt sexliv och vårt M/s-förhållande till barnen och andra situationer i övrigt och ser inget konstigt i det. Det syns och märks alltså inte, såvida VI inte vill. En del vill dock automatiskt få det till att jag är lösaktig, prostituerad m.m. och kopplar dessutom detta till mitt föräldraskap. Det är fantastiskt att sånt förekommer i Sverige 2009. Samtidigt är jag förvånad, för den respons jag fått i verkliga livet speglas tydligen inte av en del poster här på Familjeliv. I verkliga livet tycker många att det är kul och spännande och hejar t.o.m. på, medan här blir man kallad hora och har en moral som annars snarare hade stämt väl överens med det victorianska samhället (1800-talet för vissa anonyma, som kanske sov på historielektionerna) eller snarare t.o.m. något mycket mer primitivt - ett samhälle där man väljer att kasta sten så fort någon avviker från normen. Det är verkligen intressant. Fast det är klart, när man kan dölja sin identitet, t.o.m. sitt nick (som ändå är intetsägande), då kan man börja kasta sten på andra. Skulle jag gå på en gata någonstans i Sverige med en barnvagn skulle ingen av er som kör detta fulspel kunna sätta den stämpeln på mig - då är man plötsligt en madonna... Det är verkligen märkligt och vad jag skulle vilja kalla värsta sorten dubbelmoral. För inte står det BDSM-slav, slyna eller hora i pannan på mig när jag går där och är gullig med mina barn, eller? Eller står det att jag tar en i munnen, två i fittan och en där bak - samtidigt (det var för övrigt den skönaste ställning jag varit med om hittills)? Jag trodde i min enfald att den här tråden skulle handla om en sexställning, inte mitt moraliska förfall, men det var nog korkat av mig att vara så naiv. Jag tänker inte posta mer här nu, men däremot ska jag se till att fortsätta leva som jag gjort hittills och jag tänker ALDRIG skämmas för det bara för att ett några stycken här, som inte ens känner mig som person, har mage att påstå en massa om mig. Nej, ALDRIG! Kasta ni gärna sten, ni som så gärna gör det, men akta så att det inte kommer fler tillbaks... det gör det nämligen sinom tid.Till er som stödjer. Tack! Tack även till Master som hjälpt mig skriva denna post och stött mig.
  • sensuellaisabella

Anonym (triple) skrev 2009-11-17 11:44:16 följande:

Har jag inte ens reflekterat över. Som ursprunglig västsvensk kan man ju iofs flyttat och bo varsomhelst i Sverige.
    Jag vet. Det är därför jag skriver att hon ÄR GÖTEBORGARE, vilket nödvändigtvis inte behöver betyda att hon BOR i Göteborg. Om hon däremot inte bor i Göteborg så blir hon ju desto mer lättare att känna igen. (Jag menar, om man snackar götebortska i t ex Malmö, så sticker man ju ut). Summa summarum så vill jag ha sagt att hon lätt kan identifieras. Jag tycker att hon skall iaktta större försiktighet, dels med tanke på barnen, men även med tanke på sin egen säkerhet. Finns som bekant många skumma typer på internet....
  • Anonym (triple)

Anonym (Aoutch) skrev 2009-11-17 12:18:22 följande:

Jaså! Ja men kör hårt då! Även om det här nog var det vidrigaste jag läst!! Men jag är glad för din skull att du uppskattade det. Hoppas du inte gick av på mitten bara! :P Jag är grymt lycklig över att jag har min perfekta pojkvän redan! Bättre kille finns inte, jag vill inte ha två, jag vill ha en. Så är det bara! Han gör verkligen ALLT för mig, han är så otroligt underbar, omtänksam och kärleksfull jämt.. Det finns ingenting att klaga på hos honom. Vårt kärleksliv är verkligen bra, jag älskar varje del av honom och jag älskar allt han gör med både mig och min kropp. Han gör mig galen, han är så otroligt snygg, charmig, sexig och het. HAHA... Så känns det!! Framfärallt så är han så otroligt jäkla snäll, han respekterar alltid mig och frågar alltid mig hur jag vill ha det osv. Kan det bli mycket bättre!! Nej jag tror inte det! :) Men lycka till! Verkligen!
    Jag tror att det är så som de flesta skulle vilja ha det. Ett idealförhållande. Kärlek, trygghet, värme och dialog.
    Sen efter ett antal år när tristessen kommer krypande. Du och gubben kanske inte tänder på varandra på samma sätt längre då skulle det vara bra om bra om vi fick en norm som tillät att man säg, 2 ggr per år fick ha sex med en annan person. Kanske t o m prästen kan läsa upp under vigseln: Att vara trogna i nöd och lust förutom 2 ggr per då älskog får bedrivas med valfri/a personer Kan även lagfästas. Man skulle kunna kalla den Samlagen.
    Jag är glad för din skull och önskar att fler hade det så bra som du.
  • Konservativ tänkare

Ang. igenkänning så finns det flera exempel på folk som blivit avslöjade på internet efter att ha postat bilder på sig själva.

En norska blev t.ex. avslöjad på ett internationellt forum, så man är inte säker någonstans.

• Anonym (triple)

Konservativ tänkare skrev 2009-11-17 19:17:16 följande:

Ang. igenkänning så finns det flera exempel på folk som blivit avslöjade på internet efter att ha postat bilder på sig själva. En norska blev t.ex. avslöjad på ett internationellt forum, så man är inte säker någonstans.
    Hade hon gjort något brottsligt?
  • Anonym (tro inte allt...)

...eller så är det inte TS som är på bilden...och så heter hon inte Sanna.... who knows?

• Anonym (Bus)

Konservativ tänkare skrev 2009-11-17 19:17:16 följande:

Ang. igenkänning så finns det flera exempel på folk som blivit avslöjade på internet efter att ha postat bilder på sig själva. En norska blev t.ex. avslöjad på ett internationellt forum, så man är inte säker någonstans.
    Fast ts har ju inte gjort något olagligt eller något. Hon är bara öppen med sitt sexliv och barnen kanske är så pass små just nu att de ändå inte förstår. Who knows? Vissa familjer har det också väldigt öppet vad gäller sex osv utan att de blir mobbade i skolan och vad folk här nu påstår. Var kompis med en kille vars mamma hade ett väldigt öppet och brett sexliv och det var inte någon som sa något om det. I deras familj var detta normalt.
Svar på tråden Tre killar samtidigt